Hakutulokset

1. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

Hei kiitos korjaamisesta, enpä puhu enää epparista siis :) Niinkuin aloituksessa mainitsinkin, niin tottakai lääkkeet ja prosedyyrit on paikallaan jos tarve niin vaatii, eli päivänselvää on että aina ei saa synnytyksessä sitä mitä haluaa, mutta on silti ok olla tavoitteita ja työskennellä niitä...
  2. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

Kiitos kommentista! Niin tuokin vielä, että toipuminenkin saattaa olla nopeampaa luomuna, hyvä pointti :) Tuo paniikki on se mitä kuulee usein mainittavan näissä luomusynnytyksissä ja se itseänikin eniten jännittää. Olen kuitenkin lukenut että ajatustyö/meditointi ja ihan vain...
  3. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

Kiitos paljon kokemuksesi jakamisesta! Tuosta ilokaasusta olenkin lukenut että se vie sen pahimman kärjen. Mä luulen että mua se alkaisi oksettaa, vahva epäilys ainakin on ku oon tosi herkkis kaikelle :D Olikohan se sun täsmäpuudutuspiikki välilihan leikkaamista varten?
  4. SwanDeSol

Lääkkeetön synnytys

Kuulisin mieluusti kokemuksia niiltä jotka ovat syystä tai toisesta synnyttäneet lääkkeettä. Itse haluan synnyttää luonnollisesti ilman epparia ja olen aiheesta paljon lukenut. Omakohtaiset kokemukset kiinnostaa, kiitos jos viitsit jättää viestin! :) Ja mainitaan nyt että jos tilanne vauvan...
  5. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Täällä istun labrassa. Verta otettiin ja sokerirasitustesti, eli tunnin odottelu ja sitten pääsee aamupalalle (y) olin huolissaan lentääkö laatta kun olin autossa aika pahoinvoiva tänne tullessa, mutta hyvin meni sen litkun juominen. Nyt vaan peukut pystyssä etten narahda! Meillä perheessä...
  6. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

mulla on silloin viikot 12+2 viikkojen 10-13 välis se tehään et en usko et liian myöhään
  7. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Tässä aamupala nokan edessä mutta ei vaa pysty millää alottaa, etoo niin paljon :censored: Huomenna aamulla verikokeet ja sokerirasitustesti ja vielä pitäs odottaa np-ultraa tuonne 20.1 saakka, käääk
  8. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Et oo yksin :) kyllä mä ainaki käyn täällä päivittäin. Yritetään parhaan mukaan pitää ryhmä aktiivisena! (y)
  9. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Meillä on Facebookissa salainen ryhmä elokuisille :) tällä hetkellä 31 henkilöä ja vielä otetaan 50-70 asti (äänestys menossa ryhmän koosta). Jos haluu porukkaan mukaan ni laittaa kaveripyynnön facessa Annamaija Hennariikka (profiilissa raskausmasun kuva) niin henkilö sen profiilin takana lisää...
  10. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Jos vielä listoille pääsee, niin mulla LA 1.8 ja 1. lapsi :)
  11. SwanDeSol

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Voi laittaa! :) taisin plussata 21.11 nurkilla jos oikein muistan
  12. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

Mulla oli plussakierrossa tosi myöhään ovis o_O niin että viikon verran lähti päiviä kun ultrassa katottiin. Et hyvin voi olla ovislimoiki! :)
  13. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

Mikä "dpo" sulla nyt siis on? Kun aika vahvaa viivaa antaa nuin alussa! Itellä oli vielä 4+3 iiihan hailakkaa ja hädintuskin nähtävissä. Tuli heti mieleen josko olis pari tärpänny :whistle::ROFLMAO:
  14. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

Mäkin tuun elokuisista tänne huutelemaan ku oon käyny monena päivänä lukemassa ja ollu niin jännät paikat täällä! Onnittelut plussista @Wintersun & @Nessu87 :love:
  15. SwanDeSol

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Olinkin jo tietämättäni raskaana ku tänne liityin eli voi ottaa pois listoilta :LOL:
  16. SwanDeSol

~Heinäkuiset 2020~

Täälläki vika duunipäivä tänään, meh! Sit saa onneksi levätä muutaman päivän :) Laitoin pikkuruisen newborn bodyn pakettiin ja annetaan se anopille lahjaksi. Siinä samassa saa sitten miehen veli ja hänen vaimo tietää :D täytyy ottaa salaa videota kun se avaa sen xD Kuulen jo miten kiljuu varmaan...
  17. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Mä oon kasvissyöjä :) Vegaani en kuitenkaan, sillä juustoja käytän ruuanlaitossa ja leivän päällä. Mitään muuta eläinperäistä en syö. En oo käyttänyt b12 vitskua sen jälkeen kun siirryin veganismista käyttämään noita juustoja, mutta otan asian puheeksi lääkärin kanssa kun verikokeet on otettu...
  18. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Laitan pyynnön :)
  19. SwanDeSol

~Heinäkuiset 2020~

Meillä oli eka ultra tänään ja siirtyi laskettu aika 1.8 ja vähän päiviä väheni. Olin tätä odottanutkin että oli varmaan myöhänen ovis ku menkkojen poisjäädessä antoi niin haaleata plussaa. Mutta oli kiva kuulla sydänäänet ja kattoa kun toinen jammas menee:love: tammikuun 20.pv on sit np-ultra...
  20. SwanDeSol

~Heinäkuiset 2020~

Tsemppiä @Vaniljapulla !! :oops: kamalinta tolleen epätietoisuudessa elää. Toivottavasti pääset pian ultraan chekkaa tilanteen!

Yhteistyössä