Hakutulokset

1. J

Kesäkuiset 2023

En mä mitää tällä AngelSounds dopplerilla löytänyt, tosin tässä sanotaan et +12vk että täytyy jatkaa yrittämistä.. @Omppispomppis mä jo palavasti kans haluaisin kuulla sydänäänet mutta ei toistaiseksi onnistu. Käyttäjä vika
  2. J

Kesäkuiset 2023

No täytyy alkaa ettii ku mul ois tänää 10+1 🤣🎉
  3. J

Kesäkuiset 2023

Paljon sulla on RV ja mistä kohdin löytyi? Mä en löydä mitään 🤣🙈 Mulla ois aikaa etsiä nyt kun oon mystisesti tullu kipeeksi viime yönä. Mä heräsin aamuyöllä siihen et tukehdun kuumuuteen. Kuumetta, korvaa särkee ja kurrku kipee 😞
  4. J

Kesäkuiset 2023

Mä en korvaani lopsauta näille "vierailijoille" Tässäkin keskustelussa ollut niin monta vierailijaa pätemässä milloin mistäkin. Haaveelijoissa vielä enemmän. Hankkis sisältöä elämäänsä muualta ♥️ Jokainen raskaus ja jokainen odottaja on yksilö. Jokaisella meistä on elämää takana ja siellä...
  5. J

Kesäkuiset 2023

😭💔 Ihan kauheeta! 😔 Olen niin pahoillani teidän puolesta. _lämmin halaus_
  6. J

Kesäkuiset 2023

Kyllä mulla vaihdettiin samantien. Riippuu varmaa paljon on viikkoja kun ultra tehdään, mut eihän sitä pelkän pituuden perusteella arvioida. Esim. Mulla oli varhaisultraan mentäessä menkoista rv6+ , mutta ultrassa koko ja aivoissa näkyvä tummentuma (en muista miksi sitä nimitettiin) joka tulee...
  7. J

Kesäkuiset 2023

Mä en tästä nykyisestä setistä tiedä, mutta meillä on ollut ennen aina Emmaljungat. Mä toivoisin kääntyviä etupyöriä , mutta isoja semmosia. Toisaalta kiinnostaa myös Britax.n mut on sen verran tuntematon et täytyy liikkeeseen mennä ihmettelee tätä kaikkea 🙈 samoin sitä telakkaa kaukalolle
  8. J

Kesäkuiset 2023

@Omppispomppis näinpä . Mulla on ollu tässä raskaudessa verenvuotoa ja yks km takana vuosia vuosia sitten, mutta kyllä sen vaa muistaa. @Mimerkki (halaus) kyllä me pidetään peukkuja et kaikki menee hyvin. Vaikka mulla on ollu siinä mielessä onni että ei oo ollu juuri mitään oireita paitsi tää...
  9. J

Kesäkuiset 2023

Kastejuhla 😊 Toivottavasti päästään sinne saakka. Nyt pitäs ostaa tän vuoden väreissä olevat rattaat kun alesta sais , mut mä en todellakaan uskalla tehdä mitää isoja hankintoja. Sen verran katoin et isofix valmius on autossa. Se riittää tähän hetkeen 🙈
  10. J

Kesäkuiset 2023

@Annamaija 76 🙈 vähän, toiset nimet pojalle on varmat , tulevat suvusta. Tytölle kans ois muutama nimi ajateltuna ja ovat suvusta myös. Mun oma äiti on jo kuollut ja hänen nimestä tulee nykyaikaistettu muunnos toiseksi nimeksi tai sitten äidin toinen nimi tästä ei olla vielä ihan selvillä...
  11. J

Kesäkuiset 2023

Se ois sitte 28.11 np ultra 🤩 Mä oon löytänyt ällötyksen lähteen keitot. Oli keitto lounas, ei puhettakaan iski nii kamala ällötys pelkästä hajusta, vaikka normaalisti olen keittojen ystävä.
  12. J

Kesäkuiset 2023

Mulla on erityisseuranta . Takana molemmissa raskauksissa vakava raskausmyrkytys ja sen takia seurataan tiuhempaa. Lääkäri oli tähän heti alkuun kun varmistetaan viikot ja aloitetaan lääkitys. Sen lisäksi tuli näitä lähetteitä tonne äitipolille naapuri kaupunkiin jossa sitten synnytetäänkin kun...
  13. J

Kesäkuiset 2023

@Omppispomppis tervetuloa! 😊 Tänää oli neuvolalääkäri, rv9+2. Ultrasi vielä ja kylläpä siellä oli kasvettu! 🤩 La pysyy siinä 12.6 ja kaikki oli hienosti. Aivan ihana pienokainen siellä heilutti käsiään ja sormiakin oli jo 😍 Hyytymiä ei enää näkynyt ja jotenki tuli taas helpottunut olo. Eilen...
  14. J

Kesäkuiset 2023

@Kapsukka toivottavasti ultrasta tulee hyviä uutisia 😊♥️ @EnniEmilia lle kans. 👍 Keskiviikkona ois neuvolalääkärin aika. Tulee lähete sokerirasitukseen se on aivan varma ja sen lisäksi viel tonne erityis seurannan puolelle koska raskausmyrkytykset edellisissä ja mitä kaikkee ... Mut se on...
  15. J

Kesäkuiset 2023

Voi yökkijät toivottavasti menee pian ohi ❤️ Mä just eilen taisin viimeksi sanoa, että mä joskus unohdan olevani raskaana. Tää ei vieläkään tunnu todelliselta 😶 Ehkä eniten siksi, että on nii vähän oireita. Limakalvot on kuivat niin että veri valuu nenästä aivan spontaanisti, väsyttää aivan...
  16. J

Kesäkuiset 2023

Joo sain, mut kauheen monimutkainen sekin. Täällä kun ei tehdä nii pitää mennä tonne isommalle kylälle ja sinne pitää soittaa sitte maanantaina niitä aikoja ja viikko sitä ennen labrat ja.. Ihan oli semmonen leikkaa liimaa askartele fiilis 🙈
  17. J

Kesäkuiset 2023

@Mimerkki 🙏 👍 Pidän täällä peukkuja! Toivottavasti on loppunut jo Eka neuvola takana, perus setit ja näin. Väsyttää kauheesti🥱
  18. J

Kesäkuiset 2023

Mulla ois huomenna eka neuvola , jännittävää 🤩 Sokerirasitus todennäköisesti myös mulla edessä koska mun isällä on diabetes . Tosin tässä vuoden aikana kun mietittiin miksi mä en ole tullut raskaaksi mä kävin kaiken maailman verikokeissa ja niistä pääsin puhtain paperein läpi myös diabeteksen...
  19. J

Kesäkuiset 2023

Meillä sama LA 🤩 Vahempainvapaasta siis olenko mä käsittänyt tän väärin ? Eli esim yh äidin lapsi voi olla kotona vanhempansa kanssa vanhempainrahan turvin 1.2v. Perhe X (jossa isä tienaa selvästi enemmän kuin äiti ) on sama mahdollisuus, mutta taloudellisesti ei ole järkevää sillä isän...
  20. J

Kesäkuiset 2023

@Rubiinitar KYLLÄ. Mun teki tänää mieli lasagnea ja tein sitte semmosen. Mun tekee välistä mieli kyllä suklaata myös 🤭😂 Eniten tässä painaa tää väsymys ja se että mitä tahansa mulla on päällä mulla on kylmä. Mut kyllä tää tästä 🙈

Yhteistyössä