Hakutulokset

1. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ai sykkeen voi kuulla jo nyt 😍 Eikä… pitäisikö sitten kuitenkin itsekin hommata tuo doppler 🥹
  2. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi ei migreeni on ihan kamalaa! Toivottavasti helpottaa pian. Kyllä mä suosittelen, että menisit ultraan yksityiselle, että saat varmuuden siitä että kaikki on hyvin. ❤️ Me käytiin Perhe Artessa… oli 85€. Edullisin mitä itse löysin.
  3. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo työkaveri tiesi kyllä! Muuten olis ollut entistäkin tökerömpi kommentti 😄
  4. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Siis mulla myös vatsa niin turvonnut, että oli pakko ostaa äitiys-sukkikset! Mulla on ollut myös ehkä tapana aina vetää vähän vatsaa sisään, nyt se ei onnistu. Nyt sitten tämä turvotus + aiemmin piiloteltu vatsa 😂 Mun työkaverikin totesi eilen, että näytän siltä kuin oisin kuudennella kuulla...
  5. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Eka lapsi, 32, la 5.6 ja HUS
  6. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ihan kamalaa. Oon todella pahoillani. ❤️ Voi kun tällä kertaa syy olisi jokin muu.
  7. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ihanaa että olet saanut jo varmistuksen siihen että kaikki on hyvin ja oikeassa paikassa❤. En olisi huolissani oireiden helpottumisesta etenkään kun sulla on ollut noin voimakasta pahoinvointia, oksentela yms. Harvalla onneksi niin paha olo kestää kauhean pitkään ja noin rajun oireilun jälkeen...
  8. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onnittelut plussasta kaikille uusille💕 Meitähän alkaa olla täällä jo paljon! 🙏🏻 Ei oo tullut itse nyt muutamiin päiviin tänne kirjoteltua, koska rehellisesti oon voinut niin huonosti. Oon yrittäjä joten sairasloma ei nyt oo tässä kohtaa mahdollinen. Kaikki voimat mennyt jotenkin töistä...
  9. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla oli jatkuvaa menkkajomotusta ennen plussaa ja sen jälkeen. Myös alaselässä oli polttava tunne: Vieläkin on välillä iltaisin menkkamaista jomotusta, sitten menee taas pois. On ihan normaalia ☺️
  10. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi miten ihanaa!!! 😍🙏🏻
  11. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi toivotaan, että sun intuitio olis nyt väärässä tässä asiassa 🥺 Onneksi pian saat kuitenkin tilanteeseen selvyyden ❤️
  12. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi oispa mullakin noin, ettei makea maistu 🥺 Mulla on ollut varsinkin viimeset kolme päivää todella huono olo. Herään siihen oloon öisinkin ja pakko syödä jotain, juoda mehua tms. Ja siis voisin syödä kokoajan jotain herkkua….nyt on pakko järkevöittää noita välipaloja kun syö niin usein. Ja...
  13. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Nyt koitat ottaa tänään mahollisimman iisisti ja jotain pientä hemmottelua. Jotenkin uskon, että kaikki on hyvin. ❤️
  14. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla oli samanlainen päivä tasan viikko sitten sunnuntaina. Vatsaa jomotteli ja myös alaselkää poltteli ja särki voimakkaastikkin. Ekaa kertaa tuli myös ruskeaa tuhruvuotoa ja jopa pieni verinen klimppi. Olin aivan paniikissa ja soitin naikkarille. Sieltä rauhoteltiin, että on varsin normaalia...
  15. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Juuri näin! Kuullostaa tosi hyvältä!! Onnittelut 😍💕
  16. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Jeeee onnittelut plussasta 😍 Ihanaa että pääsette yllättämään kaikki ja kokemaan tän kaiken vielä uudestaan. Meillä tosi moni läheinen tiesi tällä kertaa meidän alkion siirrosta ja aikataulusta, kun niin monen kanssa oli ollut puhetta julkiselle puolelle hoitoihin siirtymisestä. Aika moni siis...
  17. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä sain tosi vahvat viivat testiin 5+jotain. Tein testejä joka päivä ja tuntui siltä että viivat vahvistuvat tuskaisen hitaasti. Oli myös hankalaa erottaa onko edes vahvistunut. Se on kuitenkin hyvä merkki ettei viiva ole haalistunut kuitenkaan. En siis olisi vielä huolissaan ☺️
  18. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ultrassa olis varmasti hyvä olla mukana. Se on kuitenkin niin jännittävä hetki. Hyvä että pakotettuna suostuu kuitenkin 😁🙈
  19. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi olipa ihana viesti, kiitos siitä. ❤️ On varmasti totta, että jonkun jäljen lapsettomuus ja siihen liittyvät haasteet jättää. Ja voin kuvitella kuinka herkästi sitä soimaa itseään niinä hankalina päivinä vanhempana, kun siitä on niin kovasti unelmoinut ja ollut niin onnekas, että on lapsen...
  20. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi mä voin niin kuvitella tän tilanteen 🤣 🤣 Hyvä tietää ettei ekassa neuvolassa tapahdu juuri mitään. Puolisoa niin harmitti kun on työreissulla just kun on tuo meidän eka neuvola, mutta ei ilmeisesti haittaa mitään. 😊

Yhteistyössä