Hakutulokset

1. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ymmärrän. Itse pelkään myös tuota pohjalle putoamista ja sitä kuinka turhauttavaa olisi joutua odottamaan ennen kuin voi edes yrittää uudestaan. Koitan kuitenkin lohduttaa itteäni sillä, että todennäköisempää on se että kaikki menee hyvin. Ja vaikka kävisi huonosti on kuitenkin todella hyvä...
  2. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kiitos tsemppauksesta ❤️ Näinhän se on, että myös saman naisen eri raskauksissa oireita voi olla erilaisia. Alkuun olin huolissani siitä, ettei vuotoa ole tullut lainkaan, kun se tuntuu olevan melko yleistä ja sitten kun vuotoa tuli olin aivan paniikissa siitä 😅 Koitan nyt myös mennä tuolla...
  3. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Heippa, onnittelut ja tervetuloa mukaan 😍 Mua ainakin helpottaa tietää, että muutkin käy kierroksilla. 🙈 Tuntuu että joka toinen hetki oon maailman onnellisin ja luottavaisin ja toisena hetkenä aivan varma että jotain menee tai on jo mennyt pieleen. Tuntuu että tämä pyörä pyörii päässä 24/7...
  4. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla myös rinnat joka päivä vaan kipeämmät. Muuten kevyttä etovaa oloa ja närästystä, mutta ei mitään kovin voimakasta. Kivut on onneksi hellittäneet ja sitä myötä tullut luottavainen fiilis, että kaikki on hyvin. Eilen tosin tein jälleen raskaustestin ja pelästyin että voi ei nyt se viiva on...
  5. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Oih! Jännittävää. Ens viikolla on luvassa aika kiire viikko töissä ja paljon ohjelmaa myös viikonloppuna. Toivottavasti viikko hujahtaa siis huomaamatta ja sitten onkin jo maanantai ja saadaan hyviä uutisia. ✨🙏🏻 Mulla on neuvola siitä sitten heti seuraavalla viikolla.
  6. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla tänään ollut kauheita kramppeja välillä. Ei oo tullut verta kuitenkaan… kauhee miten voikin keskenmeno näin kovaa jännittää. Tuntuu ettei töistäkään meinaa tulla mitään kun mietin tätä vaan kokoajan ja kuullostelen omaa oloa. Voin vaan kuvitella miten teillä jotka on sen jo joskus...
  7. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Hei ihanaa, tämä ketju on ilmestynyt tänne 😍🙋🏻‍♀️ Mä oon tehnyt testejä päivittäin, välillä jopa useamman päivässä 🤣 En pysty millään lopettamaan, kun se on ainut joka pitää jotenkin olon luottavaisena, kun saa vahvat viivat testiin. 🙊 Täällä menossa nyt sitten 5+4. Tarkka hedelmöityspäivä...
  8. A

Lapsettomuushoidoissa olevat

Ihan älytöntä, että ette ole päässeet julkiselle hoitoihin. Pahoittelut siitä ☹️❤️ Mulle tehty useampi ivf ja lääkkeenä juurikin Gonal-F. Olen kestänyt lääkkeitä suhteellisen hyvin, lähinnä päänsärkyä. Mutta juurikin muutama päivä ennen punktiota olo on aina ollut melko tukala, turvonnut ja...
  9. A

Hiljattain plussanneet ✨ 6 vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen raskaana??

Kiitos paljon onnitteluista ja vastauksesta 💕 Suuret onnittelut myös sinne plussasta 😍 Mieletöntä, että saitte luomuyllärin. Siitä lähdetään, että tällä kertaa kaikki menee hyvin 🤞🏻 Joo…. Kesäkuiset kuullostaa kaukaiselta, mutta niin hyvältä. Toivon että viikot vierähtäis nyt ennätysvauhtia...

Yhteistyössä