Hakutulokset

1. senya

Haaveena vauva 2023

Onnea! ❤ Tosi hyvä viiva jo noin pienillä dpo!:love:
  2. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Hauskaa, meillä osuu täysin samoille päiville eka neuvola ja varhaisultra. :D Onnea plussasta! ❤
  3. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Laitoin tulle viestiä ☺️
  4. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mäkin varasin neuvolan tuossa, on vasta 30.5. Tuntuu menevän toosi pitkälle kun melkein kesäkuulle, mutta eihän siihen oikeasti ole kun vähän alle kuukausi. Jotenkin vaikea tajuta, että kesä on jo noin lähellä. :D Siirsin tänään myös varhaisultraa aiemmaksi, on nyt 23.5. Toivon ettei ole liian...
  5. senya

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/GvIftr Ehkä tässä ei enää ole kysyttävää ja koitan malttaa siirtyä tonne tammikuisten ryhmään, vaikka menkoista laskettuna la olisi joulukuulle. En kuitenkaan siihen usko, eiköhän mene tammikuulle. Olo on hupsu kun tuli puskista, kun olin jo heittänyt pyyhkeen kehään. Toivon...
  6. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi, en halunnut pelotella. Ei ne vaaleammat viivat aina tarkoita mitään pahaa, toivottavasti ei tarkoittaisi sulla ja kaikki menisi vielä hyvin ❤️ paljon tsemppiä ja halauksia! ❤️
  7. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onneksi joo yksi km ei tarkoita etteikö vielä voisi ihan hyvin onnistua. Ja on jo heti huomattavia eroja km raskauteen, kun testiviiva oli vahva ja nyt illalla jo vahvempi kun aamulla. Km kanssa viiva vahvistui tooooodella hitaasti ja pysyi aika hailakkana kunnes lopetin testaamisen kun...
  8. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kiitos ❤ Joo mä luulen (ja toivon) että on ollut vaan jotain kiinnittymisvuotoa tai muuta ihan harmitonta. Vaikka kyllä noi vuodot vähän laittaa miettimään, itselläkin keskenmeno takana. Voiko kaikki mennä nyt hyvin..?🥺
  9. senya

Haaveena vauva 2023

Meillä mies ei ole kauheasti puhunut fiiliksistään, on ollut sellanen rauhallinen viilipytty. :D Mutta jos itse oon jotain vauvajuttuja koittanut jutella, niin on kyllä innoissaan sillon osallistunut keskusteluun. Tammikuun keskenmeno oli hänellekin kova paikka, vaikka oli siitä raskaudesta...
  10. senya

Haaveena vauva 2023

Se voi olla, että oli sitten sitä. Kunhan toivottavasti oli jotakin harmitonta. 🙏

Yhteistyössä