Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

Mitäs sanotte, onko ovisplussa ollut tuolloin kp15? Mun silmään näyttäis tarpeeks tummalta:unsure: https://aijaa.com/wMZ0ih
  2. P

Haaveena vauva 2023

Menkat loppui pari pv sitten ja oon koittanut miettiä pelitaktiikkaa tähän kiertoon😆 Oon nyt edelliset kierrot testaillut ovista ja saanutkin paristi tikutettua plussan. Toisaalta kiinnostaa tietää tapahtuuko ovulaatio (varsinkin kun pitkien kiertojen ja PCOS takia mahdollista etten ovuloi joka...
  3. P

Haaveena vauva 2023

Koitin päivitellä listaa ajan tasalle kun oli vissii eilinen jäänyt välistä :) Mutta kommentoikaa jos virheitä niin korjailen :D Täällä siirrytiiin jälleen uuteen kiertoon kuten arvailinkin jo tiputteluvuodosta, kovin masentaa ettei tullut vieläkään plussaa:( Jos jotain hyvää pitää löytää...
  4. P

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  5. P

Haaveena vauva 2023

Mä testasin eilen DPO10 negan. Nyt ajattelin olla muutaman päivän testaamatta (jos onnistuu) ihan vaan oman mielenterveyden vuoksi :rolleyes: Tänään aamulla huomasin vessassa käydessä paperissa vähän limaista verta mutta ainakaan vielä ei ole tullut mitään housuihin asti. Pessimistinä oletan...
  6. P

Haaveena vauva 2023

@Millis86 mulle vois muuttaa tälle päivälle DPO3 tai sit huomiselle laittaa DPO4 kun sen ovulaation kanssa oli vähän sählinkiä. Olikin ilmeisesti myöhemmin kuin ensin luulin tikuttaneeni :rolleyes: Mieluummin niin päin niin ei tuu sit liian aikasin keulittua:D
  7. P

Haaveena vauva 2023

Joo nyt on kyllä niin selkee plussa ettei voi erehtyy:giggle: Vaikka kierto nyt tuntuukin sit vähän venyvän niin toisaalta hyvä kun aiemmat tallettelut meni vähän myttyyn miehen sairastelun vuoksi🤗
  8. P

Haaveena vauva 2023

Oli la illalla hyvin lähellä ovisplussaa ja su illalla haalentunut selkeesti. En päässyt su aamulla testaan mutta oletin oireiden ja kierron puolesta että olis ollut sillon🤔
  9. P

Haaveena vauva 2023

Hmm nyt oon hämilläni:rolleyes: Luulin että ovulaatio oli jo sunnuntaina ja nyt DPO5. Nyt on kuitenkin ollut kovin paljon valkovuotoo, alaselkä ja alavatsa juilinut niin tein varoiks vielä ovulaatiotestin ja siihen pärähti selkee plussa:unsure:
  10. P

Haaveena vauva 2023

Mä oon oman stressin vähentämiseksi pysytellyt hetken taustalla, lähinnä reagoinut viesteihin. Tähän väliin taas omaa napaa... Me saatiin sitten se lähete TAYSin lapsettomuuspolille, aika varattuna marraskuun puoliväliin. Jännittää mutta samalla lohduttaa, ja kovin toivon että kerkeis vielä...

Yhteistyössä