Hakutulokset

1. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Kääk on kyllä järkky tää uus ilme täällä. Mut eiköhän siihen totu niinku kaikkeen aina Mulla 16+6 tänään ja iltapäivällä on ultra! Se on kontrolliultra ja katotaan että kaikki verisuonet on ihan ok jotka kuljettaa verta istukkaan. Yksi niistä näytti kuulemma hieman ahtaalta nt-ultrassa, niin...
  2. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

Otin sen Flo premium testijakson ja en huomannu _mitään_ eroa siihen ilmaiseen versioon, ehkä ettei tuu mainoksia jos jotain o_O mut en kyllä siitä maksais!
  3. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

@Alinna86 ootan innolla lähteekö sun plussa vahvistuu! Mulla mahassa potkii 16+2 roskishaamu :LOL: *jännäilee taustalla*
  4. SwanDeSol

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Onnea kukkis! Ihanaaaa :love:
  5. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Koskahan sitä pitäis lakata nukkumasta mahallaan? o_O vielä tulee välillä mentyä mahalleen eikä se tuota kyllä masun osalta epämukavaa oloa, tissit siinä kyllä sattuu:LOL: Onneks voi näitä lekurilta kysellä tyyliin kymmenen päivän päästä.. tulee muutenki tarpeen nähä et kaikki on toivottavasti...
  6. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Wyää eipä oo pariin päivään tuntunu vauvan liikkeet! Malttaisi millään odottaa että ne alkaa tuntumaan taas:love: Kerrottiin tänään nyt sit bonuslapselle ja hän oli kyllä niin innoissaan:LOL: Ja ihan yhdentekevää tuleeko tyttö vai poika ku hänelle kelpaa kumpi vain :love: Oli kyllä itkussa...
  7. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Eilen yöllä tunsin ekaa kertaa vauvan potkuja! :cry:<3 Oli niin uskomaton fiilis! Ja sitte aamulla jatkui vielä kunnon jumppatuokiolla:love: Ei siinä voinu ku itkee onnesta ja lähti viikko käyntiin mitä parhaimmalla tavalla. Mieskin epätoivoisesti koitti kädellä mut eihän ne vielä tunnu ulospäin...
  8. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Noniin sai se mies kerrottua tänään bonuslapsen äidille :p Nyt enää bonukselle kertominen edessä:love: tehään se varmaan vkloppuna kun tänään meni ilta noilla sotimiseksi ku poika ei syönyt illallista :confused: Porun kautta sit nukkumaan vatsa tyhjänä. Mutta äitinsä otti asian hyvin ja totesi...
  9. SwanDeSol

Haaveena vauva 2020

Maltti on valttia :) Mulla kesti monta päivää että sai kunnon viivat testeihin, vaikka oli jo menkat myöhässäkin. Syy selvisi ultrassa eli oli vaan ollut myöhäinen ovis.
  10. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Mulla oli yks päivä aamulla n. 10 minuutin ajan sellanen tunne kun nännit olis ollut tulessa :eek: se kesti vain tuon aikaa ja loppui ku seinään. Kans aloin heti googlettamaan ja kai se normaalia on että voi nännit vähän oireilla. Oli aika tuskaa et onneks ei tuon kauempaa kestänyt:giggle:

Yhteistyössä