Hakutulokset

1. Evangelina

*Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

Hei naiset. Pahoinvointi on helpottanut, enää satunnaista. Väsymys on kova. Painon noususta: itse en juuri saa liikkua etisen istukan takia ( pulssi ei saa nousta, ei saa hengästyä, ei saa ponnistella ym,) ja ainaki peruskunto kyllä kärsii. Paino ei ole noussut vielä kuin 1,5 kg mistä olen...
  2. Evangelina

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Caro87 mulle rakenne ultran tekee lääkäri, koska keskenmenoja niin paljon taustalla + etinen istukka. Kätilö päätti näin nt ultrassa. Onko se sitte rv20 puoliväli? Oonko laskenu oikein? Meillä o. Kiihkeät asunnon osto ja myynti hässäkät menossa ja oon ollu tosi väsyny, oon käyny...
  3. Evangelina

*Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

@Milagro tehtiinkö sulle lääkäri neuvola käynnillä ultra? Mulle ei, mikä tietenki harmittaa. Siellä ei tehty mitään, juteltii hetki ja sit kotiin. Meni ehkä 10 min aikaa. Sisätutkimusta ei etisen istukan takia saanu tehdä ( nt-ultrassa todettu). Masu kasvaa tasaista tahtia, tissit ei...
  4. Evangelina

@Kesäheinä-78 joo katsottiin nt ultrassa, varmaa siksi ku ollu verenvuotoa. Kätilö sanoikin että sitä ei yleensä mainita/katsota sen erikoisemmin sillä kertaa, paitsi jos ollu vuotoa johon ei ole syytä aikaisemmin löytynyt. Onneks nyt vuodot pysyny poissa jo pitkään kun on noudattanu annettuja...
  5. Evangelina

Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

@Kath omeprazolia sain. Ennen sitä söin rennietä, samarinia ja gavisconia yhtäaikaa ja silti oksensin. Ei toi oo ku 2 viikon kuuri mut auttaa ainaki sen aikaa.
  6. Evangelina

Hei neidit! Maha pamahti näkyviin viimeviikolla ja sitä ei enää piiloon saa millään ja on Kyllä jo ihan vauva mahan näköinen, onneksi. Liikkeitä olen tuntenut viimeviikosta lähtien satunnaisesti, eilen illalla tuntu pitkään ja selvästi voimakkaammin jo ❤ Lääkäri neuvola keskiviikkona...
  7. Evangelina

@adelmiina_ ja @Toive* Onnea pikku nyyteistä! Liikkeistä: itsellä istukka alhaalla takaseinässä ja kohdunsuun päällä,eli etinen istukka. Liikkeitä tuntuu tuossa edessä. Minustaki ne on enemmän semmosia lihas nykinän tyyppisiä, ja painon vaihtelua. Kolme kertaa olen yksittäisen potkun...
  8. Evangelina

@Kesäheinä-78 siis mitä! Miten nii pitää syödä pari päivää hulluna hiilareita ennen sokerirasitusta? Mä kävin perjantaina sokeri rasituksessa ja nimenomaa sanottiin että pitää syödä täysin normaalisti edellisenä päivänä ja sitte ravinnotta klo 20 jälkeen kunnes seuraavana aamuna testi. Onko...
  9. Evangelina

@Kesäheinä-78 paljonko sulla nyt viikkoja? Ihana kuulla että oot jo voinu rennommin nauttia odotuksesta. @Roxanne oliko puhetta rakenne ultrassa että tarjoaako julkinen sen jälkeen ultraa ollenkaa? Tai tietääkö joku? Ei tämä väsy helpota. Eikä paha olo. Päinvastoin alkanu uudelleen...
  10. Evangelina

Iiks meillä on jo komas kuukausi ketju! Hurjaa! Edelleen aivan väsynyt, ja yllättäen taas tänä aamuna oksensin reippaasti monta kertaa, vaikka luulin että se homma olis jo dan, että pelkkä ällötys riittäis. Mut hei, onneksi kesäloma alkaa maanantaina. Sillon on muuten seuraava neuvolaki, hassua...

Yhteistyössä