Hakutulokset

1. E

Syyskuiset 2023

Ei Se hitto löhtebyt hakemaan maksamakkaraa mulel, mies siis! Suolakurkkuihin oli tyytyminen 😅 @jempppis hyvä vaan kun teit! Mäkin ehdin tehdä, mut mennään sillä sun tekemällä ryhmällä 👌🔥 laitan viestiä 🤗
  2. E

Syyskuiset 2023

Hei pakko sanoa, että luettuani kaikki viestit 1. Haluan maksamakkara-suolakurkkuleipää vaikka oon kasvissyöjä (en silti totalitaristi) enkä tiedä oksennanko sen syötyäni, koska en pidä maksamakkarasta. Silti olen valmis lähettämään miehen uön selkähän sellaista minulle noutamaan. Hätä ei lue...
  3. E

Syyskuiset 2023

MUsta tuntuu kanssa, että rutisen täällä vain tätä ahdistustani, joten otan kaikkien muiden rutinat ilolla vastaan 😄 Täällä kanssa tosi tahmea vointi. Sen aina vaan unohtaa, miten hirveä olo tässä alussa on. Kroppa on kirjaimellisesti jollain muulla lainassa nyt tästä seuraavat 8kk eteenpäin...
  4. E

Syyskuiset 2023

Ihanat te kaikki! Mulle tuli paljon normaalimpi olo tästä kaikesta tunnmyrskystä, kuin mitä aikoihin on ollut ❤️ siis mua hävettää aivan sairaasti omat tunteet, mutta mikäs teet kun tietää toisaalta jo senkin, että tähän alkuraskauteen kuuluu jos minkälaista semipsykoosia hormonien johdosta 😅...
  5. E

Syyskuiset 2023

Voi mikä myllytys teillä on ollut 😱 voin kuvitella miten pyörällä siellä on pää, koska itselläkin oli ja alussa oli kuitenkin vähemmän dramatiikkaa 😅 minkälaiset fiilikset sulla nyt on päällimmäisenä raskaudesta? Siis yllättyneisyyden alla? @Monka ja @J-Annika kiitos teidän viesteistä, auttaa...
  6. E

Syyskuiset 2023

Sama 🙈😅 Ja komppaan pihistelijöitä, mä myös mietin raaskinkonlaittaa roposiani varhaisultraan lainkaan. Ahdistusta on monella alkuraskaudessa huomaan, mutta onko muille tullut sellaisia paniikin hetkiä vielä, että oliko tää nyt ihan järkevää 🙈 meille raskaus siis oli ylläri ja tosi...
  7. E

Syyskuiset 2023

Mulla on kyllä niin outo fiilis kun on jotenkin ihan 💩 olo, muka nälkä koko ajan mutta oikeasti tää taitaa olla vaan närästystä. Ja sit flunssa on menossa hiljalleen pois, niin en nyt tiedä johtuuko huono olo siitä vai mistä. Maha on ollut outo kaasupallo ja kipeä, röyhtäyttääkin aivan kummasti...
  8. E

Syyskuiset 2023

Mäkin odotan uutisia 😍 Mä mietin, että joko varaisin ajan ens viikolle vai odottaisinko ekaa neuvolaa 2.2. 🤔 viime ja sitä edellisessä raskaudessa en olisi voinut kuvitellakaan pohtivani neuvolan odotella 😅 Täällä pientä heikotusta olossa, muuten aika normi. Toinen rinta on oudosti kipeytynyt...
  9. E

Syyskuiset 2023

Mä tällä inspolla tein äsken puolen tunnin pumppitunnin kotona ja nyt makaan lattialla miettimässä miten pääsen tästä mihinkään, kun ylösnousu aiheuttaa akuutin oksennusvaaran 😂 Että joooooo-o, ei oo tullut vielä raskauspahoinvointi mutta juu ei oo nyt kunto kyllä kohdillaan 🙈😄 mulla nousi...
  10. E

Syyskuiset 2023

Hei tsemppiä kaikille pahoinvoiville, se on aivan hirveetä! Oon vielä sellanen naiskunnan häpeä, että oon aivan klassikko miesflunssailija raskauspahoinvointisena. En ees yritä suoriutua ja olla urhea, vaan dramaattisena teen kuolemaa sängyn pohjalla ja ulisen. 😂 muistan viimeksi oikeen...
  11. E

Syyskuiset 2023

Burger King 🙈😂 mun pakollinen guilty pleasure 🤭
  12. E

Syyskuiset 2023

Hei mä itkin eilen _koko päivän_ 🙈 kun mua vaan ahdisti, että en mä pärjää nyt kaiken elämässä meneillään olevan kanssa. Sit mies haki mulle halloumihampurilaisen ja rauhoituin 😂 Ei siis oikeasti varmasti ookkaan iso asia perua, en tiedä miks teen tässä muka päässäni tällaisen jutun 😅 ehkä...
  13. E

Syyskuiset 2023

Joko ootte varanneet ekaa neuvola-aikaa? Mä mietin, että mulla olis kuukautisista jobpian 7 viikkoa täynnä, mutta tosiaan oikeat viikot on varmaan vasta 5+3. Itsestä tuntuu, ettei vielä viitsisi varata, vähän oireettomuus saa miettimään, ettei ehkä vielä kannattaisi. Miksi se tuntuukin niin...
  14. E

Syyskuiset 2023

Hei mä ymmärrän 10000%, oon ite kauhistellut jo vähän sitä, että meillä on syksyllä 3 alle kouluikäistä. Viis ois jo melkoinen setti 😄 kuulostaapa armottomilta nuo vauvavuodet.. Meillä ekalla oli koliikki, joka loppui 6kk kohdalla, ja senkin kanssa oli vaikeuksia jaksamisessa. Muuten olleet siis...
  15. E

Syyskuiset 2023

Tervetuloa uusille ja onnea plussista ❤️ Täällä myös ehdottomasti selvitetään yllärikolmosen sukupuoli, jos vain mahdollista 😄 Mulla myös poikaolo, mutta lähinnä oireettomuuden vuoksi 😜 mulla lkoi edellinen raskaus kaksosraskautena, silloin oli ihan hirveät oireet alussa.
  16. E

Syyskuiset 2023

Mulla 3. Lapsi ja yhä hermoilen oireettomuutta, vaikka hyvin tiedän, ettei kahdesta ekastakaan ollut vielä tässä kohtaa oireita 😄 oura mittaa lämmöt joka yö, kun en vielä uskalla laittaa raskaustilaa päälle. Lämmöt vähän koholla normaalisti, mutta ei suuria heittoja. Leposykkeen vuoksi oura...
  17. E

Syyskuiset 2023

Hei siis on suoraan sanoneet miehelleni (pojallensa) että ootko ihan sekaisin päästäsi kun hän sanoi, että kolmas lapsi ois ihana 🙈 ihan mukavia ihmisiä, mutta siis todella mustavalkoisia. Liian isoa taloa ei saa olla, lapsia 2, järkevä auto jne. Eivät vaan ymmärrä mitään sen todella perinteisen...
  18. E

Syyskuiset 2023

Just tänään sanoin miehelle tätä, että ei oikein tajua ees odottavansa mitään kun ei oo mitään olija, rinnatkaan ei enää arista 🤨 mutta eipä tässä auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Tänään on ollut niin super hankala päivä lasten kanssa, että jotenkin p3lottaa tuleva ihan...
  19. E

Syyskuiset 2023

Mulla ei tee mieli ku jotain random 100 -juttuja, niinku tänään yhtäkkiä piti saada leipää vegan deli -maksamakkarankorvikelevitteellä. En siis todellakaan syö tätä normaalisti 😄 haaveilen rouskahtavasta salaatista parmesaanilla.. saakos sitä muuten syödä nyt? 🙈 Ja herkut ei maistu. Ei suklaa...
  20. E

Syyskuiset 2023

Siis nyt tuntuu, että hormonaalista on meno. Päivällä sain raivareita samaan tahtiin 2v kuopuksen kanssa, toki vähän enemmän itse kykenin pitää raivoaa sisässäni kuin hän 🙈 mutta eka tulee raivo ja sitten itku. Voi miten nämä asiat aina unohtaa. Mietin kauhulla, että onkohan tää vika viikko...

Yhteistyössä