Hakutulokset

1. rosanne

Haaveena vauva 2020

@Riama Mä näen kyllä. Tee tosiaan vielä muunkin merkkistä testiä? :) Mä en taho luottaa ees apteekin testilöihin :D Kun viimeks apteq 10miu ei näyttäny mitään kun taas PC näytti. Sitten PC on mun mielestä huono niinku siihen, jos haluu nähä miten viiva vahvistuu. Siihen paras taas mulla oli...
  2. rosanne

Haaveena vauva 2020

Täällä oli pms puhetta. Mulla myös aika paha aina, vasta 26 vuotiaana ymmärsin mistä on kyse kun sama helvetti toistui yllättäen joka kuukausi tiettyyn aikaan. Maljakot heitetty seinille jne. Hillinnyt itseäni lasten nähden, mutta sitten itken itsekseni ja toivon omaa kuolemaani. Jännästi kaikki...
  3. rosanne

Haaveena vauva 2020

Tossa vanhoja juttuja selailin liittyen näihin tärppijuttuihin ja oireisiin. Niin mulla on tärppikierrosta kp9 ollu ovulaatiotuntemuksia olevinaan ja seksiä oli kp4-13 päivittäin (on sitte jaksettu joo) Oireita ei juuri ollu, kun pms kiukku ja nivuskipu. Havaittavan plussan tein kp20/27 joka oli...
  4. rosanne

Haaveena vauva 2020

Nyt oon jännän äärellä. Alko kipuilemaan vasen nivunen, kuten joka ikinen kerta kun oon ollu raskaana. Sepä se onki niis ollu ainut oire. Dpo on 4 tai paljon enemmän, minä kun en taaskaan tiiä mutta aina se on aikasemmin ollu (lähes heti menkkojen loputtua) Ei kyllä mä varmaan oon nyrjäyttäny...
  5. rosanne

Haaveena vauva 2020

Täällä on dpo3 tai enemmän. Mutta ite veikkaan että ovulaatiota ei ollut, ei ollu minkäänlaisia oloja missään vaiheessa. Muutenkin ne miehen eropuheet otti koville, joten sovintoseksin jälkeen dpo -1 nousin samantien sängystä vessaan, enkä tehny elettäkään rojujen pysymiseksi "rännissä" ( hyi...
  6. rosanne

Haaveena vauva 2020

Nooh, täällä nyt se tilanne että jatkamme yhdessä. Mies vaan ilmotti yhtäkkiä, että haluaa eron. Että ei kuulemma ole enää niin rakastunut minuun.. tässä on nyt monta päivää itketty ja eilen käytiin pitkä keskustelu. Mies sanoi että ei haluakkaan erota vaan on ollut jo pitkään masentunut ja...
  7. rosanne

Haaveena vauva 2020

Me ehkä erotaan miehen kanssa, oon todella järkyttynyt. Tää tuli mulle ihan yllätyksenä kun luulin et hänkin on täysillä mukana kolmannen lapsen yrittämisessäkin, jota on nyt kestänyt reilu 2 vuotta.
  8. rosanne

Haaveena vauva 2020

@niinaj91 miten ihanaa, onnea :)
  9. rosanne

Haaveena vauva 2020

Viivojen vahvistumisista.. Päivässä ei välttämättä tapahdu muutosta, voi olla jopa vaaleempi viiva jos ei oo tismalleen juonu ja testannu samanlailla ja samaan aikaan. Toiset ei myöskään koskaan saa niitä "leffaviivoja" En tiedä sitten miksi. Mullakin oli selvää plussaa kokoajan, mutta ei...
  10. rosanne

Haaveena vauva 2020

Joo tuo googlettelu pitäs kieltää multakin dpo 1 alkaen :D Muistan plussakierrossa kun en bongannu itselläni mitään niitä raskausoireita mitä toiset oli kirjotelleet. Mullahan oli tosiaan tää "elämäni pms" Riehuin vessassa, heitin kaapista raskaustestejä eteiseen ja huusin miehelle "miksei voi...
  11. rosanne

Haaveena vauva 2020

Täällä alko menkat ihan ajallaan, vähän nolottaakin oma innostus kun piti testailla vaikka oli oikeestaan päivänselvää et menkat alkaa. Mutta nytpähän pääsee alottaa ihan kunnolla yrityksen :) Mulla oli siis se tilanne et lopetin minipillerit kesken kierron ja ootin menkkoja. Välissä ehin...
  12. rosanne

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/zNh1YM Tommonen ihmeellinen, en tiiä näkeekö muut yhtään mitään. @Alinna86 No kun mun dpo on vasta omien tuntemusteni mukaan 8 tai 9 :D no mutta, en voinu hillitä itteeni. Lisäks mulla on muutenkin niin sekava tilanne, että usko raskauteen on lähellä nollaa. Mut oli kiva...
  13. rosanne

Haaveena vauva 2020

Voiha mahoton paikka. Testiin tuli viivan paikka. Juu ei ois pitäny tehä, siitäkös mä sit innostuin.. Vasta tajusin kaiken keskellä et ois ihan liian aikastakin tehä testi :LOL: No mut ompahan nyt pitkiin aikoihin korkattu tuo homma taas. On siinä aina joku oma jännityksensä tehä raskaustesti...
  14. rosanne

Haaveena vauva 2020

@Helmiii Mie ehkä tekisin illalla. Oonkin kärsimätön luonne... :D mutta myös yöunien kannalta tosiaan. Mulla muuten kuopuksen raskaudessa oli niin et illan testi oli vahvempi kun seuraavan aamun testi :o kyseessä oli kylläkin pregcheck. Kyllä ne testit siitä sit tosiaan vahvistu, mutta jännä. Ja...
  15. rosanne

Haaveena vauva 2020

@Helmiii Testaaaa vaaaan :) Mä olisin varmaan testannu jo kp30 :LOL:
  16. rosanne

Haaveena vauva 2020

Raskaustestiunet. Kuumottavia. Viimeyönä näin unta että mies toi kaupasta 8 kappaleen testipaketin, vaik piti tuoda vaan se missä on kaksi. Ja nyt mä idiootti täällä sit mietin, et pitäskö sitten testi ostaa vai oottaa se vaivaiset kolme päivää jos menkat alkais. Mun piti nimittäin pysyä...
  17. rosanne

Haaveena vauva 2020

Joku kysyi oviksen jälkeisistä oireista. No mulla plussakierrossa: valkovuotoa ei yhtään, luulin että on kunnon pms kun mielialat heitteli härän pyllyä siis varsinkin suutuin tosi nopeaa. Lähempänä jotain dpo 10 tai 11 tuli nivuseen jomotusta joka sit kestikin johonki rv9 asti. Olin oikeesti...
  18. rosanne

Haaveena vauva 2020

Mulla oli km rv7, vuoto kesti jopa 6 viikkoa. Lääkäristä vaan sanottiin, että normaalia on. Itellä oli kyllä vähän kummallinen olo ja on edelleen siitä. En kylläkään tyhmänä tehny raskaustestejä et ois nähny miten hcg laskee. Kiertokaan ei normalisoitunut millään, meni monta kuukautta että sain...
  19. rosanne

Haaveena vauva 2020

Hmm. Mä lopetin ne minipillerit jokusen päiviä sitten, sillä ajatuksella nyt menty et ootan että tulee menkat ja jonkunlainen kierto. Eilen kuitenkin olin havaitsevani oviksen :o (Voiko olla ees mahollista) Ja no sehän hyödynnettiin. Mutta kattoo nyt osuinko oikeeseen, ovistestejä en tehny kun...
  20. rosanne

Haaveena vauva 2020

Lopetin sitten toissapäivänä minipillerit ja tänään alkoi rusehtava vuoto. No mitä nopeemmin menkat alkaa niin parempi. Mä oon aina plussannu aikasin. Eli joku 3+2 ollu jo selkee plussa ja sitä ollaan sit povattu kaksosia, aina :D Todellisuus on ollu se, että ovuloin kierron alkupuolella. Ja...

Yhteistyössä