Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2020 <3

Täälläkin päästiin tänään 16. Raskaus viikolle, kun 15+0 tuli täyteen. Mahan jomottelua on ollut vaihtelevasti, mutta menee varmaan perus kasvukipujen piikkiin. Mutta koska varmasti porukka on huomenna kiireisenä aatto tohinoissa, niin toivotan jo nyt kaikille kesäkuumammoille ihanaa joulua...
  2. E

Kesäkuiset 2020 <3

@hanba mulla on jomotuksia! Luin esikoisen ajan kirjoituksia näiltä viikoilta, enkä muistanutkaan, että silloinkin oli tällaista. Ei ehkä ihan näin paljon.. Itseäkin siis välillä ihan huolettaa, kun on niin kovaa, menkkamaista jomottelua alavatsalla. Ehkä vähän toispuoleisesti yleensä. Sit...
  3. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Vauhtimamma mä oon niin pahoillani, että infektion kanssa kävi noin. Toivottavasti fyysinen toipuminen pääsee pian alkuun, ja joulunaika ja perheen kanssa vietetty aika auttaisi myös henkisen toipumisen kanssa ❤️ voimia kaikkeen!
  4. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Vauhtimamma pidän peukkuja, että kaikki olisi kunnossa ja kyse jostain ihan muusta. Hirveästi tsemppiä! Jännitän täällä sinun puolesta ❤️
  5. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Elsaalviina mukava kuulla, ettei äitynyt pahemmaksi :) myös täällä vielä väsy painaa eikä unta ole tarvinnut houkutella iltaisin, iltapäivisin.. No, oikeestaan ikinä kun pääsee vaaka-asentoon :LOL: @Suvifiina mulla on itseasiassa jännä kokemus nyt tästä. Muistan, että esikoisen aikana mulle...
  6. E

Kesäkuiset 2020 <3

Voi että, miettikää miten viikot non vierineet! @hanba Sullakin jo 16. Viikko pitkällä, huh! :) Noista hankinnoista, meillä ois akuutteja turvakaukalo, yhdistelmät ja pinnasänky. En vielä viitsi alkaa tilaamaan, kun odottelen myös tammikuun mahdollisia tarjouksia. Käytettynä myös tykkään...
  7. E

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä onkin ollut melkoisen hiljaista viime aikoina. Ehkä se sit tarkoittaa, et kaikilla on silleen hyvällä tavalla tylsä vaihe raskaudessa, kun kaik on hyvin mutta mitään suuria uutisiakaan ei oo kertoa :LOL: Hei @Vauhtimamma het ku ihmettelin tuota sun liikkeiden tuntuista niin tottakai...
  8. E

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä poksahtaa 14+0 huomenna. Melkein tasan 4 viikkoa edellisestä vuodosta tuli taas ruskeaa tuhruvuotoa eilen. No, arvasin kyllä, että hematooma juttuja vain, mutta kävin silti näytillä. Onneksi hematooma on vain 1,5cmx0,8cm ja tosiaan aiheuttaa vain vähäistä tuhruvuotoa (sekin loppui jälleen...
  9. E

Kesäkuiset 2020 <3

@tiinuli259 zalandolle peukut. Siellä iso valikoima ja useamman mallisia päntsyjä. :) Mulla nyt säännöllisessä käytössä mammahoosenit, en enää jaksa kikkailla tavallisten farkkujen kans. Kävi vauvaakin jo sääliksi, kun niin puristuksissa oltiin varmasti molemmat. Edelliseltä kierrokselta oli...
  10. E

Kesäkuiset 2020 <3

Ihania ultra kuulumisia täällä ❤️ siis naiset. Kattokaa nyt. Viime viikolla taisin sanoa, että mulla on maha pullahtanu ulos ja vaikea salata mut eihän täs oo mitään järkeä millaseks se on yhtäkkiä muuttunu. Päällä tosin äitiysfarkut tässä, jotka todellakin korostaa mahaa eikä auta sitä kärkeen...
  11. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Puuvilja mulla teetättää nyt sykkeiden löytäminen dopplerilla kun istukka on suoraan edessä blokaten koko kohdun etuseinän. Niistä suhinoista ei kuule yli mitään, mutta kun tarpeeksi sivulta kuulostelee niin voi hyvällä tuurilla ohittaa sen lätkän siinä edessä ja kuulla vauveli sykkeet (ja...
  12. E

Kesäkuiset 2020 <3

Joo jotain tollasta mäkin nyt suunnittelen. Kun muutenkin ala- ja yläkroppa eri paria, niin vaikea uskoa että hebkselittömät pystyis päällä sit ku pötsi is out. :D jospa sit joulun jälkeen alesta, tai sit.. Kattoo jos kävis jossain outletissa jo nyt pyörähtää. Me kuitenki ulkoillaan tosi paljon...
  13. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mä oon jotenki vaan nauttinut täällä tästä rennommasta olosta, kun kaks viikkoa meni pelko perseestä np-ultran tuloksia kammoten. Nyt sit ollaan laitettu joulua jne. Kerroin isälleni (joka on parantumattomasti sairas) eilen raskaudesta ja voi sitä iloa ja onnea ❤️ epävarmuus vaivaa välillä...
  14. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mä pelkäsin keskenmenoa koko edellisen raskauden, alusta loppuun. Se on kamalaa, kun haluais toisaalta sukeltaa siihen vauvapumpuliin mut toisaalta ei uskalla ees ajatella vauvaa, ettei kiintyis liikaa. Mulle sanoi lääkäri sillon, että pelkoon usein tässä kohti auttaa vain ja ainoastaan TLC, eli...
  15. E

Kesäkuiset 2020 <3

@#Exec eikö oo hassua, miten eka ajattelee vaan sormet ristissä että kuhanoisterve, kuhanoisterve, ja sit kun on terve on pikku asioilla kun taas väliä :D ihmisiähän me vain ollaan. Kyllä mäkin eilen tän keskustelun kirvoittamana vähän hakkeena mietin jääkö äiti aina vähän ulkopuolelle isin ja...
  16. E

Kesäkuiset 2020 <3

@taatelinen voitko laittaa kuvan? :) ja oliko niin, että teille on esikoinen tulossa? Jos on, niin mulle kävi 3 vuotta sitten ihan sama juttu. Käytiin rv 17+ itse kätilön ultrassa, koska haluttiin kertoa sukupuoli samalla kun kerrottiin esikoisesta perheillemme (kyllä, sinne asti pantattiin!)...
  17. E

Kesäkuiset 2020 <3

Joo meille esikosta sanottiin et ennen sitä ei näy. Nyt sit uhan puskista sano Kätilö, et heidän uusissa laitteissa riittää tarkkuus siihen, että tehdään sukupuoliarvio sillä 8% virhemarginaalilla - eli tosi tarkasti jo! Np, jos Googlen kuvahakuun laittaa nub theory niin näkee, että killit ja...
  18. E

Kesäkuiset 2020 <3

@#Exec ihan mahtavaa! ❤️ Me käytiin kans tänään np-ultrassa ja siellä kaikki mallillaan! HUH! vastoin kaikkia kauhukuvia down-riskiksikin tuli huonoilla labra-arvoilla 1:2600 eli tosi pieni riski :love: niskaturvotusta oli huikeat 0,6mm ja laskettu aika on nyt varmistunut kuukautisten mukaan...
  19. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Ilosumu tilasin kans ne mamalicious toppikset :LOL: tarjonnan puute tosiaan vaikutti asiaan. Mulle taas tulee kolo L, vaikka normisti oon M, koska mamalicious tekee musta aika pienikokosia vaatteita. Tai sit mä vaan paisun extrapaljon kaikkialle raskausaikoina :LOL: varmaan Sullakin se s on...
  20. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mä tässä juuri tekisin äitiystoppahousutilausta! Mitkä sä tilasit? Ainoot, mitkä oon löytänyt on nuo mamalicious toppikset. Esikko ulkoilee paljon ja meil on täällä kunnon pakkaset pohjoisessa, niin pakko ostaa :)

Yhteistyössä