Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti teille saa tällä apua 🤞🤞🤞 Meillä oli nyt kesällä/syksyllä kolme inssiä, mutta ne ei auttanut. Toisaalta meillä ongelmaa ei ollutkaan koskaan ovulaatiossa, mutta piti silti testata. Mitä oon käsittänyt, että letrot ja OI-hoidot on ollut isoin apu just, jos on ovulaatiossa ollut...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti hyviä nipostelyjä niitä tuntevilla 🤞🤞 Täällä selvät oviksen merkit oireiden perusteella, mutta en jaksanut testeillä vahvistaa, kerään edelleen voimia kun kohta pitää taas pakosta testata. Mä katsoin ite huojentuneena, että seuraavat menkkojen pitäisi ehtiä ohi ennen joulua. Kun...
  3. S

Haaveena vauva 2023

Anna mennä vaan. Meillä yritystä kohta kaksi vuotta ja ihan arkisesti oli ohje elää myös lapsettomuushoitojen aikana. Inssien jälkeenkin olen uskaltanut ottaa lasillisen, mutta sen enempää. Jos seuraat ovista, niin ehkä sen aikana osaat paremmin olla ottamatta ihan niin rankasti.
  4. S

Haaveena vauva 2023

Onnea @Tibitii ! Kiva kuulla, että inssistä voi olla apua joillekin. Täällä tänöän kp1 ja taas ilman letroja se lyhyt 24 pv. kierto. Jään vielä taustalle ja odottamaan lopputalven suunnitelmia eli ei tarvitse lisätä listalle.
  5. S

Haaveena vauva 2023

@Mimerkki Voimia. Suuret pahoittelut täältä. Toivottavasti kun hetki on sopiva, saisitte tukea seuraavaan raskauteen. Teidän vuoro tulee vielä!
  6. S

Haaveena vauva 2023

Oliko niin, että teillä oli kuitenkin jo hoitokontakti klinikalla, pääsiskö sieltä jälkitarkastukseen? Mitä noihin testeihin tulee, mä nään kyllä ihan puhtaat negat. Onko se sitten hyvä vai ei? Omia kuulumisia, että nyt toinen melko rento kierto putkeen. En oo tikuttanut, eikä oviksen päivä oo...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Täällä kanssa kp1, nyt luomukiertona heti lyheni kolmella päivällä. Ei auta kun odottaa kuin tulisilla hiilillä helmikuun suunnitelmia. Ei tarvii laittaa listalle, mutta pakko oli jonnekin tulla purkamaan.
  8. S

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos @Kissanmallas perille tuli! Meillä ollaan vasta odottelemassa lähtökuopissa, helmikuussa on ivf-suunnittelu HUSilla. Tänään alkoi kierto nyt taas lyhyempänä (24pv) kun letroilla saatu 27 päivän kierrot. Harmi, että teillä huili jäi lyhyeen, mutta aina kai parempi kun tutkitaan huolella.
  9. S

Kiitos, jos on jossain pääkaupunkiseudulla niin vinkkaa ihmeessä! Mulla ei ole kokemusta aiemmin, mutta en mitenkään poissulje vaihtoehtoisia hoitokeinoja. Mulla migreeniä on hoidettu onnistuneesti hypnoositerapialla paljon paremmin kuin mitkään lääkkeet.
  10. S

@Kissanmallas mua on alkanut kiinnostaa toi akupunktio kanssa. Jos edes henkistä tukea sais siitä. Oliko sulla tiedossa jo joku tietty paikka, vai millä perusteella valitsit minne meet?
  11. S

Haaveena vauva 2023

Joo, vuosi vaaditaan julkisella. Me yritettiin jo 6 kk jälkeen, koska se oli aiemman lääkärin ohje mun leikkaustausta huomioiden (eri maa). Saatiin lähete eka yksityiseltä ja sit vielä kunnalliselta, mutta Tilkassa Husin lapsettomuuspolilla oli laittanut hylsynä takaisin ja kehottanut...
  12. S

Kiitos tästä! Aloitankin selvittelyn heti! Meillä on tehty kolme inssiä+OI ja kaksi kiertoa pelkällä induktiolla kun osui viikonloppuun ovis. Muut tutkimukset tehty kanssa, joten voisi hyvinkin olla, että lähetteellä pääsisi suoraan suunnittelukäynnille.
  13. S

Haaveena vauva 2023

Täältä loman keskeltä taustalta vähän lohduttaisin. Mä otin tän kahden päivän positiivisen testin puheeksi viimeks hoidoissa kun inssi tehtiin aina 1 pv hymynaaman jälkeen. Joka kerta testasin myös inssipäivänä ja hymy pysyi kaks päivää. Ultran ja verikokeiden mukaan ovulaatio tapahtui aina...
  14. S

Toivottavasti nyt hoidossa olevilla olisi onni matkassa ja piina päättyisi plussaan. Meillä täällä tosiaan alkoi vasta odotus helmikuun ivf-suunnitteluun. Siellä sitten arvioidaan myös myoomien leikkaustarve, että jos pitää tehdä jotain, onko se esim. munasolujen keräyksen ja sitten pasin...
  15. S

Haaveena vauva 2023

Kiitos tsempeistä, tuli tarpeen. Nyt keholle pari kuukautta lepoa ilman mitään lääkkeitä tai tikuttamista. Eniten ahdistaa tulevat juhlapyhät, mutta täytyy koittaa keksiä jotain harhautukseksi ja vaentaa some tarpeen tullen, niin ei vertaile omaa arkea muiden onneen.
  16. S

Heippa, hyppäisin haaveilijoista tänne, kun siirryttiin nyt kolmen negatiivisen inseminaation jälkeen ivf-jonoon. Ollaan yritetty esikoista nyt 01/21 alkaen, mutta tuloksena plussia matkan varrella pyöreät nolla. Mitään selvää syytä ei ole, mutta mulla on leikattu isoja myoomia 2019 ja jätti...
  17. S

Haaveena vauva 2023

Täällä kp1. Poistakaa kokonaan kiertolistalta. Nyt kun pudottiin jonoon odottamaan ivf:ää, en taida jaksaa ottaa vastaan muiden onnea enkä osaa nyt tsempata. Palaan kun voimat riittää.
  18. S

Haaveena vauva 2023

Onnea vielä iltaisiin testailuihin @Poppana_ ! Nyt jo näyttää hyvältä. Täällä vielä antaa vuoto odottaa itseään. En innostu vielä, sillä kahdessa letrokierrossa on menty aiemminkin kp 26-27 rajoille. Illalla testataan, jos ei siihen mennessä kuulu, niin voi työviikon aloittaa hallitulla...
  19. S

Haaveena vauva 2023

No ei voi ainakaan sanoa, ettet ois yrittänyt etsiä @Kyfi Toivotaan, että syystä vasta nyt ja ovis vaan odotti sun miestä 😉 Jänniä miten jokaisen kroppa reagoin niin eri tavalla. Mulla hymynaama näkyy aina 2 pv putkeen ja siks en aluks tiennyt mihin se oikeasti asettuu. Nyt oon vaan ajatellut...
  20. S

Haaveena vauva 2023

Täällä ihan tyypillisesti vatsa kramppailee kuten ennen vuotoa, mutta toistaiseksi vaan ihan vv. Jos saisin päättää niin, vuoto ei alkais vielä huomenna töissä, niin sais sitten viikonloppuna rauhassa itkeä kurjuuttaan. Katsotaan. Erikoinen tosiaan @Kyfi ettei digi hymyile, kun ei noi liuskat...

Yhteistyössä