Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Tuntuu kyllä. Tilastojen ystävänä oon monesti katsonut meidän listaa ja pää kalkuloi nopeasti, että palstalla on paljon nopeasti raskautuvia (1-5kk) ja sitten sama massa jolla kestää pidempään pyörii seuraamassa onnistumisia ja odottaa omaa vuoroaan. Nyt plussanneiden listalla 9, joilla odotus...
  2. S

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 iso halaus täältäkin 🤗 voimia surullisten uutisten käsittelyyn. Täällä noin dpo6 ja kohdun arvissa sähkötystä, mutta niin on ollut ennenkin. Kaikki oireet oon keksinyt, mutta tulos aina sama. Vielä kaksi kiertoa ennen ivf-suunnittelua. Päivät matelee. Mutta onpahan jotain mitä odottaa!
  3. S

Haaveena vauva 2023

Itse täytin kanssa just 36 sekin tuntuu jo paljolta esikoista vielä haaveillessa. Varsinkin kun aikatauluttaa realistisesti julkisia hoitoja, mitkä toivottavasti nyt keväällä alkaa, niin ei tässä liikaa aikaa ole hukattavaksi. Suurin osa omista kavereista ja perheestä on jo lapsensa saanut...
  4. S

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Toivottavasti tämä pysyy plussana syliin asti @kiia-s ! Pitkään odottaneet kaipaa kaikki vähän toivoa toisten onnistumisten kautta.
  5. S

Haaveena vauva 2023

Argh. Mulla oli pisin kierto ikinä (31 pv.) ja just kun olisin uskaltanut testata, alkoi aamulla vuoto. Aina yhtä runsaasti eli ei mitään toivoa. Tein testin sen jälkeen ja ihan vitivalkoinen. Tyhmä olo kun uskalsi hetkeksi jo ajatella, että ehkä meillekin jouluplussa. Olin tosi viilipytty...
  6. S

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 ihanan positiivisen viestin jaksoit kaikista vastoinkäymisistä huolimatta! Joulun saa aikaan onneks matalalla kynnyksella! Kanelia kainaloon ja miten se nyt oli! Toivottavasti toivottavasti mahdollisimman moni olis terveenä. Täällä oma napa jännittää ihan tosissaan. Vähän...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Mä en laske. On selvästi enää sellaista tyhjennysvuotoa, ei koko päivän ajan vaan kerralla sellainen ylläri, että on kiva kun on joku suoja. Ei oo enää kunnolla verta vaan, enemmän ruskeaa valkovuotoa. Sori jos oli liikaa infoa 😳
  8. S

Haaveena vauva 2023

Mulla tiputtelee nimenomaan ne viimeiset päivät. Vuoto alkaa kun Imatran koskinäytös ja kestää neljä päivää. Sit päivät 5, 6, 7 tiputtelee. Mä oon siirtynyt näille päiville kuukautispikkareihin, kun ne on paljon hellempiä kuin siteet, eikä tamponi on kuitenkin liikaa. Mua huoletti kans...
  9. S

Haaveena vauva 2023

@vauvakuume7 toivottavasti riittää! Musta tuntuu, että ovis kivut on aina vasemmalla, mutta insseissä todistetusti on kahdesti irronnut oikealta. Eli ei mitään logiikkaa. Mulla on tosin ne myoomat ja kiinnikkeitä siellä vasemmalla puolella niin ne kiristää aina ekana kun kohdun alueella...
  10. S

Haaveena vauva 2023

Naurattaa, miten pää reagoi heti toiveikkaasti kun oon taas aktiivitaustaillut. Nyt joku dpo 6 ja "aivan selvästi" nippailee ja nännit herkemmät. Pari kiertoa ollut ihan oireeton, kun ei oo oikein asiaa miettinyt. Noh, onneksi letroton kierto on lyhyt ja ens ti/ke jo pitäis luonnostaan selvitä...

Yhteistyössä