Hakutulokset

1. C

Haaveena vauva 2024

Eilisen ja tämän aamun raskaustestit negaa, joten en usko, että nyt tärppäsi.. Viivanpaikat ilmestyivät vain, lukemani mukaan pc:t nykyään niitä näyttävät 😣
  2. C

Haaveena vauva 2024

Joko saa testata 🤯 He***tin piinapäivät 😂 Ei ole kyllä mitään oireita eikä mitään, en usko oman kroppani oloja yhtään enää. Ihan vain kun viime kierto oli yksi hiton valeraskaus ja ennätin jo innostua 😫 @marik91 joko testasit uudelleen? Puhetta ollut ferritiinistä, mulla oli 10 ja nyt sitten...
  3. C

Haaveena vauva 2024

Kaikilla meillä on sama päämäärä ja siihen kuuluu seksi, limat, nippailut, testaamiset ja analysointi, päivien laskemiset, epävarmuudet, pelot sekä ilot ja odottelut. Ja kaikki muut aasta ööhön. Joten annetaan kaikkien vain olla sellaisia kun ollaan 🙂
  4. C

Haaveena vauva 2024

Mulle vois huomiselle laittaa dpo1 🤞
  5. C

Haaveena vauva 2024

Onnea plussanneet ja tsemppiä kaikille ❤️ Palaan listoille.. Yritys alkanut 1/2024, kp 1/24-27, 3.lapsi En saa punaiseksi jostain syystä.. Harmittaa tää kp1, koska kaikki onnistui viime kierrossa ja oireitakin oli, jotka loivat toivoa.. Mutta ei nyt sitten ollutkaan..
  6. C

Haaveena vauva 2024

Mut voi poistaa kokonaan listoilta Kidutan itseäni roikkumalla täällä 😭 Meillä ei ole seksiä, viimeksi on ollut lokakuun lopulla 😭 Eilen yritin niin mies huokaisi ja lähti pois.. Kysyin myöhemmin miksi ei halua, niin mies tiuskasi, että pitääkö taas aloittaa 😭 Tsemppiä ja oikein ihanaa...
  7. C

Haaveena vauva 2024

Kuinka korona on vaikuttanut täällä kiertoon/menkkoihin? Oon nyt toipumassa koronasta. Mutta menkat "alkoi" niin, että pari päivää tuli tuhrua (on mulle normaalia), sit tuli siteeseen asti paljonkin, joten merkitsin menkkojen alkaneen. Nyt ei ole tullut mitään eilisen jälkeen, välillä...
  8. C

Haaveena vauva 2024

Kp1 tänään Kierto taas 21 päivää, nyt on ehkä otettava yhteyttä terveydenhoitajaan tästä epäsäännöllisyydestä.. Mulla viimeiset viisi kiertoa olleet 24,29, 21,28 ja nyt 21 😣 Josko tässä kierrossa olisi jo seksiä🤔 miehen kanssa 😄 Juteltiin mieheni kanssa ja haluaa edelleen lapsen.. En vain nyt...
  9. C

Haaveena vauva 2024

Ihana kuulla, kunpa nyt hoidot toisivat teille pienen ❤️ Eilen itseasiassa mietin sua ja tilannettasi, kun katselin listaa ketä meitä täällä on 🙂 Muistan sua lämmöllä ja mm. Wintersunia aiemmista ketjuista 🥺❤️
  10. C

Haaveena vauva 2024

Ei halua tutkituttaa mitään. 😣 Kiitos ❤️
  11. C

Haaveena vauva 2024

Tietää jollain tapaa, esim kun joudun pitämään alustaa öisin sängyssä niin siitä tietää milloin menkat on. Muuten en ole varma, ei kysele enkä ole kertoillut. Ihan sama se on yritettiinkö vauvaa vai ei, yhtä nihkeä on ollut sänkyhommiin. Ja ei halua lisäboostia, ei lääkärikäyntejä tms missä...
  12. C

Haaveena vauva 2024

Ollaan puhuttu aikojen saatossa paljonkin tästä ongelmasta, yksi meidän puhutuimmista asioista 😶 Kyllä haluaa lapsen, ei vain aina / usein mieli tee seksiä. Terapiaan ei lähde. Kiitos ❤️ Se vain, että kestää eri tavalla raskautua, kun ei osu kohdalleen miehen halut ja mun ovulaatio. Turhauttavaa.
  13. C

Haaveena vauva 2024

Se tästä kierrosta sitten, ei ole seksiä ollut.. Oli ovisplussa, kivut, halut ja limat, varmaan tämän vuoden selvin ovulaatio niin ei makkarissa eikä muissakaan huoneissa ole ollut mitään seksiin liittyvää.. Sama se puenko päälleni viettelevää, mustaa pikkutuhmaa, punaista, neonkeltaista, olenko...
  14. C

Haaveena vauva 2024

Meillä on mukavaa yhdessä, tehdään asioita yhdessä sekä perheenä. Parisuhteesta vain puuttuu läheisyys ja seksi.
  15. C

Haaveena vauva 2024

Tein ovistestin nyt illasta ja yllätykseksi se oli positiivinen, aamulla oli vielä hailakat viivat. Jostain syystä meillä on miehen kanssa kireät välit, outo tunnelma. Täytyy yrittää kuitenkin saanko lämmiteltyä. Meillä on tää seksinvähyys ja läheisyyden puute ongelmana ihan läpi kierron niin...
  16. C

Haaveena vauva 2024

Kp 2 tänään sunnuntaina
  17. C

Haaveena vauva 2024

Ei ole edelleenkään uusi kierto mulla alkanut, onnetonta tuhrua eikä edes joka wc-käynnillä.. Yöllä ei mitään. Kierrot olleet ihan sekaisin nyt 😫 En tiedä mitä ajatella.. Ikää 39v niin pelottaa, ettei onnistuisi enää 🥺😫
  18. C

Haaveena vauva 2024

Testasin ja täysin nega 😐 Jotenkin odotin selviä viivoja, mutta ei.. Menkkoja odotellen 😫
  19. C

Haaveena vauva 2024

En ole testaillut, posti kun vei tilatut testit naapurikaupunkiin, josta saan ne vasta huomenna.. Menkkajuilintaa hieman, ei muuta oiretta 😐 Testaan huomenna illasta, jos ei menkat ennen sitä ala.. Tsemppiä meille kaikille ❤️
  20. C

Haaveena vauva 2024

En hakenut 🙈

Yhteistyössä