Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Jännittävää piinailua täällä usealla 😍 Iik @Charppaliini roskishaamu 🙈 toivottavasti vahvistuisi ja muuttuisi ihan oikeaksi viivaksi! Hienoa @Mimerkki että kroppa on näyttänyt toimimisen merkkejä keskenmenon jälkeen, toivottavasti uusi tärppi kävisi mahdollisimman nopeasti ❤️ @Mamiks tikku...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Toivotaan todella 🤞🏻 Aion nyt odottaa kierron loppuun asti. Testaan vasta, jos menkkoja ei kuulu. Pitäisi alkaa ensi viikon viikonloppuna. Oon nyt 3 aiempaa kiertoa testannut etukäteen ja todennut, että hukkaan menee. Josko testaamattomuus myös vähän lievittäisi stressiä 😄 Kiva kyllä, että...
  3. S

Haaveena vauva 2023

Voi @Lunni_ miten surullisia uutisia 😔 Valtavasti voimia asian käsittelyyn ❤️ @Kyfi ja @Tiukuna täällä myös samat dpot ja samat limatkin bongattu ja niitä hämmästelty, kertoisipa plussa-aallosta 🙊
  4. S

Haaveena vauva 2023

Mulle voi listaan päivittää vielä tänään dpo1 tai huomiselle dpo2 😊
  5. S

Haaveena vauva 2023

Voi @J-Annika ❤💔😔 Onpa ikäviä uutisia... Näiden niin toivoisi menevän ongelmitta loppuun asti, kun sen onnistumisen saa. Paljon tsemppiä ja voimia myös miehen kanssa puhumiseen. Kokeeko muutkin, että tämä kaikki tuntuu vähän vielä enemmän painavalta kun täytyy raportoida sitä toistakin...
  6. S

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa mukaan @Ninjaa ! Piinapäivät on todellakin nimensä mukaisia 🙊 Äh, harmilliset negatiiviset sielä @Nokare ja @KKatariina 😕 Olisi kyllä toivottua jo saada plussa-aaltoa tänne! Täällä menkat loppuneet ja elellään näitä ns. välipäiviä 😄 Flo ennustaa ovista lauantaille. Ajattelin...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Tämä on toki ihan mahdollista, että olisi ollut kiinnittymisyritys. Lämmöissä oli ihan hyvän oloinen dippi dpo 6, joten voisi sopia. Toisaalta lohduttaisi, jos jotain yritti edes tapahtua 😊 Nämä kierron ekat päivät on niin ankeita. Olo on aina tosi turhautunut ja mieli maassa. Mutta tästä taas...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Ja tänään kp1! Vitsi miten lämmöt sen tietää, tänään aamulla 0,5 astetta vähemmän kuin luteaalissa ja ihan hetki niin vuoto alkoi ✌🏼😅
  9. S

Haaveena vauva 2023

@J-Annika näyttää kyllä nyt ihan tosi lupaavalta! 🤩🤩
  10. S

Haaveena vauva 2023

@Millis86 taisi olla vain virheellinen testi, harmi, en ole niistä kauheesti PC kohdalla kuullut. Tänään kuitenkin CB digi negatiivinen, joten menkkoja odotan normaalisti alkavaksi alkuviikosta.. Onneksi en sanonut miehelle mitään, ajattelin että odotan varmempaa tulosta. Se oli niin hailura...
  11. S

Haaveena vauva 2023

Normaalilämpö liikkuu 35,9-36,2 välillä. Aiemmat luteaalilämmöt on sahanneet 36,4-36,6 väliä, joskus käynyt 36,7. Nyt tosiaan viisi päivää putkeen oltu 36,7, ei mitään siksakkia niinku kaikki aiemmat kierrot ja sit jo kp1 putoaa sinne 36,2 😅 Mietin tänään jo että jättäiskö lämpöjen mittauksen...
  12. S

Haaveena vauva 2023

Mullekin pompsahtanut yksi DPO liikaa tämän päivän listaan, pitäisi olla 12 😊 Täällä en ole uskaltanut uusia testiä vielä, ajattelin odottaa muutaman päivän josko saisi sitten varmempaa tietoa. Aamulämpöjä olen mitannut koko kierron ajan ja viimeiset 5 päivää ovat olleet hämmentävän tasaiset...
  13. S

Haaveena vauva 2023

Dpo 11 (tai 10, riippuen miten ovis on plussasta tapahtunut) ja sain aamupissasta PC testiin elämäni ensimmäisen haamun 😳😳😭 Ihan värin kanssa kun livenä katsoo, koitin kauheesti saada kuvaan mutta piru miten hämärää on kaikkialla ja kädetkin tärisee tästä jännityksestä! 😁 Mutta mitä sanoo...
  14. S

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut @Poiski uudesta kierrosta ❤️ Täällä on kyllä nyt harvinaisen pieni piinalista. Olen itse yrittänyt olla nyt kauheasti ajattelematta kiertoa. Lämpöjä oon mittaillut joka aamu, ne on niin mielenkiintoiset seurata. Rauhassa odotellaan pidemmälle, katsotaan raaskinko testata ollenkaan...
  15. S

Haaveena vauva 2023

Meilläkään ei mies ota kyllä mitään paineita, vaikka tietää ajankohtia. Ennemmin innostuu vaan entisestään ja sanonut, että haluaa kyllä tietää parhaat päivät 😅 Toisaalta, ollaan oltu niin kauan jo yhdessä että oppinut jo tietään itsekin kuinka mun kierto menee. Puhutaan myös kaikesta tosi...
  16. S

Haaveena vauva 2023

Täällä myös vahva samaistuminen noihin epäuskon tuntemuksiin. Vaikka tässä tätä yk3 eletään, on nuo kaksi nega kiertoa silti lannistanut. Eniten tässä vaivaa juuri se, kun ei voi itse vaikuttaa muulla kuin ajoituksella. Mieshän mulle totesi ehkäisyn pois jättämisen aikaan, että hänestä tuntuu...
  17. S

Haaveena vauva 2023

Paljon tsemppiä @Fazeriina82 ❤️ Nämä on välillä niin mieltä raastavia.. Buranasta menkkakipuihin, yhtenä-kahtena päivänä tarvii yleensä turvautua buranaan ja sen kyllä sallin, jotta kivut pysyy aisoissa. Mulle voi huomiselle päivittää dpo1. Ovisplussa tuli eilen päivällä, tänään aamulla myös...
  18. S

Haaveena vauva 2023

Itsellä viime kierrossa ovista tikutellessa tuli kp11 illalla tasavahvat viivat ja samoin kp12 päivällä. Kp13 oli jo aivan haalea. Merkkasin ovisplussan sekä kp11 ja kp 12 ja Flo laski lämpöjen puolesta sitten ovulaation tapahtuneen kp13. Eli seuraavana päivänä jälkimmäisestä plussasta. En kans...
  19. S

Haaveena vauva 2023

Voisin tulla taas tästä kierrosta listoille, kun sen verran seesteistä elämä nyt että ehtii palstailla välillä 😊 Tänään siis kp1/28. Nyt alkaa teoriassa 3.yk. Tässä oli välissä pari kiertoo, jotka meni vähän ohi kaiken elämän kiireiden takia ja ne päätettiinkin olla ihan rennoin mielin. Tämä...
  20. S

Haaveena vauva 2023

Hei vain pitkästä aikaa tänne! Palstailu jäi jokunen aika sitten kun tuli vähän projektia ja "ruuhkaa" eikä ehtinyt kuin taustailla välillä 😊 Nyt taas vähän rauhallisempaa ja ehtii hieman osallistuakin keskusteluihin. Yritys on ollut vähän heikohkoa, tai sanotaanko että kovin on puuhasteltu...

Yhteistyössä