Hakutulokset

1. senya

Haaveena vauva 2023

Kiitos onnitteluista. ❤️ Pelottaa, mutta kuitenkin vaan on niin onnellinen nyt. Miehen kanssakin kun juteltiin, että nyt on ihan eri fiilis kun edellisellä kerralla. Sillon olin alusta asti varma, että kaikki menee pieleen. Nyt ei ainakaan tunnu siltä ja koitan mennä ajatuksella, että raskaana...
  2. senya

Haaveena vauva 2023

Kyllä siellä @vauvakuume7 jotain näkyy! Toivottavasti vahvistuu ❤️ Ja kiitokset. ❤️ @Wintersun onneksi joo vuodot on normaaleja aluksi, mutta vähän huolettaa kun itsellä niitä ei onnistuneessa ollut sillon 8 vuotta sitten, mutta nyt edellisessä oli ja se meni kesken. Tosin siinä en saanut...
  3. senya

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kurkistan varovasti tänne. Plussasin aivan täysin yllättäen tänään aamulla. Kuvittelin menkkojen alkavan viikko sitten, kun tuli rusehtavaa limaa pari päivää, mutta se loppui alle kolmessa päivässä. Eikä tainneet olla menkat ne. Eilen tuli postissa r-testejä ja tänään aamulla kaiken varalta tein...
  4. senya

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/4tnVD2 Hmm apua. Mä luulin, että tänään olisi kp 7, mut aamulla tein eilen tuleen r-testin ja se näyttää tuolta! 😳 Luullut menkat kesti alle 3 päivää ja oli vaan sellasta todella niukkaa vähän rusehtava limaista vuotoa eikä koskaan oikeastaan alkaneet. Ajattelin kropan olevan...
  5. senya

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea @Oliivi3 ! 🥰 Ihanaa kun plussia tulee.
  6. senya

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea @Nemily ! <3 Täällä pitäisi olla kp3, mutta jotenkin aivan kummalliset menkat. Alkoi kyllä kuten aina, mutta jäänyt tooodella niukaksi, yleensä menkat on runsaat. Ja kun sanon että niukat, niin todella tarkoitan lähes olematonta vuotoa. Toiveet normaalista kierrosta alkaa olla taas...
  7. senya

Haaveena vauva 2023

Lyhimmillään taitaa olla sen noin 27. Ja viime kierto tosiaan kammottava 41 olisl. Toivottavasti alkaisi jo tasaantua.
  8. senya

Haaveena vauva 2023

Kiva kun tänne on ilmaantunut uusia, tervetuloa! ☺ Mulle saa vihdoin päivittää kp 1 tälle päivälle! Tottakai harmittaa ettei plussaa tullut tästä kierrosta, mutta oli niin pitkä kierto, että tääkin on jo kiva että tapahtuu jotakin. Toivottavasti pian tulisi tilatut ovistestit, että saa...
  9. senya

Haaveena vauva 2023

Mä voin ainakin myöntää, että tuttuja nuo @3milia pohdinnat. Toki meidän lähtökohta on eri, kun esikoinen täyttää pian jo 8. Mutta siinä se onkin, kun elämä on niiltä osin aika "helppoa" kun pikkulapsi aika on takana ja lapsi on jo osin itsenäinen ja pärjäävä, ei vaadi samalla tavalla ihan...
  10. senya

Haaveena vauva 2023

Mulla tammikuun puoliväliltä takana keskenmeno ja korona, niiden jälkeen kesti 9 viikkoa menkkojen alkaa. Ja tää on nyt siitä alkanut kierto mikä nyt päällä. Kesken mennyt raskaus alkoi suoraan kierukan poiston jälkeisestä kierrosta. Että sinäänsä mulla ei ole takana ns. normaalikiertoja...
  11. senya

Haaveena vauva 2023

Onnea @Lumihiutale_ !! <3 Täällä jatkuu odottelu. Ei näy menkkoja, mut ei ole raskaana oleva olokaan. Todella tympeetä kun kierto vaan venyyyy. Kohta olis ollut jo seuraavan kierron oviksen aika, mut ei. Mieli maassa, en oo täälläkään ollut aktiivinen.
  12. senya

Haaveena vauva 2023

Joo mulla näkyi esikoisesta vasta monta päivää menkkojen ollessa myöhässä haamu, joka alkoi vahvistua. Tavallaan varmaan on jotkin mahdollisuudet, kävi tänään mielessä kun närästi. Eikä mua normaalisti närästä ja se oli esikoisestakin ensioire. :D Mut en liikaa uskalla toivoa, testailen...
  13. senya

Haaveena vauva 2023

Lista näyttää hyvältä, kun ei samat nimet ole kaikkialla. Eli noin hyvä, että plussanneet vaan siellä plussaus kohdassa, kun siinä näkyy kuitenkin samat tiedot. :) Menkkamaiset olot jatkuu täällä, mutta eipä kuitenkaan näy. Kauankohan tällä kertaa menee.. Tuli myös korona-altistuminen loppu...
  14. senya

Haaveena vauva 2023

Mut voi poistaa piinailijoista. Testi nega, eikä kyllä menkatkaan ole vielä alkanut. Luultavasti kierto venyy, liekö oli edes ovista tai olisko ollut kemiallinen. Turhaa arvuuttelua varmaan tässä kohtaa. Jään odottelemaan kierron käynnistymistä. Surettaa, mutta eipä tässä auta kun antaa kropalle...
  15. senya

Haaveena vauva 2023

Mulla on tänään ollut taas jotenkin kökkö fiilis, ihan menkkojen alun olot ollut läsnä pitkin päivää. Huomenna oletettu alkupäivä. Vähän, tai oikeastaan aika paljonkin pelottaa onko kemiallinen tms. Huomenna aamulla jos ei ole viiva yhtään vahvistunut niin alkaa olla epätoivon fiilikset. Mutta...
  16. senya

Haaveena vauva 2023

Toivotaan! Äsken kävin vielä kurkaamassa testiä, tottakai se on nyt kuiva eikä enää mikään luotettava, mutta siellä se vaaleanpunainen haamulainen oli vielä. Pakko kipaista huomenna kaupasta lisää testejä. 🤭 En noista digeistä niin tiedä, että missä kohtaa vaihtuu. Mut varmaan joo pitäisi...
  17. senya

Raskaustestin viiva ei ole vahvistunut

Ei noilla testeillä niin varmaa tulosta saa, että varmasti näkisi nouseeko hcg oikein. Ihan selvä tuo plussa on, ei mitenkään haalea. Ei kaikille tule edes tasavahvoja viivoja, sitä ei kannata pitää tavoitteena.
  18. senya

Haaveena vauva 2023

"testaan vasta perjantaina aikaisintaan", joopa joo.. 😅 Erinäisistä syistä tein kuitenkin äsken (tyhmää!) ja ihan haamulainen siinä oli. En kuitenkaan kuvaan saanut, puhelimen kamera korjaa valkoisempaan. Nähtäväksi jää vahvistuuko vai mitä, mut ainakaan en ihan toivoani ole menettänyt. 🤭...
  19. senya

Haaveena vauva 2023

Pitää varmaan aloittaa itsekin tuo rauta. On varmaan keskenmenon jäljiltä kirittävää, ja edelliset menkatkin oli kyllä aikamoiset. :S Koskaan ei ole ferritiiniä mitattu, tai ei ainakaan lähiaikoina. Mut en ihmettelisi, vaikka rauta-arvoissa olisi parannettavaa. Tuohon pc 25 herkkyyteen koitan...
  20. senya

Haaveena vauva 2023

Täällä testattu aamulla nega. :( Oli pc testi, joka ei kai niin herkkä ole mut kyllä alkaa olla fiilis että eiköhän tässä uuteen kiertoon vielä jouduta. Oli jotenkin niin toiveikas olo aiemmin.. :'( En nyt ainakaan testaile ennen perjantaita, kun menkkojen pitäisi alkaa. Niistä katsoen toki oli...

Yhteistyössä