Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

Liitoskivuista puhetta, niin mulla ei Ekassa ja tokassa pahemmin ollut mitään, vaikka ikäero heillä 1v7kk. Mutta auta armias kun oli kolmas raskaus, vaikka edelliseen väliä 5v... Ihan hirveät liitoskivut varsinkin kun nousi jostain ylös tai kääntyi kylkeä sängyssä. Vähän hirvittää mitä nyt...
  2. L

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina ja @vauvakuume7 kuulostaa lupaavalta oireet 😍 Mulla oikeestaan alkoi eilen oireet, tai alkoi tuo menkkajuilinta hiukan, tuntuu ettei sitä ennen ollut oikein mitään oireita, ehkä hiukan välillä palelua iltaisin 🙂
  3. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Huomenna pitäis menkat alkaa niin tänään on nyt alkanut sellainen menkkajuilinta alavatsalla 😬 mutta toivottavasti on vain raskaudesta 🥰 pelottaa hirveästi että tämänkin kanssa kävisi huonosti...
  4. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mä teen aina aivan liian aikaisin! Oon aloittanut jo dpo 8 paikkeilla aina testien kanssa 🙈 Siinä toki on huonona puolena se, että viimekierron kemiallinenkin olisi mahdollisesti jäänyt huomaamatta ja surematta jos olisin odottanut alkaako menkat 😬
  5. L

Haaveena vauva 2023

@3milia tuttuja pohdintoja nuo ristiriitaiset fiilikset! Täälä tosiaan tulossa neljäs ja me silloin ennen keskenmenoa pohdittiin pitkään että riittääkö meidän voimavarat neljänteen, nytkin arki sellaista hulabaloota välillä että huh 😅 mutta sitten annettiin lupa tulla ja alkoikin mutta meni...
  6. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onnea paljon! 😍 Kiva kun tulee uusia plussanneita!
  7. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onnea paljon ❤️ Mulla laskettu 2.1 niin jännään kanssa meneekö joulukuulle vai tammikuulle 🙂
  8. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Toivoisin kans varhaisultraa, kun tuo aiempi keskenmeno kummittelee ja sen jälkeen sai jonkun aikaa yrittääkin ennenkuin nyt onnistui, viime kierrossa oli myös kemiallinen. Mutta täällä taitaa päästä vain yksityiselle kun on kierto säännöllinen 😔 mutta kyllä ehkä aion mennä kuitenkin sitten...
  9. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kiva että alkaa plussanneita tulla 😍 Täällä ei oikein minkäänlaisia oireita oo vielä, ehkä hiukan turvotusta. Nyt tosin vasta dpo 12 että eipä niitä niin varmaan kuulukaan olla vielä 😁
  10. L

Haaveena vauva 2023

Ilmeisesti olikin väärä hälytys tuo vaaleanpunertava vuoto.. tai ei ole ainakaan enää näkynyt 🙂

Yhteistyössä