Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

Onko Terolutin käyttäjillä kokemusta kuinka pian kuurin lopettamisen jälkeen kuukautisten pitäisi alkaa vai riippuuko ihan ihmisestä? Mä söin maanantaina viimeisen tabletin ja ainakaan vielä ei tätiä kuulu. Ke tuli vähän vaaleenpunaista pyyhkiessä ja to sen verran enemmän että laitoin jo...
  2. P

Haaveena vauva 2023

Tänään dpo 9 tuli punaista tuhrua paperiin. Viimeisen terolutin otin maanantaina ja jotenkin toivoin että olis pitänyt tuhruttelun pois... Toki herää pieni toive että olis kiinnittymisvuotoa tms. mutta en kyllä aio testata vielä hetkeen :rolleyes::D
  3. P

Haaveena vauva 2023

Mä katson aina heti milloin olisi laskettu aika jos tärppäisi. :D Mietin myös heti milloin pääsisi kertomaan raskaudesta läheisille ja osuisko johonkin kivaan ajankohtaa kuten isänpäivä, joulu tms.:rolleyes:
  4. P

Haaveena vauva 2023

Mulla oli eilen viimeinen päivä Terolut-kuuria. Nyt sit aletaan odottaan seuraavia kuukautisia (tai toivotaan toki ettei tulis🙏), että saadaan ensimmäinen hoitokierto käyntiin Letrozoleilla ja inseminaatiolla. Tällä hetkellä dpo 8 ja kyllähän taas oireita löytyy. Rinnat harvinaisen kipeet ja...
  5. P

Haaveena vauva 2023

Täällä tosiaan ehkä dpo 0 ja tallettelut osuneet ihan hyvin.:) Mulla alkoi tässä kierrossa terolut ja ens kierrossa alkaa virallisesti hoidot letrozol + inseminaatio. Jotenkin ajatukset jo ihan ens kierrossa vaikka ei tääkään oo mitenkään menetetty.:rolleyes: Toisaalta toivoo että nyt tulis...
  6. P

Haaveena vauva 2023

Mä sorrun välillä vähän liian innokkaaseen testailuun ja silloin ostan ite raskaustestit kun ei viitti ees sanoo miehelle paljonko niitä kuluu.:LOL: Mut ovistestit ja välillä raskaustestit ostetaan yleensä ruokakaupasta (tai apteekista) ja silloin maksaa se joka muutenkin maksais ostokset.:)
  7. P

Haaveena vauva 2023

Voin lisäillä sut listalle! Laitatko vielä mikä kiertopäivä tänään on & kierron (arvioitu) kokonaispituus niin saadaan joka kohtaan täytettä :giggle:
  8. P

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  9. P

Haaveena vauva 2023

Meillä oli tänään ensikäynti lapsettomuuspolilla. :giggle: Käynnistä jäi kyllä hyvä fiilis ja meitä vastassa oli aivan ihana lääkäri ja hoitaja! Turhaan jännitin käyntiä🤭 Tässä kierrossa käyttöön terolut kp15-24, jonka avulla varmistetaan että kierto ei veny pitkäksi ja ens kierrosta sitten...
  10. P

Haaveena vauva 2023

Okei:giggle: Ihmettelin vaan mitä tapahtunut kun siirsin itteni pois piinailijoista eilisen päivityksen yhteydessä ja sit olin taas takaisin piinailijoissa:unsure: Osanotot vielä keskenmenoista ja pahoittelut ikävistä huuteluista❤😢
  11. P

Haaveena vauva 2023

@Selis toi eilisen lista oli kertaalleen jo päivitetty eilen:)
  12. P

Haaveena vauva 2023

Kiitos @K3rttuli selkeästä selityksestä! :love: Itseltä otettiin elokuussa kattavat labrat tutkimuksissa joiden pohjalta gyne laittoi lähetteen mutta siitä on jo vähän aikaa toki. Mies kävi antamassa näytteen ihan tätä varten joten jotain pohjaa pitäisi jo olla :giggle: Jännittäen mutta...
  13. P

Haaveena vauva 2023

Kuukautiset alkoi viikonloppuna kuten tiputteluvuoto ennustikin. :( Kierto oli mulle harvinaisen lyhyt (28 pv) mutta ehkä vähitellen alkaa elimistö toimia pilleireiden lopetuksen jälkeen. Pillereiden lopetuksesta kierrot olleet pitkiä ja vaihtelevia (36pv, 54pv, 36pv, 39pv, 51pv, 40pv, 32pv...
  14. P

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  15. P

Haaveena vauva 2023

Oon koittanut esitellä miehelle Flo:n kalenteria ja selittää milloin tapahtuu mitäkin mutta ei se mitään muista😆 Onneks on kuitenkin kiinnostunut ja haluaa panostaa silloin kun tarvii:giggle: Yleensä ilmoitan sille etukäteen milloin on "se viikko" kun pitää touhuta useesti ja sitten vielä kerron...
  16. P

Haaveena vauva 2023

Kyllä tää vähitellen alkaa näyttämään siltä että kohti uutta kiertoa mennään vaikka on vasta DPO10 (tai max. DPO11). Vieläkään ei tiputtele siten että tulisi housuihin asti mutta paperilla sisäpuolelta kokeillessa paperiin jää ihan kirkasta verta. Viime marraskuun jälkeen vain 2 edellisintä...
  17. P

Haaveena vauva 2023

@Millis86 mulla on kans kaks edellistä kiertoo tullut tiputtelua 3-4 pv ennen kuukautisia, aikaisemmin ei oo tullut. :rolleyes: Mut samalla nää kaks kiertoo on ollut pillerien jälkeen ensimmäiset normaalin mittaiset eikä ylipitkät eli en nyt tiiä meneekö parempaan vai huonompaan suuntaa :unsure:
  18. P

Haaveena vauva 2023

@Millis86 tänään laimeahkosta iltapissasta nega. En ees tiiä miks testasin kun piti odotella pidemmälle:rolleyes::ROFLMAO: Tänään tuli paperiin vv:n/liman seassa ihan inan punaista. Kovin on aikaista vielä kuukautisia edeltävälle tiputteluvuodolle mutta saa nähdä:unsure:
  19. P

Haaveena vauva 2023

@Mirkkuli26 haluutko jo plussanneisiin? Täällä tänään dpo1 ( tai dpo2), ja tallettelut onnistui hyvin dpo0, dpo-1, dpo-3 ja tänään voisi vielä varmuudeksi puuhailla. Kovasti taas yritän lähtee ilman stressiä piinapäiville...😆
  20. P

Haaveena vauva 2023

Yhteistyössä