Hakutulokset

1. E

Syyskuiset 2023

Mutkin voisi lisätä listalle, la 1.9. (Siirtynee myöhemmäksi ultrassa, mutta menkoista laskien näin), 3. Lapsi ja jätän vielä synnytyssairaalan auki 🙂
  2. E

Syyskuiset 2023

Hahhah hei mä aloin heti googlaamaan bugaboon donkeja, että pitääkö sitä sittenkin vaunukaupoille alkaa, vaikka vannoin, että mitään ei osteta 😄 No niiden kanssa kyllä odottelen, mutta kyllä musta voi olla vauvakuplassa just niin heti kun tahtoo 🥰
  3. E

Syyskuiset 2023

Kiva kuulla muidenkin fiiliksiä 🙂 tottakai tää on ihana asia, mutta tosiaan tuo oman ajan menetys, niinkuin @J-Annika sanoi, hirvittää. En vielä meidän nuorimman osalta ollut kauheasti päässyt sellaiseen edes kiinni, koska vaativa ja reissuja teettävät työ ja nolla tukiverkkoa kotikunnassa 🙈 ja...
  4. E

Syyskuiset 2023

Miten muilla meni uusivuosi, tuliko skumppa-tilanteita vastaan? 😄 ite jouduin tunnustamaan jo parille tutulle, että en juo koska plussasin. Koin helpommaksi kuin jatkuvan tarinoiden keksimisen. Meillä oli muutoin aika rauhallinen uv lasten kanssa. Ajatuksiin on hiipinyt pientä pakokauhua kun...
  5. E

Syyskuiset 2023

https://aijaa.com/stalvI Tässä mun testit. Ylin 27.12. Eli eka ylläriplussa, alin eiliseltä 30.12. Ja välissä en muista miltä päiviltä 😄
  6. E

Syyskuiset 2023

@J-Annika @jempppis musta teillä molemmilla näyttää viivat tosi tummilta jo! Mä oon tuskaillut kun plussa tuli yllätyksenä, ja jotenkin kai tässä sulattelussa tarttis mieluusti jotain varmuutta siitä, mitä edes sulattelee. Oon sit kans testaillut aika paljon, digi näyttää tosiaan 1-2, PC testi...
  7. E

Syyskuiset 2023

Ääällä ei toistaiseksi mitään muuta kuin vilutusta ja rintojen arkuutta. Rinnat alkaa myös näyttää ihan raskaustisseiltä, nännit leviää uhkaavasti 😄 Mulla on vahvistunut raskaustestin viiva, oon vähän seuraillut sitä kun tää tuli yllätyksenä ja ollut vaikea uskoa tilannetta. 🙂 viiva on...
  8. E

Syyskuiset 2023

Hyppään linjoille, ylläriplussasin eilen ja la näyttäisi olevan 1.9.2023 ❤️ ei ollut varsinaista yritystä, mutta vauva nyt tullessaan kyllä tervetullut meidän hullunmyllyhuusholliin, jossa jo ennestään 2 lasta 🙂 Aiemmassa raskaudessa tehtiin yksityinen, kohtuu pienen joukon facebook-ryhmä...
  9. E

Haaveena vauva 2020

Pakko hurraa taustalta, että ihana joulu plussa näyttää olevan sekä @Unimaa lla että @Wintersun illa :love: @Wintersun mulla molemmat muksut, tämä yhä tekeillä oleva ja esikoinen, lähti juurikin tollasista ihanista hailuroista :love: aika vähän oon kuullut predictorin testien turhista...
  10. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Vauhtimamma kiva kun tulit vielä kertomaan kuulumiset, vaikka raskaita ovatkin. Veikkaisin, että oot ollut monen palstalaisen ajatuksissa viime päivinä. Siis tuliko verenmyrkytys pitkälle edenneestä virtsatieinfektiosta? Ja anteeksi uteluni, mutta ilmeisesti verenmyrkytys aiheutti sitten...

Yhteistyössä