Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään aamulla testattu samanlainen haamulainen kuin eilen. Eilinen ei siis viallisesta testistä johtuva. Odottelen pari pvää ja testailen uudestaan lähteekö vahvistumaan. pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille 😞
  2. H

Haaveena vauva 2023

'][/URL] Dpo12. Aamupissatesti. Heti ei näkynyt mitään, mutta noin min kuluttua tuli yo hailura. Pitänee vielä huomenna testata uusiksi. Vähän sekavat fiilikset tästä 😅 voiko tosiaan olla jo nyt plussa…
  3. H

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna kyllä nään haamun! Toivotaan vahvistumista! ❤️ @Torspo8 tämähän on jo enemmänkin kuin haamu, ihan viiva, onnea! 😍 ihanaa kun tullut uusia mukaan, tervetuloa! täällä olen vielä saanut pidettyä sormeni erossa testaamisesta, vaikka kovin kuumottaa. Tavallaan pelkään myös tehdä, koska...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Ja @J-Annika , ainakaan itselläni panadol/paracetamol ei auta mihinkään muuhun kun kuumeen alentamiseen 😒 kipuihin ei auta yhtään. Viime kierrossa kanssa viikon sinnittelin kroonisen päänsäryn kanssa ennen kuin uskalsin ottaa buranan ja sitten vasta laukesi kipu. Menkkakipuihin myös aivan...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä täältä kaikille piinailijoille! @Kyfi pahoittelut negasta, voisiko kuitenkin vielä pientä toivoa ylläpitää kunnes vuoto alkaa? 😌 Täällä dpo9 ja eilen oli niin paha väsymys, että meinasin nukahtaa kyllä moneen otteeseen, päiväkin oli kyllä raskas, joten osittain selittää, mutta en kerta...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, onnea @Poiski ❤️😍 tarrasukkia matkaan! onpa mielenkiintoinen ilmiö(ja toki kamala!) tämä korona ja km. Vaikuttaa tosiaan yllättävän usealla olevan tästä kokemuksia. Toivottavasti aihetta tutkittaisiin ja selviteltäisiin enemmän. Koronaan ja koronarokotteisiin tosiaan kyllä...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Samaa mieltä @J-Annika kanssa, liian aikaista! Itsellä tuli esikoisestakin ekat oireet vasta kun menkkojen ois pitänyt jo alkaa!
  8. H

Haaveena vauva 2023

Täällä liityn siihen dpo4 ja hirveät valkovuodot klubiin, josta täällä aiemmin pari päivää sitten oli puhetta 😂👍 oispa joku merkki nyt plussista!
  9. H

Haaveena vauva 2023

Täällä myös viime aikoina suhteet minun puoleni isovanhempiin kriisiytyneet ja emme juurikaan ole yhteydessä. täällä myös kipuilen tukiverkkojen puutetta ja sitä ettei lapsilla ole paljoa aikuisia elämässään eikä mahdollisuutta kunnolliseen suhteeseen isovanhempiin 💔 Täällä dpo4 ja jotenkin...
  10. H

Haaveena vauva 2023

@Xelda tämä taitaa olla kovin yksilöllistä. Itselläni pari päivää aiemmin alkoi selvästi tummumaan testi ennen plussaa. Normaalisti minulla saattaa olla ihan blankko tai juuri ja juuri nähtävisä oleva haamu. @1984 mulla oli viime kierto hieman samanlainen. Alkoi silloin kun menkkojenkin olisi...

Yhteistyössä