Hakutulokset

1. J

Kesäkuiset 2023

😔 Taas tuli verta, jonkun verran pientä klimppiä ja myös pyyhkiessä. Eikö tää milloinkaan lopu..? Reilu kaksi viikkoa vielä varhaisultraan 😒 Näin vähäinen määrä ei oo kuulema vielä vaarallista (soitin neuvolaan) . Joo o.. Mitäs oireita, no jäätävä väsymys lähinnä. Mä oikeesti voisin nukkua...
  2. J

Kesäkuiset 2023

Ei täällä mitään hankintoja tehdä vielä, mutta ku mä tykkään suunnitella. Speksaa ja vertailla 🤪🙈 Täysin hullua 🤣 @Annamaija 76 no aika likeeltä 😊
  3. J

Kesäkuiset 2023

@Paputoive voimia ♥️😔 Me varmaan kerrotaan jossain vaiheessa. Mua harmittaa kauheesti kun tämä LA tulee todennäköisesti aika lähelle mulle rakkaan ihmisen tärkeää juhlapäivää ja (täysin typerää ennakkoon murehtia) haluaisin kovasti olla hänen kanssaan sitä viettämässä. Todennäköisesti...
  4. J

Kesäkuiset 2023

Voi @Paputoive 😞 toivottavasti teillä onnistaa uudelleen ♥️ Toivon sulle kovasti jaksamista ❤️
  5. J

Kesäkuiset 2023

@Mimerkki 👍 Tsemppiä 👍 Mulla on multivita raskaus- ja imetys käytössä 😊 Tää jäätävä väsymys on jotain ... 🥱🥱 Mulla raskauspahoinvointia ilmenee kivasti tossa 01-05 välisenä aikana. Mulla on ollut tässä paljon ilta- ja yövuoroja, se varmaa selittää tän kuvan ajankohdan. En oo oksentanut vielä...
  6. J

Kesäkuiset 2023

09.11 vasta ultra, miten tässä jaksaa odottaa? 🙈
  7. J

Kesäkuiset 2023

Mulla on/oli ihan sama. Tein vielä raskaustestin uudelleen ja positiivinen oli/on. Että mä meen ainaki sillä 🙈
  8. J

Kesäkuiset 2023

@Tiukuna jaksamista surun keskellä 😞❤️ (lämmin halus)
  9. J

Kesäkuiset 2023

@Mimerkki joo asa-aloitetaan 😊 👍 Toivottavasti siitä on apua. @untuvaista mä oon kans miettinyt koska kerrotaan teineille.. Toisaalta, me juteltiin siitäkin että ois kiva kertoa isovanhemmille tässä isänpäivänä . Meillä on tosi pieni suku ja vain isoisä tässä aivan lähellä joten ei kai se...
  10. J

Kesäkuiset 2023

16v ja 13v äitinä voin samaistua tunteeseen ja uskon että aika moni ihmettelee tätä "uutta kierrosta" . Esikoinen on keskonen, koliikkivauva ja todellinen aamuvirkku. Toinen on elvytetty alle kuukauden vanhana kahdesti , hätä kastettu, juostu kaikki neurologia myöten näiden vuosien aikana ja...
  11. J

Haaveena vauva 2023

Hei pitkään yrittäneet erityisesti. Jos kierron kanssa on ongelmia ja raskautta ei kuulu käykää ihan rohkeasti varaamassa aika gynelle. Me vuosi oltiin yritetty kunnes mentiin ja jotenki oli helpotus kuulla et paikat on kunnossa vaikka mun kierto oli sen 31-45päivää. Tähän sai sen Terolut...
  12. J

Kesäkuiset 2023

KopKop vuoto ei oo jatkunut. Täytyy pitää fiilis yllä et tää oli jotain "asiaan kuuluvaa".. Mä tein kans raskaustestin (taas) 🙈 kyllä se kovasti positiivinen oli 😍 Mulla on ollu enimmäkseen kylmä. Kauheen kylmä koko ajan ja sit aivan jäätävä pissahätä joka tunnin välein 🤣 Kukas muu se sano et...
  13. J

Kesäkuiset 2023

@Annamaija 76 & @Rilja joo ainahan se säikäyttää 😔 Vuoto alkoi äsken uudelleen 💔😭 Nyt mulla on kyllä vahva tunne siitä että tais mennä kesken 😔 Toivottavasti oon todella väärässä. Toivottavasti tää loppuu pian MUOKS ja sit se loppu. 🤔 Täytyy katsella tää viikonloppu nyt ihan rauhallisesti et...
  14. J

Kesäkuiset 2023

😞 mulla tuli eilen illalla veristä valkovuotoa(?) aikamoinen klöntti. Mä yritän tässä universumin kanssa sopia et se on aivan normaalia ja tässä ei nyt todellakaan ole mitään hätää. Toivottavasti nyt pysyy matkassa tämä 🙏 Alavatsan nippailuja ei oo tänää ollu yhtään. Ainoastaan poskettoman...
  15. J

Kesäkuiset 2023

Ehdottomasti tulee mukaan neuvolaan (ellei ole joku ylitsepääsemätön työhomma) ainakin näihin kahteen ensimmäiseen on tulossa . 😊 Mä laitoin viestiä et "Sain tämmöset ajat neuvolaan" ja vastausviesti oli "Tulen mukaan.👍" Käyn vaa'alla ihan reippaasti hänen nähden. Oon aika lyhyt ja kyllä mussa...
  16. J

Kesäkuiset 2023

Voi miten surullisia uutisia täällä ja niin monella 😞💔 @eeveon @Tiukuna @Mimerkki Paljon jaksamista ja toivoa paremmasta ♥ @Rilja tavallaan, soitin sinne ja sieltä kun soiteltiin takas niin eivät edes tarjonneet mulle tätä tämän asuinalueen neuvolatätiä vaan toista heti suoraan. 😊 Mä...
  17. J

Kesäkuiset 2023

@Mimerkki mä pidän peukkuja täällä ja toivon ultrassa olevan hyviä uutisia 😊👍 Toivottavasti jaksat kertoilla miten meni .
  18. J

Kesäkuiset 2023

@neverknow niissä liuskoissa on ihan sävy erojakin, että niin kauan kun 2viivaa siihen sait nii ole huoleti 😊 Mulla on 4+4 menkoista laskettuna, järjetön turvotus, ajoittaista pahoinvointia ja väsyttää. Nippailee ja nappailee tuolla alavatsalla. En muista et mulla ois ollu edellisistä näin...
  19. J

Kesäkuiset 2023

@eeveon tsemppiä ❤️👍 Mä varasin tänää neuvolan eka käynti on ens kuun alussa ja heti perään lääkäri ja siellä myös toi varhaisraskauden ultra 😊
  20. J

Kesäkuiset 2023

@Annamaija 76 osanottoni 😞 Vaikka millainen ihminen olikaan eläessään, niin silti se kuoleman jälkeinen paperi show on jotain aivan sanoin kuvailematonta. Mä nyt soitin neuvolaan, kai sieltä joku soittaa takas. Toivottavasti saan toisen neuvolatädin kiitos kaikille tsempeistä. Vielä kun sais...

Yhteistyössä