Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Ihania plussauutisia täällä, paljon onnea @Hopeanopea ! ❤️ Ja @Mamiks tsemppiä haastavaan tilanteeseen, toivon todella että tilanne kääntyy pian toiveikkaampaan suuntaan 😊 Täällä on tänään aamulla plussailtu ovisplussaa, niin paljon tikuttelinkin että ihme olisi jos sitä ei olis kiinni saanut...
  2. S

Haaveena vauva 2023

@kANaNdA onpa jännittävää! Toivotaan, että tuo tuosta lähtisi vain vahvistumaan! ❤️ Täällä yritetään nappailla ovista, luulisin että huomiselle osuu tasavahvat viivat. Tänään jo melko lähellä, mutta kontrolli kuitenkin edelleen selkeesti tummempi. Mielenkiintoista nähdä 😊 Tallettelut on...
  3. S

Haaveena vauva 2023

Mulla ajoittuu hyvinkin juuri tähän n. vko ennen 😄 Nyt kuitenkin tuntunut jo muutaman kk, ettei PMS oireet tule ihan niin vahvasti. Tai mulla ne alkaa aina mielialamuutoksilla ja tulee sellaista typerää ahdistuneisuutta. Sitä ei ole ollut niin paljoa, oon ollut kauheen hyväntuulinen yleisestikin...
  4. S

Haaveena vauva 2023

Tänne voi päivittää kp1 😊 Tästä kierrosta aion mielenkiinnosta tikutella oviksia, pitäisi osua loman aikaan niin on hyvin aikaa keskittyä olennaiseen 😄
  5. S

Haaveena vauva 2023

Kyllähän tämä toiveikkaalta näyttää! Ihanaa, toivotaan että lähtee vain vahvistumaa! 😍 Täällä viikonlopuksi olisi tarkoitus lähteä reissuun, kesälomakin alkaa. Toivon, että ajatukset saa vähän laajempia ulottuvuuksia niin ei pyörisi ihan koko ajan tämän vauva-ajatuksen ympärillä 🙈
  6. S

Haaveena vauva 2023

Näin toissa yönä unta plussatestistä 🙈 Hauskinta oli, että töihin mennessä työkaveri kertoi nähneensä unta jossa olin raskaana 😅 hän ei siis tiedä tästä "projektista", joten hetken tuli vähän hassu olo että saman aiheiset unet samaan aikaan 😄
  7. S

Haaveena vauva 2023

Tämä juuri! Haaveilu on ihanaa ja täysin sallittuakin. Pitää vaan itsellä yrittää pitää kuitenkin rauha maassa, tiedän vajoavani herkästi "neuroottiseksi" eli maailma supistuu vain sen asian ympärille ja sitten ne harmituksetkin on vähän suurempia 😄 Mutta haaveilu on tosiaan ihanaa ❤️ ja...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Jännä lukea tuosta ferritiinistä, en ole siihen aiemmin sen enempää näiltä tiimoilta perhehtynyt. Itseltä testattiin omasta tahdosta vuosi sitten, taisi olla n. 43 luokkaa ja pidettiin normaalina. Tähän täytyy varmaan sitten enemmänkin kiinnitellä huomiota. Täällä elellää kierron...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Kuin omasta suusta! Meillä oli elämässä muutama isompi projekti ns. "pois alta hoidettavana" tässä ennen yrittämisen aloittamista. Nyt kun hetki on käsillä, totesi mieskin että tuli sellainen kokovartalo jännitys, kun aina ajatellut että "sitten myöhemmin". Nyt se "myöhemmin" on tämä hetki ja...
  10. S

Haaveena vauva 2023

Voihan sen lisätä :)
  11. S

Haaveena vauva 2023

Täältä liittyy yksi uusi haaveilija joukkoon :) Jonkin aikaa olen taustalla seuraillut ja lukenut keskustelua, täällä tuntuu olevan kivan aktiivista juttelua! Meillä yritys alkanut nyt tästä kierrosta, esikoinen toiveissa. Nyt elellään kp18 ja dpo7. Ovis arvioitu oireiden perusteella, en ole...

Yhteistyössä