Hakutulokset

1. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Meillä on yksi joulukuussa 9 täyttävä, eikä ole koskaan ollut harmia syntymäpäivästä. Päinvastoin on ylpeä kun on syntynyt itsenäisyyspäivänä :giggle: Joten koskaan en ole välittänyt syntymäkuukaudesta, mutta olen silti ilahtunut että nyt on laskettu kesäkuussa :love:
  2. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Nyt kyllä on sormet ja varpaat ristissä ja toivon niin kovasti että tällä kertaa olisi teidän vuoro ❤️
  3. Ananas90

Heinäkuiset 2021

Mä oon täällä kyttäillyt milloin joku uskaltaa aloittaa tämän ketjun :giggle: Meillä on la 28.6. mutta tosiaan ollaan vasta tässä viivojen tummumista jännittelemässä, kun muut kesäkuiset voi jo pahoin. Kuopus myös syntyi vasta lasketun jälkeen, joten helposti tämäkin voi heinäkuiseksi muuttua...
  4. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Mulle saa laittaa plussan :love:
  5. Ananas90

Kesäkuiset 2021

Heippa! Täältä löytyy plussannut! Nyt olisi 3+6 ja la osuu 28.6. Tuonne fb-ryhmään minäkin haluaisin :giggle:
  6. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Moikka pitkästä aikaa! Tuo toinen keskenmeno elokuussa vei kovimmat vauvakuumeet mukanaan, eikä huvittanut täälläkään pyöriä. Nyt kun avasin parin kuukauden tauon jälkeen palstan, oli viestejä tullut varmaan 100 sivua, joten en niitä sitten lukenut :p Kurkin kuitenkin että ainakin @Kasikuus oli...
  7. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Huh, sain kahlattua viestit läpi. Onnea plussanneille ❤️ Pääsin tiistaina sairaalasta ja oon nukkunut siitä asti. On tää kyllä kun ei edes keskenmenot onnistu. Nyt on hemppakin anemian puolella, vaikka oli 150 vielä viikko sitten. En ehkä uskalla olla ilman ehkäisyä ennen kuin ne labrat on...
  8. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Ihan kamalaa! Tuo oli mun pahin pelko, että pääsisin ns turvallisille viikoille ja selviäisi että sikiö/alkio onkin kuollut jo ajat sitten. Niin meillekin olisi käynyt, jos en olisi mennyt omakustanteiseen ultraan. Näin kaavinnan tehnyt lääkäri sanoi. Oli istukka ollut niin tiukassa ettei olisi...
  9. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille ❤️ Tässä pahimmat itkut on itketty, nyt lähinnä kiukuttaa surkea tyyny ja niskakivut. Enpä osannut kuvitellakaan että näinkin voi käydä!
  10. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Mahtaako kukaan enää minua muistaakaan. Minulta voi ottaa plussan pois, taas. Viikko sitten maanantaina minulla oli viikkoja 9+0 kun menin varhaisultraan. Kohdusta löytyi päivälleen oikean kokoinen ja jo vauvan näköinen sikiö. Oli pää, kädet ja pikkuiset jalatkin, mutta ei sykettä...
  11. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Mulla myös vähän särähti tuo antakaa isän hoitaa kommentointi. Lapsuus kestää sen 18 vuotta ja vanhemmuus koko loppuelämän, isä ehtii oman roolinsa hoitaa kyllä ja se on isästä itsestään kiinni miten hoitaa tai hoitaako. Pikkuvauva-aikana äiti herkemmin on se ensisijainen hoitaja ihan jo...
  12. Ananas90

Maaliskuiset 2021

Kylläpäs saatiin muuten monta haaveilijoista tuttua nimimerkkiä tänne ❤️
  13. Ananas90

Maaliskuiset 2021

Onnea vielä ihan hirmuisesti! ❤️ Sielläkin sama laskettuaika! ❤️ Meitä on täällä useampi samalla lasketulla ajalla. Fb-ryhmän puolella niitä vertailtiin.
  14. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Jouduin vähän muokkaamaan mun edellistä viestiä kun siihen ilmestyi ihan muuta tekstiä alkuun. Tää foorumi on välillä vähän kakka :poop:
  15. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Oi mitä ihania uutisia täältä löytyikään ❤ Muoks. Jouduin muokkaamaan tätä kun tää foorumi lätkäsi jonkun mun vanhan kommentinsiihen mukaan. Nyt en saa kirjoittaa uusia viestejä jostain syystä :poop:
  16. Ananas90

Maaliskuiset 2021

Mä aattelin koittaa varata varhaisultran 7+, mutta ennen kuin on 8+1. Se oli se mihin viimeksi raskaus päättyi. Tai sehän saattoi päättyä aiemminkin ja jos niin kävisi nyt, haluan hoitaa pois alta sitten mahdollisimman nopeasti. Eniten nimittäin suretti, kun meni aikaa "hukkaan" niin paljon kun...
  17. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaapa hurjalta ja ikävältä nuo yölliset herätykset! Onneksi kaikki on hyvin ❤️ Toivon niin että minullakin on tällä kertaa ❤️
  18. Ananas90

Maaliskuiset 2021

No näinhän tämä mieliala sahaa ylös ja alas! Tänään testiviiva oli selvästi tummempi! Ehkä tässä pääseekin vielä vauvaa odottamaan! ❤️ Eilen: Tänään:
  19. Ananas90

Toiveissa vauva 2021

Ehkä mä uskallan nyt hetkeksi hengähtää, koittaa luottaa ja jäädä taustalle seuraamaan. Testi on tummunut! Tosin nämä menkkajomotukset vähän ahdistaa, mutta ehkä ne on vain kasvukipuja tms :unsure:
  20. Ananas90

Maaliskuiset 2021

Mutta en mä kyllä ole mitenkään zen, vaikka koitankin muka vakuutella että nyt nautitaan. Maha on sekaisin ja menkkamaisia kipuja, testi yhä ihan haalea. Eilen olin optimistinen ja tänään jo luovuttanut. Toisaalta tämäkin on oire, että ei tästä ota mitään selvää. Tänään siis kp25/25-26, joten...

Yhteistyössä