Haaveena vauva 2022

Täällä menossa dpo10. En ole vielä uskaltanut edes varhaistatestiä tehdä, odottamassa on predictor ja onestep. Aika oireetonta ollut mutta jos sitä huomen aamulla tekisi testin.. Voisin tulla piinailemaan listalle, huomenna siis dpo11!

Onko muilla ollut oireetonta ja silti plussannut ennen pois jääneitä kuukautisia?
Minä testasin muutama kuukausi sitten plussan muistaakseni dpo10, eikä ollut mitään oireita :)
 
  • Tykkää
Reactions: emarian21
Piinailua; ovis oli kp 16. Kp 24/28 alkoi ihan tosi hento tiputtelu niin että ihan hennosti vaaleanpunaista ollut siteessä, mitä siis normaalisti ei tapahdu. Vatsa/alaselkä ollut kipeä ja kauratyynyn avulla vähän hellittänyt. Vielä ei tätiä oo kuulunut ja huomenna 28/28
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

3.11.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Liljah....................................kp 39/26
Topukka…………………......kp 37/30
Guinevere......................kp 33/?
Lemoni87......................kp 27/28
Hellu_.............................kp 26/27-28
Eimy.................................kp 26/ 30?
Netta123........................ kp 22/29
Chili_...................................kp 22/28
SandraB........................kp 20/27
Toiveikas1992.............kp 19/24-31
Lili_86............................kp 18/32-34
Sofiika................................kp 12/30
Mamtobe........................kp 11/28
Sadepisaroita................kp 9/25-31
Suikku1............................kp 2/26-28
Martta83..........................kp 1/26-27

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka.............................dpo 13
Keksi82...............................dpo 11
Emarian21........................dpo 11
Netta123............................dpo 10
Toiveikas1992..................dpo 7
Eimy....................................dpo 6
SandraB...........................dpo 5
Lili_86...............................dpo 2
Lumihiutale_................dpo - 1
 
Viimeksi muokattu:
Voi miten jännittäviä aikoja täällä listalla eletään, monta piinailijaa. Toivottavasti tänne vyöryisi kunnon plussa-aalto!

Mielenkiintoinen keskustelu myös noista talletteluista! Täälläkin ollaan sorruttu talletteluiden ajoittamiseen vain ennen ovisplussaa ja ovis plussa-päivälle. Jos ei tästä plussaa tule, niin pitää seuraavassa kierrossa jatkaa talletteluja vielä ovisplussan jälkeenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: emarian21
Huomenta! Tänään on dpo 10 ja herkkä testi näyttää negaa. Täysin valkoinen. Kp 25/30. Toivoa vielä kuitenkin on, kun on kuukautisiin vielä aikaa. Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että ”oireita” ollut liiaksi jo oviksesta lähtien. Kai yritän tällä valmistella itseäni siihen, että sieltä ne kuukautiset varmasti tulevat.

Muokkaan tähän vielä, että onpas mukavaa, kun on tällainen paikka jutella ja kirjoittaa 😊 miehen kanssa voin asiasta toki keskustella, mutta ei se oikein ymmärrä näistä tuntemuksista mitään. Pari kaveria myös tietää, että toivotaan vauvaa, mutta tuntuu ettei heille viitsi asiasta kovin paljoa jutella. Kumpikaan ei siis halua lapsia vielä aikoihin eikä luonnollisesti vauvajutut paljoa kiinnostele.
En muuten tainnut kovin kertoa itsestäni mitään ensimmäisessä viestissä. Olen 28-vuotias (mies myös) ja toiveissa olisi esikoinen. Tällä hetkellä opiskelen yliopistossa ja opinnot voisin sujuvasti jättää sitten tauolle.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Tänään on dpo 10 ja herkkä testi näyttää negaa. Täysin valkoinen. Kp 25/30. Toivoa vielä kuitenkin on, kun on kuukautisiin vielä aikaa. Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että ”oireita” ollut liiaksi jo oviksesta lähtien. Kai yritän tällä valmistella itseäni siihen, että sieltä ne kuukautiset varmasti tulevat.

Muokkaan tähän vielä, että onpas mukavaa, kun on tällainen paikka jutella ja kirjoittaa miehen kanssa voin asiasta toki keskustella, mutta ei se oikein ymmärrä näistä tuntemuksista mitään. Pari kaveria myös tietää, että toivotaan vauvaa, mutta tuntuu ettei heille viitsi asiasta kovin paljoa jutella. Kumpikaan ei siis halua lapsia vielä aikoihin eikä luonnollisesti vauvajutut paljoa kiinnostele.
En muuten tainnut kovin kertoa itsestäni mitään ensimmäisessä viestissä. Olen 28-vuotias (mies myös) ja toiveissa olisi esikoinen. Tällä hetkellä opiskelen yliopistossa ja opinnot voisin sujuvasti jättää sitten tauolle.
Melkein yhtä jännät siis menossa! Toivotaan plussaa! 🤩

Täälläkin negatiivinen tälle aamulle, mutta jäämpäs kuulostelemaan vielä.

Ja pahoittelut @Martta83 ja @Netta123 . Mutta suuuret tsempit seuraavaan yritykseen!
 
vierailija
Voi miten jännittäviä aikoja täällä listalla eletään, monta piinailijaa. Toivottavasti tänne vyöryisi kunnon plussa-aalto!

Mielenkiintoinen keskustelu myös noista talletteluista! Täälläkin ollaan sorruttu talletteluiden ajoittamiseen vain ennen ovisplussaa ja ovis plussa-päivälle. Jos ei tästä plussaa tule, niin pitää seuraavassa kierrossa jatkaa talletteluja vielä ovisplussan jälkeenkin.
Joo, kannattaa ihmeessä talletella ennen ovisplussaa, sen aikana, ja jälkeen! Itse oon laskenut, että jos vaikka ovis tapahtuukin max. sen 48h ovisplussan jälkeen ja munasolu on elossa max. 24h irtoamisesta, niin me ollaan aina varmuuden vuoksi talleteltu vielä kolme päivääkin ovisplussasta! Välillä tuntuu työltä duunata viikko putkeen mutta mitäpä sitä ei tekis asian hyväksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
No nyt täällä kävi niin että oon tehnyt nyt neljä päivää ovistestejä ja katsonut että eipä ne vahvistu, haalene vaan se haaleinkin viiva. Eilen sitten ajateltiin että no, tuskin tässä ovista on tulossa, että antaa mennä ilman ehkäisyä. Mulla siis se kaavinta kaksi viikkoa sitten ja suosittelivat odottamaan yhdet menkat. No nyt sitten aamulla testasin ovistestillä, kahdella eri merkillä jopa ja selvät plussat pärähti tauluun! :eek: Toisaalta oon iloinen että tiedän että kroppa lähtee toimimaan mutta nyt mua murehdittaa tuo eilinen kerta ilman ehkäisyä.. ihanaahan se tietty olis jos nyt sattuis tärppäämään mutta voi sitä pelon määrää sitten kun ei tullut niitä yhtiä suositeltuja menkkoja... Jos siis nyt näin sattuisi käymään, no nähtäväksi jää :D
 
Voi miten jännittäviä aikoja täällä listalla eletään, monta piinailijaa. Toivottavasti tänne vyöryisi kunnon plussa-aalto!

Mielenkiintoinen keskustelu myös noista talletteluista! Täälläkin ollaan sorruttu talletteluiden ajoittamiseen vain ennen ovisplussaa ja ovis plussa-päivälle. Jos ei tästä plussaa tule, niin pitää seuraavassa kierrossa jatkaa talletteluja vielä ovisplussan jälkeenkin.
Meillä toka tärppäsi 2 pvä ennen ovisplussaa. Piti olla tauko yrityksestä kun oli km alla. Intouduttiin sitten illalla ihan muuten vaan kun esikoinen oli yökylässä mummilla. No tein 2 pvä päästä piruuttaan ovistestin ja plussa tuli. No ajattelin että yritetään hyödyntää vielä kerran mutta mies ei oikein innostunut ja yritys jäi ns torsoksi. Olin niin varma että ei se ainakaan niillä talleteluista tärpännyt. No hiukan ennen menkkojen alkua oli vaan sellainen olo että oon raskaana. Tiesin jo testiä tehdessä että plussa tulee. Uskon että 2 pvä ennen ovisplussaa harrastettu tallettelu sai aikaan tärpin.

Eli kyllä se plussa voi tulla pienemmällä tallettelulla. Ainakin omalla kohdallani.
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
Negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut! ❤

@Lumihiutale_ suositellaanko ne yhdet menkat välissä vaan sen takia että on helpompi määrittää sitten mahdollinen laskettu aika vai onko siihen kaavinnan jälkeen jotain muuta syytä? Jos ei ole muuta syytä kun tuo lasketun ajan määritys, niin antaisin mennä vaan ihan huoletta muutenkin. 😄

Täällä taitaa vihdoin alkaa menkat!! 🎉🎉🎉 Ruskea tiputteluvuoto alkoi iltapäivällä. Jospa sitä nyt sitten saisi homman oikeastikäyntiin.
 
Eilen täällä kyselinkin noista haamuista ja viivan paikoista.. olen tänään tehnyt pari uutta testiä ja niistä on kuvat alla, aamulla tein tuon predictor earlyn taas joka ei kyllä ole eilisestä tummunut yhtään ja äsken tein clearbluen digitaalisen(se ilmoitti ei raskaana), mutta tosiaan olen tosi ajoissa liikkeellä testien kanssa ja päätin avata tuon digitaalisen testin, miltä testiliuska sisällä näytti ja näen siinä selvän haalean viivan?? On tämä epätietoisuus piinaavaa. Voiko tosiaan näin moni testi antaa pelkkiä viivan paikkoja?

https://ibb.co/m8PyGK3
https://ibb.co/X2Y7dgb
 
vierailija
Eilen täällä kyselinkin noista haamuista ja viivan paikoista.. olen tänään tehnyt pari uutta testiä ja niistä on kuvat alla, aamulla tein tuon predictor earlyn taas joka ei kyllä ole eilisestä tummunut yhtään ja äsken tein clearbluen digitaalisen(se ilmoitti ei raskaana), mutta tosiaan olen tosi ajoissa liikkeellä testien kanssa ja päätin avata tuon digitaalisen testin, miltä testiliuska sisällä näytti ja näen siinä selvän haalean viivan?? On tämä epätietoisuus piinaavaa. Voiko tosiaan näin moni testi antaa pelkkiä viivan paikkoja?

https://ibb.co/m8PyGK3
https://ibb.co/X2Y7dgb
Digitaaliseen tulee aina toinen viiva. Vaikka siis ei ole raskaana.

Kyllä tuon predictorin olisi pitänyt jo vähän vahvistua kun on niin herkkä.
 
Negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut!

@Lumihiutale_ suositellaanko ne yhdet menkat välissä vaan sen takia että on helpompi määrittää sitten mahdollinen laskettu aika vai onko siihen kaavinnan jälkeen jotain muuta syytä? Jos ei ole muuta syytä kun tuo lasketun ajan määritys, niin antaisin mennä vaan ihan huoletta muutenkin.

Täällä taitaa vihdoin alkaa menkat!! Ruskea tiputteluvuoto alkoi iltapäivällä. Jospa sitä nyt sitten saisi homman oikeastikäyntiin.
En osaa oikein sanoa, ehkä myös sen takia että kohtu saisi vähän levätä mutta luulisi että uusi raskaus ei ala jos kohtu ei ole valmis.. mutta myös varmaan tuo lasketun ajan määrittäminen :)
 
Eilen täällä kyselinkin noista haamuista ja viivan paikoista.. olen tänään tehnyt pari uutta testiä ja niistä on kuvat alla, aamulla tein tuon predictor earlyn taas joka ei kyllä ole eilisestä tummunut yhtään ja äsken tein clearbluen digitaalisen(se ilmoitti ei raskaana), mutta tosiaan olen tosi ajoissa liikkeellä testien kanssa ja päätin avata tuon digitaalisen testin, miltä testiliuska sisällä näytti ja näen siinä selvän haalean viivan?? On tämä epätietoisuus piinaavaa. Voiko tosiaan näin moni testi antaa pelkkiä viivan paikkoja?

https://ibb.co/m8PyGK3
https://ibb.co/X2Y7dgb
Mullahan näytti viimeraskaudessa varmaan 2-3 päivää testit niin että oli just tosi tosi haalea viiva ja ei vahvistunut, mutta tein ne testit kyllä jo dpo 7-8, vasta dpo 10 alkoi vahvistua. Eli voi mun mielestä olla ettei välttämättä oo vaan vahvistunut riippuen kuinka ajoissa oot testannut :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy ja HJ95

Tässä on raskauskeijulta tilaamani testit, eikö tuossa kuitenkin ovisplussa ole?

Ja tässä samaan aikaan tehdyt preckchekin liuskat, mutta nämä vaaleampia?
En tiiä pregcheckin ovistesteistä, mutta raskauskeijun testin tulkitsisin kyllä jo plussaksi. :)
Toki kantsii aina jatkaa tikutusta jossei oo ihan varma muuten (ovislimat, aamulämmöt, muut ovisoireet).
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
@HJ95, en muista teitkö eiliset testit aamulla vai illalla? Mut hyvin varhaisilla päivillä vahvimmat hcg-pitoisuudet saadaan monesti iltapäivällä/illalla vaikka yleisesti käsketään aina testaamaan aamupissasta.

Ja clearbluet ei oo kovin herkkiä, mullakin tulos on ollut viikkodigissä (herkkyys jopa 10) "ei raskaana" vaikka pregcheck (herkkyys 25) antoi jo haamun.

Pidän vielä peukkuja ettei noi ole pelkkiä ilkeitä viivanpaikkoja sulla!
 
Mä päätin nyt, että odotan maanantaina alkavia kuukautisia, ja jos niitä ei kuulu niin sitten testiä. Huomasin jo, että tämä ei tee kovin hyvää mielenterveydelle, kun koko ajan haluan testata (joka aamu) ja sitten tulee pettymys ettei näy yhtään mitään. 😕 vaikka tietenkin nyt on ollutkin sinänsä aika aikainen testata, mutta kuitenkin.

Jos jotain erikoista, niin rinnat ovat edelleen kipeät. Yleensä vasta viikko ennen kuukautisia tuntuvat kipeiltä ja kipu lähtee pari päivää ennen kuukautisia. Nyt kipu tuli heti ovulaation jälkeen, aluksi oli kummatkin rinnat arat ja nyt lähinnä nännien ympäriltä. Jotain on erilaista nyt verrattuna muihin kiertoihin, mutta sehän ei välttämättä raskaudesta johdu. Kiva kun voi tänne kirjoitella omia pohdintoja 😄
 
Mä päätin nyt, että odotan maanantaina alkavia kuukautisia, ja jos niitä ei kuulu niin sitten testiä. Huomasin jo, että tämä ei tee kovin hyvää mielenterveydelle, kun koko ajan haluan testata (joka aamu) ja sitten tulee pettymys ettei näy yhtään mitään. vaikka tietenkin nyt on ollutkin sinänsä aika aikainen testata, mutta kuitenkin.

Jos jotain erikoista, niin rinnat ovat edelleen kipeät. Yleensä vasta viikko ennen kuukautisia tuntuvat kipeiltä ja kipu lähtee pari päivää ennen kuukautisia. Nyt kipu tuli heti ovulaation jälkeen, aluksi oli kummatkin rinnat arat ja nyt lähinnä nännien ympäriltä. Jotain on erilaista nyt verrattuna muihin kiertoihin, mutta sehän ei välttämättä raskaudesta johdu. Kiva kun voi tänne kirjoitella omia pohdintoja
Taidan tulla vertaistueksi odottelemaan sunnuntai aamua seuraavaan testiin, kun uusi kierto mahdollisesti alkaisi niillä tienoilla..

Edelleenkään ei kylläkään oikeastaan oireita ole. Ainoastaan iltaisin jatkuva nälkä toisinaan 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Mardolly

Yhteistyössä