Hakutulokset

1. Evangelina

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiitos kaikille vastanneille ❤ @Roxanne lapsivesi vähenee loppuraskaudessa aina, siis jostain rv 38 eteenpäin jos oikein muistan. Toki kokonaan se ei saa loppua silloinkaan. Kysäse voivatko tarkistaa? Ei tarvis murehtia sitte eikä jäis mitää huomaamatta. Eniten lapsivettä pitäisi olla...
  2. Evangelina

Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

Synnytysvalmennus: meillä päin on muuttunu maksulliseksi käynniksi jos haluas käydä tutustumassa synnärille, samalla kätilö kävis läpi synnytyksen kulun ja kivun lievitys asiat ym. 60€ on aika suolanen hinta just nyt ku hankintoja on vauva tavaroiden lisäksi remontti kamppeet, huonekaluja...
  3. Evangelina

@Molly3 lämpöä ja lempeitä ajatuksia teille molemmille ❤ @MyMa onko sullaki etinen istukka? Mulla oli siitä kontrolli rv 32 oli onneksi siirtyny juuri sen vaadittavat minimi 2 senttiä kohdunsuulta huh nii saan synnyttää alakautta, josta oon haaveillu niin pitkään. Siis, jos muuten kaikki...
  4. Evangelina

Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

Supistuksia mullaki tulee töissä ihan tauotta, kivuttomia ovat, alkuun mutta kun niitä tulee monta tuntia jatkuvasti nii lopulta alkaa menkka juilit. Sairaslomaa en niiden takia äitiyspolilta saanu, koska ovat kivuttomia harkkasuppareita. Niinpä niin. Kotona supistuksia ei juurikaan tule, sillon...
  5. Evangelina

@Siida pahoinvointi on kyllä ihanan kamalaa, tsemppiä. Lämmitä ruokaa en pystyny minäkää pariin kuukauteen syömään yhtään. Jääkylmä tuoremehu oli pelastus joka uppos ees jonku verran. @Kesäheinä-78 selkeät potkut on mullaki vähentyny, enemmän on sitä punkemista ja möyrintää mitä tuntuu, sillon...
  6. Evangelina

Tammikuun tarrasukat 2018 *lokakuussa*

Onko meillä jo marraskuun ketju? Hui kohta on jo meudän kuu apuva
  7. Evangelina

@Kath alkuun käytiin viikon välein rakenbe ultrasta lähtien kun haluttiin varmistaa rakenteet uudelleen ( etenkin sydän) ja katsoa kasvaako vauva enää ollenkaan. Kasvun jätätys oli silloin isompaa, nyt on hienosti kiriny ( tai sitte ei niin hienosti mun sokerit vauvaa kasvattanu). Nyt käydään 3...
  8. Evangelina

Heipparallaa! Kirjoittelu jääny aika vähälle muutto ja remppa rumbassa. Äitiysloman alkua odotan jo epätoivoisesti, sairaslomalla nyt joutunu olemaan kun flunssassa. Toisaalta onneksi, nii saa levähtää. Vauva potkii hurjasti nii että koko maha liikkuu❤ paino oli noin 1390 rv 30+5. Me käydään...
  9. Evangelina

@Kath mulla oli rasituksessa kaikki arvot reippaasti yli. Kotimittauksissa myös, vaikka oli tiukka ruokavalio. Nyt metformin tabletti lääkitys ja tuntuu auttavan, voi syödä vähän normaalimmin. Perus sääntö vaa et yhtä hiilaria yhdellä ruualla esim. Jos syöt pottua, et syö leipää, jos syöt leipää...
  10. Evangelina

Huomenta kanssa sisaret. Pahoittelut hiljaisuudesta, joka varmaan jatkuu vielä tovin koska kiire ja väsymys ei hellitä. Ollaan muutettu edellisestä asunnosta pois, oltu evakossa siellä sun täällä pari viikkoa, muutettu tähän ihanaan ommaan kottiin ja purettu tavarat, aloitettu lastenhuoneen...
  11. Evangelina

@Emmiina85 oi sulla kohta loppukiri häämöttää ❤ @giraffen___ me kans miehen kanssa yhdessä avattiin äitiyspakkaus, oli se molemmille ekA kerta ja hieno hetki. Mun serkulla oli irronnu eka pesun jälkeen neppareita joistaki äitiyspakkauksen pikku potkareista. Piti kuulemma lähettää takas...
  12. Evangelina

Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

Jaaaaa.... muita sokeri rasituksessa kärähtäneitä? Mulla oli kaikki arvot reippaasti yli rajojen. Väsyttää hulluna jäa suussa msistunu makea jo monta viikkoa. Sukurasite on suuri nii osasin odottaa että näin voi käydä. Paasto oli 6.1, tunnin arvo melkein 12 ja kahden tunnin arvo 10,5...
  13. Evangelina

@Xienna mä en saamu tietää nt ultrassa muuta ku turvotuksen määrän. En tiedä vieläkään mitään lukuja tai numeroita, sanottiin että jos jotain hätää on nii ilmoitetaan, muuten ei. Oma kannassakaan ei näy, eikä sokerirasituksen vastauksia. Aika kova vaihtelu tuntuu muutenkin olevan eri...
  14. Evangelina

Heippa! Meillä vauva pieni viikkoihin nähden, paino aeuranta oli alkuun viikon välein, nyt 3 viikkoa seuraavaan kun tuntuu kasvavan omalla miinus käyrällä kuitenki. Nyt riesana kutina, verikoe tulokset saan tänään, toivottavasti ei ole raskaushepatoosia. Naimisissa en minäkään ole, en edes...
  15. Evangelina

@Kath mikä rv oli ku oli rakenne ultra? Meillä paino ja mitat jätätti yllättäen viikon verran, vastasi 21+2 kun oli 22+2, paino arvio 375g muistaakseni. Jalan pituus jätätti 9 päivää. Ylimääräinen ultra jo ensiviikolla. Meidän tyttö lupaus on ivf vauva niin ikä tiedetään tarkalleen mitä pitäs...
  16. Evangelina

*Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

@Kath kyllä mullaki kesti ultrassa kauan, vauva ei vaihtanu asentoa nii saan mennä vielä uudelleen että katsotaan loput rakenteet. Kohtu on ollu jo viikon kosketusarka kasvun takia, ja ultraaminen sattu kyllä välillä ihan kunnolla. Muutenii liitoskipuja ja ajoittain supistelua. Ei sitä kannata...
  17. Evangelina

@Kath tuliko sulle istukka kontrolli ultra myöhemmälle? Mulla etinen istukka ja on kohdunsuun päällä. Koska alkuraskauden aikana oli veristä vuotoa, on minulta raskaammat nostelut ym rasitus kielletty, myös pyörällä ajo. Mulla kontrolli uä rv 32 tulossa istukkaan, jos ei ole kohdun kasvun myötä...
  18. Evangelina

Hei pitkästä aikaa. Vakuutuksia ollaan meki yritetty vertailla, on se vaa työlästä hommaa. If ja lähitapiola päässy finaaliin toistaiseksi. Pääsin noin 18 raskausviikolle ilman painon nousua, kiitos pahoinvoinnin, mutta nyt kun on alkanut ruoka maistumaan, niin painoa tullu kilo viikosaa...
  19. Evangelina

@Milagro multa on kans kyselty että onko ne varmistanu ettei siellä oo kahta....? Sen verran iso maha on, ja oloki tosi tukala. Rakenne ultra piti olla tänään aamusta, mutta on siirretty loppuviikkoon, vituttaa. Vatsa on kipeä ku arpityrä kasvas vatsan myötä, väsyttää ja päätä särkee. Vauva...
  20. Evangelina

Hmph mun hammashoitola reissu meniki sitte niin putkeen et nyt ollaan saikulla pari päivää. Edeltävänä yönä en saanu juuri nukuttua oli jotenki hankala olo ja supisteliki. Sit heti aamusta hamnashoitolaan, ja kyllä lähti hammaskivet mutta niin että verta valu pitkin leukaa ja kaulaa. Tuli huono...

Yhteistyössä