Hakutulokset

1. O

Kesäkuiset 2023

Täällä kuultu tänään ekan kerran sydänäänet dopplerilla 8+1 🥰 Ihana jumputus ❤️ Ajattelin ettei varmaan näin aikaisin vielä mitään kuulu mut olikin yllättävän helppo löytää kun etsi oikeasta kohdasta. Maanantain ultra ei enää jännitä niin paljon kun tiedän et siellä vauva on kyydissä ❤️ Olotila...
  2. O

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Ottaisin neuvolaan yhteyttä ja pyytäisin päästä ultraan selvittämään kuinka pitkällä raskaus on. Mulla vuoti yhdessä raskaudessa samalla tavalla rv 8+ ja raskaus jatkui normaalisti. Onhan tuo selvä plussa!
  3. O

Kesäkuiset 2023

Ihania ultrakuulumisia 🥰 Meillä varhaisultra maanantaina ja sillon myös 8+3, toivon mukaan vastaa viikojaan ja kaikki muutenkin hyvin ❤️ Täällä sairastellaan, lapsilta tuli lievä vatsatauti itselle ja huono omatunto kun oon ollut taas paljon pois töistä. Mut ei näille voi mitään 😔
  4. O

Kesäkuiset 2023

Eli ei mitään ihmeellisyyksiä siis ekalla käynnillä 😁 Meillä kahden ekan ikäero on tasan 2v, heistä molemmat koulussa. Sitten oli vajaa neljän vuoden väli kun tuli kolmas ja kolmannen ja nelosen välille ei tullut kuin 1v3kk 😅 Se oli kyllä rankkaa, mut selvittiin mekin! Eipä siinä paljon...
  5. O

Kesäkuiset 2023

Mullakin eka neuvola huomenna 🤩 Ei mitään muistikuvaa mitä siellä käydään läpi. Verikokeet pitää varata sen jälkeen ja ultraan aika mut mitään muuta en muista kun edellisestä raskaudesta neljä vuotta. Tää onkin pisin väli meillä raskauksien välissä, aiemmin pisin ikäero on ollut peräkkäisillä...
  6. O

Kesäkuiset 2023

Täällä kans yks jolle doppleri ihan pakko ostos ja käynkin tänään sellasen hakemassa 🤭 Yks kkm kans taustalla rv 9+1 niin tuo kyllä mielenrauhaa kun tietää et kaikki hyvin. Edellisissä raskauksissa kuulunut ekan kerran 8+ ja nyt vasta 7+4 joten vielä täytyy malttaa muutama päivä. Jospa...
  7. O

Kesäkuiset 2023

Voimia kovasti teille 💔 Toivottavasti pääsette tutkimuksiin kunnolla jos näin monta keskenmenoa peräkkäin 😭
  8. O

Kesäkuiset 2023

Täällä kans kova väsymys mutta lisänä huono olo ja tosi moni ruoka tökkii niin ettei voi edes ajatella ruokaa. Tää on niin syvältä, mulla vielä oksennusfobia mikä lisää ahdistusta tähän. Missään edellisessä raskaudessa en oo oksentanut mut nyt välillä olo ollut sellanen et kohta nousee ylös...
  9. O

Kesäkuiset 2023

Sama täällä 😔 Vaikea ajatella niin pitkälle vielä, kun on keskenmeno taustalla. Itsellä kylläkin siitä jo kuusi vuotta aikaa ja sen jälkeen kaksi lastakin syntynyt. Mutta tää ajankohta on itselle todella vaikea kun edellinen keskenmennyt raskaus oli suunnilleen samoihin aikoihin kun tääkin. Sain...
  10. O

Kesäkuiset 2023

Meillä on kolme ensimmäistä lasta tyttöjä ja neljäs poika. Oli todella vaikea keksiä nimeä viimeiselle kun aiemmille keksittiin jo raskausaikana 😅 Lopulta nimi päätettiin juuri ennen ristiäisiä 😄 Nyt olis kiva päättää jo raskausaikana niin ei menis taas viimetippaan. Mut vaikea miettiä kun ei...
  11. O

Kesäkuiset 2023

No tietty 😅 Täytyy koittaa työvuorojen kanssa sumplia, mietin tosin et eiks nää raskausajan tutkimuskäynnit oo palkallisia eli ei tarvii korvata tunteja? Kvtes itellä
  12. O

Kesäkuiset 2023

Mulla kuulunut ihan alhaalta ja sivusta ja saanut käännellä reilusti sitä laitetta alussa varsinkin. Ja ihan vähän aina siirtää ja hitaasti ettei missaa kohtaa
  13. O

Kesäkuiset 2023

Meillä myös Terveystalon kautta ultra 🤭 Miten sinne muuten nykyään varataan aikaa? Pitääkö soittaa vai onnistuuko netistä?
  14. O

Kesäkuiset 2023

Ai niin mulle voi lisätä tietoihin seuraavat asiat: Omppispomppis / 30.6. / 5. / TAYS Täällä vasta odotellaan ekaa neuvolaa ja varhaisultraa. Teistä moni jo niin pitkällä 🤭 Mulla olis ens viikolla neuvola keskiviikkona ja sitä seuraavan viikon maanantaina on ultra, silloin pitäis olla 8+3...
  15. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Pudottaudun pitkän pohdinnan jälkeen listoilta ja siirryn kesäkuisiin ❤️ Edellinen heinäkuinen meni kesken, jotenkin tuntuu luontevammalta olla kesäkuisten puolella kun laskettukin on viimeinen kesäkuuta ja todennäköisesti syntyy selvästi ennen sitä. Kaikille paljon tarrasukkia ja ihanaa...
  16. O

Kesäkuiset 2023

Hetken aikaa seuraillut täällä keskustelua ja miettinyt liitynkö ryhmään vai pysynkö heinäkuisten puolella… Kuitenkin ehkä koen tän kesäkuisten ryhmän enemmän omaksi kun aiemmat syntyneet parikin viikkoa aiemmin ja laskettu aika kuitenkin kesäkuun puolella. Vieläkö tänne voi tulla näin myöhässä...
  17. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla normikierto 28-30 päivää 😊 Dpo 10 plussasin tosiaan sen haalean haamun, kunnon viiva tuli sit parin päivän päästä siitä. Mulla oli ovis kp14 eli tää kierto olis ollut sen 28 päivää kun luteaalivaihe mulla normaalisti 14 päivää
  18. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Ai niin ja närästys 😅 Ihan kamala vaiva eikä renniet paljon auta
  19. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Täällä etoo ruuat, lähes jatkuva huono olo, väsymys, palelu ihan hirveää (ja sit kun kämppä vielä muutenkin kylmä niin tuskaa tää) ja itkuherkkyys. Hajut ottaa vahvasti nenään. Välillä yskiessä tulee repäisykipuja sivuille. Ja sit turvottaa. Tänään 6+4
  20. O

Heinäkuiset 2023 ❤️

Täällä kans eka plussa tehty 6 päivää ennen kun kuukautisten olis pitänyt alkaa 😊 Onnea!

Yhteistyössä