Hakutulokset

1. senya

Haaveena vauva 2023

Mä taidan tulla häntä koipien välissä tänne. Tai ainakin todennäköisesti. Äsken vessakäynnillä pikkareissa verta ja pyyhkiessä ihan kunnolla. 😢 Tuntuu niin epäreilulta, että näin kävi toistamiseen. Ei mulla vielä kipuja ole, mutta eiköhän nekin ala kohta. Oma fiilis on, ettei kohta enää uskalla...
  2. senya

Haaveena vauva 2023

Tuu vaan! Täällä mäkin taustalta vielä luen ja jännäilen sormet ristissä kuitenkin. 🤭 ❤ Onnea plussasta! ❤
  3. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Huh jos eilen oli helppo päivä oireiden kannalta, niin tänään ei. Todella etovaa oloa, monesti ollut varma että pöntön halaamiseksi menee mut vielä pärjännyt ilman. Tissit tulessa ja on jotenkin todella "kohtutietoinen" fiilis, jos niin voi kuvailla. :D
  4. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Että voi stressata. Eilen oli tosi paljon menkkamaista jomottelua selässä. Tänään lähes oireetonta, välillä tissejä juilii. Heti on mieli laukalla, että onko joku huonosti. 😢 Mikä on kai vähän hölmöä, koska ei oireet tai oireettomuudet merkkaa niin paljon. Keskenmenon kanssa oireet laantui ennen...
  5. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

@Lumihiutale_ Mut voi muuten lisätä ekaan viestiin. La 9.1. Varmistukoon ja muuttukoon sitten vaikka vu jälkeen. Noille tienoille se varmaan asettuu ainakin tämän hetkisten tietojen mukaan. :D
  6. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Tervetuloa vaan tälle puolelle, ei tarvitse jäädä yksin, Toivottavasti huomenna ultrassa kaikki hyvin ja pieni kasvanut hienosti, tsemppiä! ❤
  7. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Höh ootpas kohdannyt @Lumihiutale_ ikävää suhtautumista läheisiltä! Eihän sen nyt muiden asia pitäisi olla millään tavalla, montako lasta toiset saa. :O Mä kerroin jo omalle äidilleni. Ollaan tosi läheisiä ja hän oli isona tukenta talvella. Otti todella iloisesti vastaan uutisen ja jaksoi...
  8. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi ei, oon tosi pahoillani! Paljon halauksia ❤
  9. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Tosi hyvin sulla vahvistunut viivat! :love:
  10. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Joo 5+0 - 5+6 on raskausviikko 6 😀 ehkä siellä on jollain ajatus hetkeksi katkennut ja merkannut hassusti.
  11. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Huvikseni testailin jotain laskuria ja oletuspituisella 28 päiväisellä kierrolla olisi tuo 4+1, sun sanomalla 24 päivällä tulee tuo 4+6 tai 4+5. 🤔 Hmm. Vaikka lopultahan tossa ei ole kovin monen päivän heittoa ja aina ne tarkentuu vasta ultrassa sitten. Onnea plussasta! ❤️
  12. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi ei, oon tosi pahoillani! 😢❤️ Voimia ja halauksia ❤️
  13. senya

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Täällä myös pelot alkaa nostaa päätään. Plussasin siis viikko sitten yllättäen. Kierto ollut mitä sattuu, joten mitään tietoa varmasta ovispäivästä tai muusta ei ole eikä siten tarkkaa tietoa raskauden kestostakaan. Pelottaa, menenkö varhaisultraan liian aikaisin. Ehkä rv 8 aluillaan sillon. Mut...
  14. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ja sitten tekin vielä, että yksittäisissä testeissä on eroja!! Mä testasin joskus pc samasta pissistä ne paketin molemmat testit kun se eka näytti ihan tooosi haalealta, toinen oli selvästi tummempi viiva. Niissäkin voi olla ns. huonoja yksilöitä ja siks viiva ei näytä tummuvan.
  15. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi @3milia ja @Oliivi3 toivottavasti teillä molemmilla vaan hcg nousisi hitaammin ja kaikki olisi vielä ihan hyvin! ❤️ Mitä nyt itse olen tehnyt testejä niin iltapäivällä ollut vahvempaa viivaa kun aamulla. Esikoisesta muistaakseni sama. Ja hcg noussut hitaasti ainakin esikoisen kohdalla. Kiva...
  16. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Huh, viime yö oli kyllä karsea. Heräsin keskellä yötä siihen, että oli ihan kamala hiki. Ja sydän löi ihan tuhatta ja sataa. Tuntuu muutenkin, että syke ollut koholla. Keskellä yötä tuli googleteltua ja ilmeisesti ihan tyypillinen oire alkuraskaudessakin toi sykkeen kohoaminen. En muista...
  17. senya

Haaveena vauva 2023

Oletettavasti kiinnittymisvuotoa. Sain siis plussan alkuviikosta, viikkoa aiemmin tuli parina päivänä rusehtavaa viirua, luulin menkkojen alkavan kun kierto oli tosi pitkä. Ei ainakaan menkat ollut, oletan kiinnittymisvuodoksi ja ajankohta täsmäisi digin antamien viikkojen perusteella.
  18. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Oireista täällä rintojen kipeytyä, repäisykipuja, etovaa oloa ajoittain. Ja hajut voimistunut ja muuttunut epämiellyttäviksi. Eli vähäisellä mennään vielä. :D Tein digitestin ja nyt vähän harmittaa etten tehnyt aamupissasta, eli odottanut huomiseen. Näytti nyt 2-3. Enhän mä osaa olla ostamatta...
  19. senya

Haaveena vauva 2023

Oii, paljon onnea! 😍❤️ Hyvä viiva kyllä jo!
  20. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi ei.:cry: Paljon voimia ja halauksia! ❤

Yhteistyössä