Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Voi että, täälläpä on useampi ihana uutinen! Onnea @Quesadilla ja muut plussanneet @Wintersun jännät paikat, joko on tämän aamun testiä? Täällä taitaa tänään olla DPO4. Vähän meni testaaminen harakoille lomalla, kun oli sen verran kaikkea tekemistä ja itseasiassa puhuttiin, että mennään nyt...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Onpa ollut aktiivista keskustelua, ihanaa lukea muiden kuulumisia! 😍 Ja piinailijoitakin iso liuta, toivotaan paljon plussia ja hyviä uutisia 🙏🏼 Täällä odotellaan ovista. Ollaan viikon nyt lomareissussa, nappasin ovistestit mukaan josko saisi taas plussat näkyviin. Tää on ihan meidän parisuhde...
  3. S

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään kp2! Eilen päivällä alkoi normaali vuoto, huh.
  4. S

Haaveena vauva 2023

Täällä ei menkkoja näy ei kuulu. Nyt normaalista kierrosta kaksi päivää myöhässä, kp30, Raskauskeijun liuskatesti nega. Eilen pientä menkkamaista kipua, ei muuta. Naama kyllä kukkii kuten usein menkkojen aikaan. Se pieni tuhrukin on loppunut. Mulla ei siis ikinä ole mitään kiertohäiriöitä tai...
  5. S

Haaveena vauva 2023

Olen pahoillani @Minttara uutisista 😔 Täällä hämmentää epätavallinen tilanne.. Toissapäivänä tuli ensimmäisen kerran ihan niukasti rusehtavaa vuotoa. Ei punaista, pyyhkiessä jäi paperiin. Sama jatkunut eilen ja tänään. Tänään olisi menkkojen alkamispäivä, mutta vuoto ei ole alkanut. Vain...
  6. S

Haaveena vauva 2023

Kiitos @Wintersun ja @Mimerkki ajatuksista 😊 Ideaalitilanteessa pyrin pysymään liikkeessä mahdollisuuksien mukaan raskauden ajan, jos niin onnellisesti kävisi. Tätä netin ihmeellistä maailmaa kolutessa, tulee kaiken näköisiä ajatuksia ja mielipiteitä vastaan ja mukava kuulla muiden mietteitä 😊...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Mitenkäs te muut haaveilijat olette menetelleet liikunnan suhteen kierron aikana? En ole itse ajatellut asiaa sen tarkemmin, onko jotakin ajankohtaa kun tulisi välttää vai vaikuttaako mitenkään 🤔 Itse olen aktiivinen liikkuja ja meniä, en ole aiemmin välittänyt jos liikkuessa jotakin nipistelyä...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Mulle on jossain välissä pompannut listaan yks ylimääräinen kiertopäivä, tänään kp19 , listassa kp20 😊 Vitsit mitä plussauutisia täällä on! 😍 Paljon onnea kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni meistä seuraa pian perässä 😇 Täällä vielä niin pienet päivät, ettei ajatustakaan testailla 😄...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa @Hopeanopea 🤗 Mikä kissojen aktiiviaamu nyt on ollut, nimittäin meilläkin kissat herättivät 4-5 välillä tänä aamuna! 😄
  10. S

Haaveena vauva 2023

Kirkas vuoto on jopa melko runsasta pari päivää ja vatsaa nipistelee, välillä ihan vihlasee. Joka kuu samat merkit, niistä oppinut tunnistaan. Ja nyt kun seurasin tikuilla, niin hyvin nuo tuntemukset osuu kohdilleen 👍🏼 Mulle voi huomiselle (lauantaille) päivittää dpo0 kun plussa tuli tänään 😊

Yhteistyössä