Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Nyt parviäly auttaakaa, erityisesti paljon testanneet. Tein eilen illalla vielä digin ja se näytti heti 3+ Eli mun ohjeiden tulkinnan mukaan ovis ollut vuoden vaihteessa ja olisko nyt jo sit jossain viikolla 5+ jotain? Miten te ootte laskeneet tässä vaiheessa? Pari päivää ihmettelen...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Ihanaa @vauvakuume7 !!! Onnittelut!
  3. S

Haaveena vauva 2023

Ihana kuulla susta @Hopeanopea ja kiiitos onnitteluista! Toivottavasti saan jatkaa yhtä onnistuneesti kuin teillä loppuun asti! Kiva kun taustailit. Toivottavasti saadaan vielä listaa purettua ja mahdollisimman moni keväällä täällä keskustelun aloittaneista onnistumaan tän vuoden puolella...
  4. S

Syyskuiset 2023

Nyt oli letroista kahden kierron tauko ennen hoitojen alkua. Yritän nyt saada tosiaan sen varhaisultran silläkin ajatuksella, että saisi yhtään käsityksen missä on kiinni. Mulla on neljä isoa myoomaa kohdussa ja oli nyt helmikuun agendalla selvittää joudutaanko leikkaamaan ne ekan munasolujen...
  5. S

Syyskuiset 2023

Heippa, ekaa kertaa ikinä pääsen kirjoittamaan kuukausipalstalle, kun tein tänään ekan positiivisen testin ikinä! Ollaan 36&37v. pari ja nyt tasan kaks vuotta yritystä takana. Ivf-piti alkaa ens kuussa, ihan absurdi olo, että mitä ihmettä! Kuulun epätestaajien joukkoon eli kahden vuoden...
  6. S

Haaveena vauva 2023

Oikeastaan en mitään, paitsi unohdin ottaa foolihappoja. Jätin kyllä henkisesti taka-alalle yrittämisen, edellisen venyneen kierron jälkeen olin niin pettynyt ja ahdistunut. Jotenkin hyväksyin, että ivf-edessä helmikuussa, enkä uskonut että luomuna onnistuisi. Meillä oli kyllä tosi paljon...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Jotain on! 😍🤞
  8. S

Haaveena vauva 2023

Kiitos miljoonasta teidän tuesta! Tarkoittaa tosi paljon 🥰🥰🥰 ihana kun myötäelätte, tosielämän puolella en uskalla vielä hirveästi huudella. Toivottavasti saadaan lista lyhentymään muidenkin osalta tän vuoden puolelle! Ostin jo heti perään digin, varmaan sen vielä teen tänään! Jännä nähdä...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Ja todellakin heti huomenna pois tuolta listan kärkipäästä plussanneisiin. Yhtään kun en tiedä miten kauan tätä onnea kestää, niin aion ottaa kaiken ilon irti. Ihan absurdia ajatella, että oikeasti just ennen hoitoja tärppää piti paikkansa!
  10. S

Haaveena vauva 2023

Mä oon kyllä nyt aivan sanaton. Koko yön olin uneton, kun uskalsin vähän jo alkaa fiilistellä, mitä jos. En nää itse juuri kenenkään kuvissa haamuja (oikeasti huono värinäkö ja luontainen pessimisti), joten odotettiin kunnes dpo on nyt jotain 20-22. En testannut joululomalla ovista, mutta...
  11. S

Haaveena vauva 2023

Apua. Ei vieläkään mitään. Huomenna testataan kyllä. Sit on kp 33. Meillä on nyt siis kaks vuotta yritystä, nolla plussaa ja jännitys tapissa.
  12. S

Haaveena vauva 2023

Mulla on tullut joka inssin jälkeen vähän vaaleanpunaista. Mulla on kohdunsuu jotenkin kallellaan niin se asetti aina vähän repii ja sit ihan sellaista kirkasta hentoa verta tihkuu. Oli kuulemma ihan ok. Toivottavasti jotain tän tapaista sullakin vain.
  13. S

Haaveena vauva 2023

Ärsyttävää odottelua sielläkin siis @vauvakuume7 Täällä ei vieläkään mitään, raivostuttavaa kun menkkakipuja ilman vuotoa on ollut koko viikon jo. Maanantaina oli migreeni ja yleensä migreenipäivä aloittaa kierron. Eniten stressaa, kun kk:t on ollut niin säännölliset tähän asti ja nyt kun...
  14. S

Haaveena vauva 2023

Täälläkin on eletty elämää ihan sillä ajatuksella, että mitään ei lykätä tai suunnitella sen mukaan, että olisi lapsi. Pääosa harrastuksista tulee olemaan vaikeita toteuttaa raskaana, joten onpahan jotain iloa kun saa toistaiseksi ihan rauhaasa valita mitä itse haluaa vapaa-ajalla tehdä. Aina ei...
  15. S

Haaveena vauva 2023

Onnitteluja ja harmitteluja satelee täältä niille keitä koskee 🤗❤️‍🩹❤ Kemiallisten pelko on kai minutkin pitänyt poissa varhaisesta testaamisesta ja nyt on kaikkien teidän kuulumisten valossa vahvistunut, että en itse uskalla testata ajoissa lainkaan. Nyt kuitenkin taas piinaa kun on jo toinen...
  16. S

Haaveena vauva 2023

@mamma41 mulla on lyhyt kierto ja ovis jo keskimäärin kp 10 tai 11. Kyseenalaistin tätä polilla, mutta sanoi, että se on ihan ok, kun on näin säännöllisesti ja luteaali riittävä. Eli täältä ainakin huojentava kommentti alkukierron jännitykseen.
  17. S

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna ei varmaan mee väärin kumpikaan, mulle nyt edelliset 5 kiertoo ohje HUSilla, että jos vuoto alkaa hereilläollessa se lasketaan siitä päivästä ne letrot. Näin lukee myös hoitopolulla ja siellä ukk:ssa oli just ettei tarvi välittää kellonajasta. Ilmeisesti paljon heittoa eri...
  18. S

Haaveena vauva 2023

Just näin kuten @Millis86 sanoi. Ketään ei ole pyydetty rajaamaan omia uutisia tai välttelemään aihetta, enkä itse toivo sitä jatkossakaan. Toivon kuitenkin, että myös pitkään odottaneiden negatiiviset tunteet saa tuulettaa, kun ne ei ole kenellekään kettuilua. Meillä on ennen yritystä...
  19. S

Haaveena vauva 2023

Hyvää ja tarpeellista keskustelua täällä. Mun mielestä asioista pitää pystyä puhumaan ja kaikkien omat harmit tai turhautumiset voida sanoa ilman pahoitteluja, kunhan ei maalita ketään, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Varmasti jokaisella on oma tausta ja se näkökulma mistä itse katsoo...
  20. S

Haaveena vauva 2023

Sinä sen sanoit 😂

Yhteistyössä