Hakutulokset

1. H

Huhtikuiset 2020

Ehkä minäkin uskallan liittyä tänne :rolleyes: Tein testin eilen ja tänään ja kovin punertavaa viivaa niihin ilmestyi :love: Netin laskurin mukaan LA olis 23.4. Esikoinen olisi meille.
  2. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kysyn nyt täältä, kun te osaatte niin hyvin tulkita näitä testejä ja viivoja ja ite en oikein tiedä uskoako vai ei:oops: Ensimmäisessä kuvassa eilinen One step, kp 31/28 ja toisessa joku apteekin puikkotesti 32/28. Mä tulkitsisin nuo positiiviseksi:love:, mutta on vaikea uskoa kun mitään oireita...
  3. H

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille. :) Aika yllätyksenä tuli koska tässä kierrossa ei ollut mitään oireita oviksesta ja talleteltiin vain kerran kp 15. Tämän aamun one stepiin tuli myös viiva, mutta ei mun mielestä yhtä vahva kuin eilen illalla. Pitää varmaan hakea tänään cb testi, siinä lukee sitten kirjaimilla...
  4. H

Haaveena vauva 2020

Heippa pitkästä aikaa. Tein äsken Onestepin testin kp 31/28 ja tuollainen oli tulos. Pitääkö se tulkita niinkuin kuvittelen :oops:
  5. H

Haaveena vauva 2020

Mulle saa kans päivittää Kp1, tämä kierto oli päivän lyhyempi. Kova on harmitus kyllä, mutta ei muuta kun uutta yritystä kehiin (y)
  6. H

Haaveena vauva 2020

Minä tein tänään testin, ne mitkä raskauskeijulta tuli kaupanpäälle kun tilas ovistestejä. Kummassakaan ei näkynyt yhtään mitään. En tiedä kuuluuko menettää toivonsa kokonaan, vaikka vasta perjantaina pitäis alkaa menkat. :D
  7. H

Haaveena vauva 2020

Tässä kyllä tulee aina luulotautiseksi ja kuvittelee kaikenmaailman oireita kun on kierron loppupuolella. Mua muka vähän kokoajan kuvottaa ja tissit on kipeät. Kipeet ne on aina, mutta yleensä vasta n. viikkoa ennen menkkoja, nyt kipeyty heti oviksen jälkeen. Mulla kp 20/28 ja dpo4, jossain...
  8. H

Haaveena vauva 2020

Mulle saisi päivittää dpo1 :geek:
  9. H

Haaveena vauva 2020

Juuri kun olin varma, ettei tästä kierrosta löydy koko ovista, niin viimeinen tikku eilen illalla kp15/28 näytti hymynaamaa ja tänään tuli muutkin oireet(y)
  10. H

Haaveena vauva 2020

Yleensä on ollut sen 28, joskus saattanut heittää päivän suuntaan tai toiseen.

Yhteistyössä