Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2022

Eipä taida tänne plussaa tulla. Kp 26/27-28 ja onestepin testi ihan valkoinen :sneaky:
  2. H

Haaveena vauva 2022

Mäkin tein tänään hätähousuna onestepin r-testin, oletettu dpo 7-8. Ovulaatiotestit loppu kp 15, sillon tuli tumma viiva, melkein tasavahva. Siitä laskien dpo 7-8 oletettavasti. Ei ole oireita minkäänlaisia tokikaan
  3. H

Haaveena vauva 2022

Me ollaan nyt kokeiltu joka toinen päivä talletella tässä kierrossa. To viimeksi ja nyt on kp 15. Testi alkaa tummua, vielä ei kuitenkaan ehkä ole plussa. Mutta nyt on pari tuntia ollut menkkajomotuksia vasemmalla puolella ja muutenkin olo semmoinen, ettei voi kaukana olla :D Esikoinen tärppäsi...
  4. H

Haaveena vauva 2022

Kiitos, saattaa olla, että oo ollu liian hätähousu. Katotaan huomenna vielä, uskon että saattaa olla käyttäjävikaa🤭
  5. H

Haaveena vauva 2022

Mulla on noita raskauskeijun liuskoja. Onko muille käynyt niin, että se koko liuska muuttaa väriä ja se kontrolliviivakin on sen takia hankala nähdä? Mulla on noita ollut ennenkin ja ei oo käynyt noin. Mietin vain, pitääkö hakea kaupasta toisia vai voiko noilla ees ovista bongata? Ohjeen mukaan...
  6. H

Haaveena vauva 2022

Mulla tänään kp 6/27-28. Jäänyt listalta päivittämättä :)
  7. H

Haaveena vauva 2022

Mulla on kp3. Kirjoitin siitä aiemmin, mutta varmaan jääny huomaamatta. Eipä tuo niin niin vakavaa :)
  8. H

Haaveena vauva 2022

Onnea plussasta @KirJoh89 ja pahoittelut @SannuB! Olen käynyt lukemassa teidän keskusteluja kyllä, mutta jotenkin sitä ei itse tule kirjoitelleeksi. Nyt kuitenkin taas Kp1. Kierto vain 23 päivää, normaalin 27-28 sijasta, viime kierto oli 25, mutta se meni koronarokotteen piikkiin. Ovista en...
  9. H

Haaveena vauva 2022

Voi ei, pahoitteluni @Keksi82:( <3 Tsemppiä kaikille tällä viikolla testaaville! :giggle: ON: Mulla kp 12/27-28. Viime kierto oli outo koronarokotteesta? johtuen, lyhyempi ja menkat oli muka niukemmat. Tänään tuli jotain viivaa ovulaatiotestiin. En sitten tiedä, oliko se plussa vai mikä, kun...
  10. H

Haaveena vauva 2022

Mulle saa ilmeisesti päivittää kp1. Olipa omituisen lyhyt kierto, vaikuttaako sitten viime lauantaina otettu toinen rokote. :sneaky:
  11. H

Haaveena vauva 2022

Munkin piti hakea testejä kaupasta ja testata jo, vaikka sunnuntaina vasta odotan menkkoja alkavaksi. Negahan se oli vaikka kuinka koitti tirkistellä :D se nyt toki oli odotettavissa, mutta silti vähän harmittaa.
  12. H

Haaveena vauva 2022

Mulla on sama homma, viime yönä ja tänään rampannut pissalla! Muistelen hämärästi, että niin kävi esikoisen aikanakin. Lisäksi mulla on maha ollu sekaisin. Paleluakin ollut muutamana päivänä, toki hankala sanoa mikä johtuu mistäkin, kun sain koronarokotteen tehosteen lauantaina. Mutta...
  13. H

Haaveena vauva 2022

Mua alko aivan epäilyttää, että oonko tulkinnut ton mun ovistestin oikein. Eli sunnuntaina näytti tältä. Ovulaatio on sitten ollu maanantaina? Talleteltiin sillon sunnuntaina. Eilen mulla oli menkkajomotuksia, vaikka niiden pitäis alkaa vasta ens viikolla. https://aijaa.com/fORmMT
  14. H

Haaveena vauva 2022

Mäkin voisin jo liittyä tänne, jonkin aikaa jo taustalla seurailleena:) Meillä on ennestään 1v5kk esikoinen ja nyt ollaan ekaa kiertoa yrittämässä hänelle sisarusta. Ovulaation bongasin testillä sunnuntaina ja silloin talleteltiin, joten saa nähdä. Huomenna olisi koronapiikki nro 2 ja mitä...
  15. H

Huhtikuiset 2020

Mulla on ollut epäuskoinen olo koko raskaudesta tähän asti. Nyt oon kuitenkin muutamana yönä joutunut heräämään useamman kerran vessaan, vaikka illalla oo paljon juonutkaan tai syömään jonkun kinkkuleikkeleen kamalaan nälkään keskellä yötä :LOL: Mulla ei oo ollu pahoinvointia vielä, mutta kun...
  16. H

LA 22.04.2020 <3

LA 22.04.2020 <3
  17. H

Huhtikuiset 2020

Mullakin on kovin ristiriitaiset ajatukset. Tottakai oon onnellinen, mutta sitten myös epäuskoinen olo, pelottaa, ahdistaa jne. Onneksi pääasiassa onnellinen, luulen että tunteet aika normaalia koska niin suuresta elämänmuutoksesta kyse:)Mies oli mukana tässä hankkeessa, mutta nyt kun plussasin...
  18. H

Haaveena vauva 2020

No sehän tässä olikin niin ylläri kun ei ollut mitään oireita oviksesta ja olin varma ettei sitä edes ole tässä kierrossa. Kerran vain talleteltiin kp 15 kohdalla. Ei siis ollut nyt tässä kierrossa varsinaista yritystä. Jotenkin en vielä itse ole sisäistänyt tätä, vaikka useamman testin teinkin:D
  19. H

Haaveena vauva 2020

Mut saa siirtää plussanneisiin. Paljon plussatuulia kaikille! (y):)
  20. H

Huhtikuiset 2020

Minä soitin tänään neuvolaan. Siellä laskivat lasketuksi ajaksi 22.04. ja rv 9 sain ajan. Ultraa sillä käynnillä kuulemma jo:love:

Yhteistyössä