Hakutulokset

1. J

Kesäkuiset 2023

@Ofelia88 mulla on kans järkyttävä turvotus päällä 😶 Ostin just semmosen jatkopalan housuihin, ihan vaa sillä et saa vähä löysättyä näitä työhousuja. Nää ei todella ole kovin miellyttävät päällä 🙈 Me kerrottiin tänään teineille 🤭 Laitoin molemmille kahvipöytään eiliset ultrakuvat ja sanoin et...
  2. J

Kesäkuiset 2023

La tarkentui 12.06. Mä olen niin helpottunut ja onnellinen et itken kestohymy naamassa 😭😍♥️ Oli ihana nähdä pieni sydän siellä ja muutenkin pikkuinen tyyppi. Vielä näkyi noin sentin verihyytymä siellä ja todennäköisesti sekin tulee vielä ulos. Nyt pidetään kättä ristissä että hän pysyy...
  3. J

Kesäkuiset 2023

Kaikki hyvin. Pientä hyytymää näkyi vielä. Sydän sykkii ja viikkoja onkin enemmän, 7+4 ❤️😍
  4. J

Kesäkuiset 2023

Mulla on nyt huomiselle aamulle varattuna lääkäri. Pissa - ja verikokeet ne ainakin tekee, mä toivon että ultraavat myös. Sais kerralla varmuuden siitä onko tässä mikä tilanne. Tänään ois kuukautisista laskettuna 6+4, että eikö siellä pitäs näkyä ihan syke jo näillä viikoilla.. Toivottavasti...
  5. J

Kesäkuiset 2023

Onko kellään kokemusta ja olenko mä nyt ainoa tässä porukassa jolla on taas kerran veristä vuotoa ? 😔 Nyt mä en enää kyllä jaksa tsempata ja soitan huomenna lääkäriin et saavat katsoa onko siellä mitään elämää ja mistä tää johtuu. Taas jälkeen kerran vuotaa 😔
  6. J

Kesäkuiset 2023

@Poppana_ Saako kysyä mikä turvaistuin teillä on ja ootteko käyttänyt sitä Emmaljungien kans ns.travel systeemiä(?) eli kaukalo runkoon meiningillä ja onko edelleen oltava joku adapteri? (Edellinen Emmaljunga kokemus on vuodelta 2009 🙈) Mä tuun faceileen sitte kun ollaan kerrottu tästä...
  7. J

Kesäkuiset 2023

Sama , mutta mulla on aivan järkyttävän kamala väsymys. Oon tänää vaan nukkunut. Huomenna alkaa 4 illan/yön putki ja mua hirvittää jo valmiiksi 🙀 miten mä pysyn hereillä??
  8. J

Kesäkuiset 2023

Mä kerron töissä varmaa nt ultran jälkeen. Teen kuitenkin semmosta duunia, missä on väkivallan uhka joten toivon että saan siirron muihin hommiin.
  9. J

Kesäkuiset 2023

Jekkis87 // 19.06. // 3.lapsi
  10. J

Kesäkuiset 2023

Yhteistyössä