Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

No lupaavalta kuullostaa! 😍🤩
  2. H

Haaveena vauva 2023

Oh, kiitos vielä varmistuksesta 😍 toki olo ei kovin luottavainen siltikään ole näin haaleasta haamulaisesta viime kuun kemiallisen jälkeen. Yritän pitää toiveet matalalla. Toivotaan että sun viivanpaikka muuttuu vielä plussaksi myöhemmillä dpo:illa 😍
  3. H

Haaveena vauva 2023

Kiitos paljon kaikille vastauksista 🤩 menen siis ratsastamaan ja testailen parin päivän päästä uusiksi, onko lähtenyt viiva tummumaan vai kadonnut.
  4. H

Haaveena vauva 2023

Hyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa. ja onpa kyllä perseestä tuo tieto viivanpaikoista 😭 minä kun olen justiin luullut että nämä pc:t olisi niitä luotettavia… mihin sitä voi siis enää luotta 😅 @Selis kiitos paljon vastauksesta ja...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Niin ja edelliseen lisäyksenä, että mitään raskausoireita ei ole. Ainoastaan toissapöivänä itkin aivan yhtäkkiä yhtä tv-sarjaa katsottaessa, joka yllätti kyllä niin minut kuin miehenkin 😅
  6. H

Haaveena vauva 2023

@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä… täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Mulle tulee myös ihan blankkoja. Vaihdellen haamulaisia ja blankkoja (testin merkillä ei väliä, kaikkiin tullut vaihdellen). Osa saa kai aina jonkun haamulaisen. Mistä lie sitten johtuu.
  8. H

Haaveena vauva 2023

Ihan kuin siellä haamulainen näkyisi! Noin aikaiset päivät vielä, joten testailepa huomenna/ylihuomenna uusiksi!
  9. H

Haaveena vauva 2023

Ei ole faktaa, mutta sanoisin että voi. Jos vielä on maidon eritystä ja mahdollisuus pakkautumiselle tai rintojen viilentymiselle liiaksi. Toki voihan kenelle vaan tulla rintatulehdus, mutta muille kun imettäville se vaatii yleensä jatkoselvittelyitä!
  10. H

Haaveena vauva 2023

On: Täällä kp26, kierron kestoa en enää edes leiki tietäväni. Ollaan kp11 alkaen talleteltu joka toinen päivä kun oviksen ajankohdasta ei tietoa. Viime kierrossa se tais olla kp17. Ovista en saanut tosiaan kiinni, ja alkaa tosi pahasti hajottaa tämä pakonomainen tallettelu. Jotenkin tuntuu vaan...
  11. H

Haaveena vauva 2023

Ja joku kyseli täällä hedelmällisyystesteistä (kotona tehtävistä), kyllä niitä täällä oli useampi käyttänyt! Muistan, koska itse en ollut kuullutkaan ja kyselinkik tarkemmin silloin. Mutta nimimerkkejä en nyt enää muista, ketkä olivat käyttäneet. Mutta tämän keskustelun historiasta läytynee...
  12. H

Haaveena vauva 2023

Aamulla lueskelin palstaa, mutten ehtinyt kommentoida. Sittemmin onkin ollut erinomaista keskustelua tästä yk - asiasta ja ”milloin saa valittaa”. Pakko sanoa, että myös itsellä tuli aamulla hieman harmistunut olo keskustelusta, jossa harmiteltiin muiden valitusta alhaisilla yk:lla. Olisi ihanaa...
  13. H

Haaveena vauva 2023

Heipä hei, täällä hiljaisuutta pidelty, kun eipä ole oikein ollut mitään kerrottavaa. Ovista olen kohta viikon tikuttanut ilman tulosta. Haamuja oli parina päivänä, nyt ei taas mitään, joten päätin lopettaa. Limoja on kuitenkin tullut, samoin aknea ja tänään myös nippaillut mahasta. Nyt en...
  14. H

Haaveena vauva 2023

Mulla lähti viiva vaalenemaan ennen kuin vuoto alkoi, joten en enää testannut kun vuoto tuli. Oli jo sitä ennen tyhjää täynnä testi. Menkat oli 3-5vrk myöhässä, kierron pituus mulla hieman vaihdellut, oviksesta laskien ja arvioiden tuon 3päivää. Raskausoireita oli, oksettavaa oloa, yökkäilin...
  15. H

Haaveena vauva 2023

@haaveillen pahoittelut 🥺 täällä edellisessä kierrossa kanssa liian aikaisin iloitsin plussasta, vaikeaa se on olla alkamatta unelmoimaan pitkälle kun edes se kunnon haamulainen testiin tulee. Mutta samoin yritän suhtautua, että kropat toimii kun jotain tapahtuu, se on tärkeintä. Nautitaanpa nyt...
  16. H

Haaveena vauva 2023

@1984 minä en rutiinisti testaa ajoissa, mutta jos on jotain juhlia ihan loppukierrossa tulossa tms niin sitten, jotta tiedän, mitä uskaltaa syödä ja juoda. Tämä oli eka oma kemiallinen ikinä, ja itsestä se tuntui ehkä vähän pahemmalta kuin pelkkä nega, koska ehdin nostattaa toiveet liian...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Huomenta. Tänne voi päivittää kp1 ja pois piinailijoista. näyttäisi onneksi seuraava ovis ehtivän vielä tämän vuoden puolelle. Josko seuraavasta sitten..
  18. H

Haaveena vauva 2023

Hohhoijjaa, toinen täysin negatiivinen testi tälle aamua tehty. Uskottava se on, että kemialliseksi jäi. Vieläkin kuvottaa, tissien arkuus ja väsymys alkaa väistyä. Saas nähdä koska menkat malttais alkaa. Enpä kyllä enää jatkossa ikinä testaa näin ajoissa, etten tipu näin korkealta.
  19. H

Haaveena vauva 2023

Osanottoni @Tiukuna , täällä samoja ajatuksia. Vaikka koitan itseäni tsempata, että kemiallinen on parempi kuin ei mitään, niin vaikealta se tuntuu. Nega on jostain syystä helpompi kestää kuin tämä, että toiveet ehtii jo nousta kattoon. Täällä sama juttu. Vieläkin kauhea kuvotus koko ajan ja...
  20. H

Haaveena vauva 2023

Huomenia. Tänään tehty täysin nega testi 😟 viikonlopun hailurat lieni siis kemiallinen. Noh, parempi kait sekin kuin ettei tapahtuisi mitään, tarkoittanee että miehen tavara pääsee perille ym. Menkat ei vielä alkaneet, niitä odotellessa. Flo taisi näyttää tälle päivällä oviksen perusteella...

Yhteistyössä