Hakutulokset

1. C

Haaveena vauva 2024

Oiii oiii kuin jännää täällä on monella 🥺 Mulla ei oo kuin ovulaatiotestejä niin en ole päässyt testaamaan vielä 🙃 ehkä ihan hyvä.. Täytyy tilata 😇 tai jos työpäivän jälkeen kipitän kauppaan 😄 Oireita ei oo, pientä juilimista ja litsläts- valkovuotoa 🫠 Tsemppiä meille kaikille ❤️
  2. C

Haaveena vauva 2024

Dpo1 🥳
  3. C

Haaveena vauva 2024

Cara-mel täällä siis, olin kirjautuneena ulos 😝🤣
  4. C

Haaveena vauva 2024

Onnea plussanneet 😍😍 Eilen aamulla oli o-testi nega, näkyi vain hailura viiva. Illalla oli jo paljon tummempi, tänään aamulla en ennättänyt tehdä testiä. Nyt illasta yhtä hailura kuin eilen aamulla. Eli siis varmaan aamusta ollut huippu 🤔 Limat ja muut olot puoltaa, että olisi ovulaatiopäivät 😀...
  5. C

Haaveena vauva 2024

Kp1 tänään, vihdoin 🥺😥
  6. C

Haaveena vauva 2024

Mut voi ottaa pois piinailijoista, testit näyttää negaa, muttei uus kierto ole alkanut.
  7. C

Haaveena vauva 2024

Eilinen testi (onestep) nega, tämän päivää tuikkinut alamahaan ja ummetus ja ärsyttävä pieni päänsärky vaivaa myös. Ei tuhrua eikä tiputteluvuotoa vieläkään, vaikka yleensä on ollut pari päivää ennen menkkoja pikkumerkkejä tulevasta. Joten odottelua😐
  8. C

Haaveena vauva 2024

Mulla sama tilanne, sunnuntaille ennustaa ja testi negaa.. 😐 Kesävauvat meille sit 😌❤️
  9. C

Haaveena vauva 2024

Eilinen testi nega ja tänään en ole testaillut.. 😐
  10. C

Haaveena vauva 2024

Huomiseen voisi merkata dpo0 mulle, piinaillaan 😌

Yhteistyössä