Hakutulokset

1. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Rakenneultrassa kaikki hyvin <3 poitsu esitteli nyyttejään ahkerasti xD muutenkin oli hyvä näkyvyys ihan kaikelle. Seuraava ultra toukokuun alussa, kuten myös pissa- ja verikokeet ja toinen sokerirasitus. Täällä onneks pitää sokerirasituksessa odottaa vaan yksi tunti sen litkun jälkeen. Kumpa ei...
  2. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Kiitos @KeepGoing ! Hyvin täällä toistaiseksi pärjätään. Huomenna meillä on yksityisellä rakenneultra. Välillä vaikee uskoa että oon jo niin pitkällä! <3 toivon että koko korona olisi jo häipynyt kuvioista siiheksi kun vauva syntyy..
  3. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Kiva kuulla että terve tyttö tulossa! <3 Ei sitä kyllä suositella sukuloimaan nyt, ku ite voi virusta levittää eteenpäin vaikkei oireita olisikaan :/ Me käytiin tosiaan hampparimestassa syömässä ja aika autio oli fuengirola näin perjantai-iltana.. rannat ja lasten leikkipaikat kaikki...
  4. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

No toi on vielä aika inhimillistä että lomamatka peruuntuu. Mut jotkut ihmiset ei pääse palaamaan esim koteihinsa jos on ollu vaikka työmatkalla tai lomalla jne. Tääl Espanjassa julistettiin tänään hätätila ja huomenna saadaan tietää mitä se sit käytännössä tarkottaa. En yllättyis ollenkaan...
  5. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Jännä että ne ahistelee tolla! Sanoisin että ei oo aihetta epäillä kun sokerirasitukset tehty jne. Ei ne sua nyt pakottaakaan voi alkaa seurailee sokruja..
  6. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Mulla on vanha LA tässä listassa mut se on mulla myös 30.7 :) Sain eri lääkäriltä ton 1.8 ku käyn kahdella eri lekurilla. Lasken ton aiemman mukaan
  7. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Ne repäs sen irronneen osan kokonaan pois ja peitti lopun hampaan ku sanoivat ettei nyt raskausaikana aleta koko hammasta poistamaan. Synnytyksen jälkeen tarttis sit mennä hoitaa toi kuntoon. Oli kyllä operaatiota ennen ja jälkeen ihan sairaat kivut ;( vieläkin se särkee ja sykkii inhottavasti...
  8. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Lauantaina purasin oliivinkiveä ja hammas halkesi kahtia -.- se on tollanen hammas mihin on tehty juurihoito joskus 12v sitten nii on heikompi tietty. Oon kahtena iltana joutunu ottaa parasetamolia et oon saanu nukuttua. Noh ei silleen huono että selvisin melkei puoleenväliin raskautta ottamatta...
  9. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Joo ihan oma koira että itteänsä tässä saa syyttää :D onnistuin mä onneksi siinä hetkeksi torkahtaa vielä jahka olin muutaman tunnin valvoskellu. Meillä kans bonus välillä herättää yöllä huutelemalla että tulkaa peitteleen jne ja sen jälkee en aina saa unta :( Tsemppii kuopuksen yöheräilyjen...
  10. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Bonuspojalla oli eilen 6v synttärit ja hyvin meni ilta. Partyille oli tollanen lasten juhlatila varattuna jossa oli pomppulinnat ja pallomeret sun muut. Tosi hienosti meillä meni myös bonuksen äidin kanssa :) saatiin myös suuri yllätys kun miehen (ja sen exän) kaveripariskunta tuli sinne ja...
  11. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Eivät varmasti pidä hermoheikkona :) kyllä tää odottaminen on rankkaa ihan jokaiselle. Ja pieni vaiva siitä että odottaja saa mielenrauhaa ja lopettaa stressaamisen hetkeksi! Mun hammaslekuri olikin tänään, onneksi kalenteri muistutti ku heräsin :D No jokatapauksessa kaikki hyvin ja ei mitään...
  12. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Kiitos @lyrae tulikin ihan mielenkiintoisia näkökulmia liinailusta! Täytyisi kyllä joku hommata rohkeasti. Ahistaa vaan kun niitä niin paljon erilaisia ja eri matskuilla niin mikä olis kannattava. Plus kun vauva tulee niin täällä on helteet vielä muutaman kuukautta sen jälkeen ni tietää että...
  13. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Mä oon ihan fiiliksissä ku alkanu tuntuu liikkeet enemmän :D Voisin vaan pitkiä aikoja pidellä kii masusta ja tunnustella kun poitsu potkii menemään <3 Mieskin on jo tuntenut ku laitoin hänen käden oikeaan kohtaan. Kahden viikon päästä meillä on kaksi rakenneultraa, perättäisinä päivinä...
  14. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Joo tottahan toki mä täällä synnytän ku täällä asunkin :) Ja koko elämä täällä muutenkin niin ei ihan toimisi että suomeen lähtis sitä varten. Mä tunsin ekan kunnon potkun tässä ku tulin sänkyyn ja makasin selällään! Tuntui tosi alhaalla! Sit ku laitoin käden siihen kohtaan ni mun mielestä se...
  15. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Joo sama juttu täällä et vaikka toinen näyttää kuinka raskaanaolevalta nii silti tosi korkea kynnys mainita! Ja oon aatellutki etten koskaan mainitse jossei oo varmatieto, mutta pyörsin puheeni ihan tossa pari viikkoa sitten ku vein koirat eläinlääkäriin ja huomasin että meiän elli on raskaana...
  16. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Alan kyl näyttää ihan kunnolla raskaanaolevalta xD Tänään olin kahdesti täydessä bussissa ja molemmilla kerroilla tarjottiin paikkaa :) En kylläkään ottanut vastaan mutta onhan se hieno ele. Vanhempia englantilaismiehiä olivat molemmilla kerroilla. On täällä joskus paikalliset espanjalaispojatki...
  17. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Joo asutaan Espanjassa Mijasissa ja tässä ihan lähellä on upeita vaellusreittejä! Tosiaan aika jyrkkiäkin mäkiä välillä niin tosi varovasti tuolla pitää mennä kun palaa alaspäin. Luovutan noiden suhteen sitten ku tulee kömpelö olo, ettei vahingossakaan satu mitään. Meillä oli bonuslapsen...
  18. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Viime ultran jälkeen tuntuu ettei oo oikein ollut mitään korjoteltavaa mammapalstoille. Vielä oottelen että alkaisi liikkeet kunnolla tuntumaan. Olin vähän järkyttynyt tuossa lauantaina kun olin koirien kanssa vuorella vaeltamassa ja jouduin kokoajan pysähtelemään! Normaalisti painan helposti...
  19. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Me varmaan annetaan vaan kaksi etunimeä kun täällä tulee sukunimiä jo kaksi niin kyllähän siinä jo pituutta riittää :D Pojalle on kyllä hullun vaikee keksiä nimeä!
  20. SwanDeSol

~Elokuiset 2020~

Ultrassa kaikki hyvin! :love: Poika on todellakin tulossa, nähtiin selkeä pippeli ;D Kuukauden päästä on sitten rakenneultra sekä yksityisellä että julkisella. Mutta näillä viikoilla näytti jo oikein hyvältä kaikki! Nyt jos lakkaisi vaikka pelkäämästä sitä keskenmenoa ja koittaisi vain nauttia...

Yhteistyössä