Hakutulokset

1. O

Haaveena vauva 2023

Heinäkuiset löytyy, tervetuloa mukaan 🥰
  2. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulle voi laittaa listalle seuraavat tiedot: Omppispomppis / 30.6. / 5. / Tays En nyt muista mitä muita tietoja noissa on ollut kun edellisestä aikaa mutta muistan et toi synnytyssairaala on ainakin ollut mainittuna 😊
  3. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Osaiskohan joku tehdä listan? 😅
  4. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Facebook ryhmä kuulostaa hyvältä! Itse tosin mielellään oottaisin sinne kahden viikon päähän ennen liittymistä kun on varhaisultra. Silloin viikkoja 8+3. Halusin tarkoituksella ottaa sinne koska silloin jo erottuu hyvin pää ja jalan- ja kädenalut ja jos vastaa viikkojaan niin keskenmenon riski...
  5. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla alkoi pari päivää sitten pahoinvointi. Onneksi lievänä. Jotkut ruuat ehtoo eikä tee mieli syödä esim makeaa oikeastaan. Missään raskaudessa en ole oksentanut (tämä kuudes alkuraskaus) enkä toivon mukaan nytkään joudu. Mulla emetofobia ja se aiheuttaa aina ahdistusta tässä alussa. Mulla...
  6. O

Hormonikierukan poiston jälkeen

Multa poistettiin elokuussa 2016 kierukka ja lokakuussa tulin raskaaksi. Tokasta kierrosta raskauduin, raskaus tosin meni kesken rv 9+
  7. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Heräsin viime yönä ihan kamalaan närästykseen 😣 Oksetti ja poltti. Eikä tietenkään ollut närästyslääkettä, onneks maustamatonta jogurttia löytyi ja se auttoikin lopulta. Ei enää iltaisin mitään närästävää ruokaa. Huh! Nyt on alkanut myös väsymys iskeä päivisin, iltaisin pystyn edelleen valvoon...
  8. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta ❤️ Täällä myös useampi lapsi ja nuorin 3,5v. Vaikka nuorin onkin pieni vielä niin tuntuu että edellisestä raskaudesta on ikuisuus ja kaikki tavallaan taas uutta. Jotenkin aivan eri tavalla suhtaudun koko raskauteen ja uuteen vauvaan kuin aiemmissa...
  9. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Että ärsyttää kun piti mennä ainoa digitaalinen testi tekemään jo tänään päiväpissasta 🤯 En vaan malttanut olla tekemättä kun hain postista. No sehän näytti tietty viikot 2-3 kun tänään tasan 5 viikkoa täynnä. Olis ehkä pitänyt säästää aamuun, mutta olin liian malttamaton. Ehkä käyn ma vielä...
  10. O

Haaveena vauva 2023

Kuulostipa kovin tutulta sun kirjoitus, joten pakko vastata vaikka olenkin jo tuolla plussanneissa 😊 Meillä kolmannen ja neljännen ikäeroksi tuli 1v3kk. Sama menetelmä oli meilläkin käytössä silloin mutta ei toki ollut katastrofi kun raskaaksi tulin ja tiedostettiin riski. Vauva-aika oli...

Yhteistyössä