Hakutulokset

1. J

Kesäkuiset 2023

Mä en ole halunnut soittaa neuvolaan. Siis mullahan osu tämän vuoden yrittämisen aikana todella jäätävä neuvolatäti ja mä oon kovasti miettinyt voinko mä pyytää eri neuvolatätiä nyt raskausajalle koska tässä taannoin tein hänestä valituksen.. Mulla ei ole rehellisesti mitään luottamusta, eikä...
  2. J

Kesäkuiset 2023

Luin tätä töissä ja mulle tuli ihan kyyneleet silmiin 😔💔😭 Mä haluan uskoa, että sieltä pieni löytyy ja kaikki on kuitenkin hyvin. Pidetään nyt peukkuja 👍🙏♥️
  3. J

Kesäkuiset 2023

Ei todellakaan. Sullahan on välilevyn pullistuma. Liikuntakielto ja lääkkeet on siinä semmoset ettei kukaan kysele mitää 🤣🙈
  4. J

Kesäkuiset 2023

Mä just peruin tyttöjen iltaa 🙈 Mulla on kauheen epätodellinen olo. Vuosi on yritetty, olin jo aivan viittä vaille luovuttamassa ja nyt se plussa on siinä . Mä en jotenkin vielä saata uskoa tätä edes todeksi. Ymmärtääköhän kukaan mitä tällä tarkoitan? Siis oon ihan super onnellinen, molemmat...
  5. J

Kesäkuiset 2023

Kiitos vinkistä! Me tullaan täältä Hämeestä mielummin sinne ku maksetaan yli 300e mokomasta. Ellei tuu sitte muista syistä nyt neuvolan kautta mut aikaahan tässä on. 😊
  6. J

Terolut raskaus kokemuksia

Hei Mulla oli kp11 kun aloitin Terolut kuurin. Takana yli vuosi yritystä. Teroluttia söin 10pv kuurin lääkärin antamien ohjeiden mukaan ja juuri tänään plussasin 😊 👍
  7. J

Haaveena vauva 2023

Negan tein 03.10. silloin oli dpo 13 ennustetusta oviksesta. Se on sitte ihan epäselvää milloin se ovis on oikeesti ollu. Kiitos ♥ OVISTESTEJÄ, mulla ois muutama paketti apteekkarin ovistestejä kaapissa. Saako niitä ihan myydä pois? Eihän ne mitää lääkkeitä ole? Jos joku kiinnostuu nii mä...
  8. J

Kesäkuiset 2023

😊 Ootteko käyneet missä yksityisellä varhaisultrassa jos ette oo muuten päässeet? Katoin et täällä nyt yks tekee ja hintaa oli kyllä reilusti 😱 oiskohan vaikka Helsingissä edullisempaa ?
  9. J

Haaveena vauva 2023

Mä en osaa siis yhtään tätä en edes tota punaista väriä 🙈 Eli voisitko lisää mut plussanneisiin? Jekkis87 9/21 3 10/2022 Kiitos ♥️
  10. J

Kesäkuiset 2023

@Lintuliini95 😞 voi ei 😞 Tuntuu nyt jotenki ikävältä tulla tähän omaa napaa sepittää, mutta vuoden yrittämisen jälkeen tein plussa testin 😍 Viimeinkin 🎉 Toivottavasti pysyy matkassa ja laskettuaikahan tulee kesäkuun puolelle. Olen 35v, mieheni kanssa ollaan oltu 18v yhdessä (teiniromanssi...
  11. J

Haaveena vauva 2023

Hyvää huomenta ♥️ Oon niin sanattomana täällä, että lähinnä on itketty onnen kyyneleitä 😭😍 Sanokaa nyt joku että en näe omiani. Just tein sen yhden negan ja nyt tämä voiko tätä uskoa todeksi? https://aijaa.com/KkgWvo
  12. J

Haaveena vauva 2023

Hei kaikki yli tai lähellä 40v olevat kuumeilijat, älkää masentuko siitä iästä . Mun ystävä piirissä on muutama 44v.nä raskaaksi tullut ja oma äiti sai meidät 43v ja 45v.nä että on se mahdollista ♥️ Masentelu nyt ei ainakaan auta, leuka rintaan ja peitot heilumaan. 😉 Joku kysyi millainen kierto...
  13. J

Haaveena vauva 2023

@Cara-mel tervetuloa haaveilemaan. Ota rauhassa asia puheeksi puolison kanssa. Menette kuitenkin tätä polkua yhdessä. 😊 Tsemppiä 👍 Tässä ketjussa on 2kpl "Vierailija" kirjoittajia jotka enemmän tai vähemmän trollaa ja provoaa . Antaa näiden olla omassa arvossaan.
  14. J

Haaveena vauva 2023

@Wintersun oon äärimmäisen pahoillani 😞♥️ toivotan sulle voimia tulevaan ❤️ KP 27 ja ei en testannut tänään. Johan tossa tuli yks nega tehtyä, mutta nyt täytyy sanoo et taitaa tulla ns. Elämäsi menkat. Ei oo nimittäin hetkeen ollu tämmösiä kipu aaltoja eikä varsinkaan päiviä ennen menkkojen...
  15. J

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina 😔 tsemppiä ja jaksamista ❤️ DPO 13 ja nega 😔 -syvä huokaus-
  16. J

Haaveena vauva 2023

Lämpimät onnittelut @Poppana_ ❤️
  17. J

Haaveena vauva 2023

Täysin 🤣 mulla 11päivä oviksen jälkeen ja mies tulee su kotiin. Eli huomenna niiku minäkin... Nii mietin tässä kans et pitäskö tänää nappaa testi kaupasta mukaan ja ihan vaa "huvikseen" kattoa mitä se sanoo vai sanooko mitään 🙈 Toisaalta seuraavat mensut pitäs alkaa 2vk sisään tästä kuurista...
  18. J

Haaveena vauva 2023

LÄMPIMÄT ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE 😊❤ Jos tästä Terolut kuurista nyt on mihinkään niin ainakin saamaan naaman täyteen finnejä 😶 Ja ai että miten herkullisia isoja kipeitä näppyjä mulla onkaan. 🤣 En tiiä, mutta jos tässä nyt ois siihen uskominen että ovis oli 20.09 nii tässähän vois...
  19. J

Haaveena vauva 2023

Olen todella pahoillani 😞💔
  20. J

Haaveena vauva 2023

@eeveon paljon onnea ja tarrasukkia matkaan 😊❤️ @mamma41 lohduta itseäsi sillä, että myöhäänkin lapsia saaneita naisia on olemassa. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Vaikka välillä (usein) turhauttaa ja on maassa tän kaiken toivomisen epätoivon keskellä nii ei muuta ku etiäpäin. Mulla on...

Yhteistyössä