Hakutulokset

1. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Täällä 13+1 ja päivittäin tulee oksennus yleensä kerran, max kaksi. Mutta yleinen etominen on vähentynyt roimasti joten en ihan niin surkeana ole enää kun muistelee alkuviikkoja :LOL: Sais silti jo noi oksentelutki loppua! Mies vähän vetkuttelee bonuslapsen äidille kertomisessa :cautious...
  2. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Tervetuloa joukkoon @Nappis_ ja @Marenkinen :love: Mulla oli tänään nyt se julkisen puolen np-ultra ja tämäkin lääkäri selitti nub-teoriasta ja sanoi että kyllä pojalle näyttäisi aika pitkälti. No me alettiin nyt kutsumaan nappulaa sit Danieliksi kun se on ainoo poikanimi tähän mennessä mistä...
  3. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Np-ultrassa käyty ja vastasi 12+4, mutta LA ei muuttunut joten jatkan tällä samalla 12+2. Nub-teorian mukaan lääkäri veikkasi poikaa, mutta selviää 4 viikon päästä varmaan kun on uusi ultra :) Lääkäri siis huomasi että joku verisuoni mikä menee käsittääkseni istukkaan on hieman tiheän oloinen...
  4. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Oon niin pahoillani :'( Tsemppiä suruaikaan <3 Itse keskenmenon myös kokeneena voin sanoa että aika auttaa vaikka kliseiseltä kuulostaakin. Ehkä luonto hoiti tehtävänsä ja kaikki ei ollut kunnossa.
  5. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Kiitos vinkeistä :) Jonkun imetys e-kirjan jo latasin mut en oo vielä perehtyny ku oon opiskellu enempi synnytykseen liittyviä asioita. Ehkä youtubesta vois kans löytyy jotain hyvii videoita aiheeseen liittyen:rolleyes:
  6. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Mulla on rinnat ja nännit niin kipeet ettei mieskään saa niihin enää koskea, ne on nyt vauvan omaisuutta! :D Voin vaan kuvitella kuin kivuliasta on kun maito nousee ja imetys alkaa. Mut hyvän asian puolesta kärsii mielellään <3
  7. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Jeeee 12+0 tänään! Periaatteessa kai suurin keskenmenoriski takana vaikka realistisesti ajattelen et mitä vaan voi sattua, varmaan niin kauan että saan oikeesti vauvan syliin. Hurja miten aikaisin toiset alkaa tuntemaan liikkeitä! Odotan kyllä innolla että alkaa tuntemaan :love: Meillä on...
  8. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

Aaaah ihanaa kun täällä on rapissut plussia! Onnea @Viennna ja @Ajele :love: Mä käyn edelleen päivittäin täällä lukemassa vaikka raskaana jo ollaanki :LOL: Tyttö voi lähteä haaveilijoista mutta haaveilijat ei lähe tytöstä! :whistle:
  9. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Oon niin onnekas ollut nyt pari päivää kun ollut hyvä olo ja saanu syötyä! Onkin sit vauvanhuoneen seiniä tullu maalattua ja tänään saan sen onneksi valmiiksi. Mies ei kyllä antanut lupaa vielä laittaa pinnasänkyä sinne, kun ei vauva sitä tule käyttämään aikoihin :D Mä olisin innokkaana jo...
  10. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Huhhuh mikä päivä takana! Pahoinvoinnin kannalta koko raskauden järkyttävin päivä. Oon vaan maannut sängyssä ja itkeny ja välillä oksentanuo_O Onneks mies teki ihanaa linssipataa kun tuli töistä ja sain sitä jopa syötyä eikä tullu yrjö. Nyt ootan jo huomista lounasta et voi syyä sitä lisää...
  11. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Sunnuntaina sain kokea yhden oireettoman päivän ja oli se kyllä ihanaa! Tänään on sitten taas kärsitty ja oksennettu :cautious: Meillä on tulevana maanantaina ja tiistaina molempina aamuina np-ultrat:LOL: Sekä julkisella että yksityisellä ja sattuivat vaan noin lähekkäin. Toisaalta ei haittaa...
  12. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Mä aloin nyt kirjottaa odotuspäiväkirjaa :LOL: Voi sit joskus lukea jos tuntuu sille, mut lähinnä et tää lapsi voi ite joskus lukea jos sitä kiinnostaa millasta oli kun äiti odotti häntä :love: Täällä tosiaan pahoinvointi on antautunut! Ainakin toistaiseksi vaikuttaa sille että se on loppunu...
  13. SwanDeSol

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Meniks se nyt oikein xD kauheeta ku puhelimella näprää :ROFLMAO:
  14. SwanDeSol

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  15. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Tänään 10+6 ja on tuo pahoinvointi tosiaan muuttunut erillaiseksi, ei oo niin lamaannuttavaa mitä alkuviikkoina oli. Nyt tuntuu et nälkä tulee aika nopeasti, täytyy siis alkaa tarkkailemaan syömisiä ettei ihan ala keulii :D Kävin tunti sitten ultrassa ku oli kauhee ressi et onko kaikki hyvin...
  16. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

@lolu otan osaa menetykseenne! :cry: Ihan kamalaa! Onneksi sulla on mies ollut tukena <3 toivottavasti tärppää uudelleen mahd pian
  17. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

Kiitos kokemuksesi jakamisesta ja paljon tsemppiä kakkosen kotisynnytykseen! :love: Juuri noin että sitten mukaudutaan sen mukaan kun vaaditaan. Ihanaa loppuraskautta sinullekin! :geek:
  18. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

2 tunnin ponnistusvaihe, herranjestas :/ mites seuraavassa, haluatko epiduraalin siis ensisijaisesti? Ja juu tottakai nuo lääkkeet on ihan paikassaan sillon kun niitä oikeasti tarvitaan! Mutta esim itsellänikin oli olettamus että joojoo epiduraalit ja kaikki mahdollinen, ennenkun aloin edes...
  19. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

No huhhuh mikä ero epiduraalin ja luomun välillä tossa toipumisessa! Ihana, kiitos tarinasi jakamisesta :) Aika vauhdilla tuo kakkonen kyllä sinulla tuli, luulisi että repeämiäkin tulisi helpommin kun noin rykäisyllä tulee.
  20. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

Kiva kulla myös noita positiivisia kokemuksia epiduraalista! Toivottavasti seuraava onnistuisi luonnollisesti sulla :)

Yhteistyössä