Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

Jaa a.. katsotaan nyt tuleeko tästäkään mitään. Ihan ku olisin nähnyt äsken vessassa vaaleanpunertavaa vuotoa..
  2. L

Haaveena vauva 2023

Voimia paljon sinne ❤️ Tiedän tuon tunteen, ei ole helppoa nähdä kun läheiset saa vauvoja kun itsellä ei onnistu tai muuten epäonnea matkassa 😔 Mäkin kun sain tuon keskenmenon syksyllä, niin pian pari ystävää sai vauvan pian sen jälkeen. Kyllä se tuntui kipeältä, vaikka onnellinen heidän...
  3. L

Haaveena vauva 2023

Kyllä mut varmaan voi lisätä plussanneisiin 🙂 nyt dpo 11 ja viiva jo vahva, vaikka jännittää tuo menkkojen alkamisajankohta aikalailla 😬 mutta toivotaan että pysyy kyydissä... Yritys siis meillä aloitettu 11/21 ja neljäs lapsi ja plussa 4/22 🙂
  4. L

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/L1Wwst Tässä on nyt testisuora dpo 8-10. Kai tuo vahvistuu ihan normaalisti? Kokoajan pelko että oliskin taas kemiallinen 😬 mulla ei oo alamahalla kyllä esim mitään tuntemuksia 🤔 mut ehkä ei kuulu olla tässä vaiheessa?
  5. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä ollaan plussattu juuri, otan nyt riskin ja perustan jo tammikuisille oman ketjun 😍 taustaa sen verran että kolme lasta ja yksi tuulimuna ja kemiallinen, joten tässä nyt saa vielä jännittää miten tämä menee, mutta toivotaan että kaikki menisi parhain päin ❤ Löytyykö jo muita plussanneita...
  6. L

Haaveena vauva 2023

Tein itseasiassa jo eilen illalla testin uudestaan, ja oli paljon vahvempi kuin aamulla 😍
  7. L

Haaveena vauva 2023

Täällä puhkesi naama kukkaan heti ovulaation jälkeen, yleensä ne tulee vasta ennen menkkoja, mutta nyt näin päin että heti oviksen mentyä ja jo oviksen aikaan oli kunnon finnit!
  8. L

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/Ot6Yu0 tälläinen tosiaan nyt dpo 9 tuli, livenä kyllä selvempi! Mutta selkeästi punertava on ja ovistestissä kans tosi tumma viiva! Toivon että vahvistuu, täytyy huomenna testata taas 😁
  9. L

Haaveena vauva 2023

Tälle aamua tehty punertava selvä haamu ❤️ voisko nyt kolmas kerta toden sanoo ja kaikki mennä hyvin!
  10. L

Haaveena vauva 2023

Onko kukaan saanut preckcheckeihin viivanpaikkoja? Mulla tuli joku viivanpaikka tänään dpo 8. En usko että plussaksi muuttuu.. Toki mulla on nyt illalla ihan hirvee palelu... Mut eikai sitäkään tässä vaiheessa vielä olis. Mulla on noista vitamiineista ollu käytössä e-vitamiini, monivitamiini...
  11. L

Haaveena vauva 2023

Onnea paljon kaikille plussanneille 😍❤️ Mä en ole tänne paljon kirjoitellut, tuonne haaveena vauva 2022 kirjoittelin enemmänkin.. Ollut vähän tuon viime kierron kemiallisen jälkeen niin maassa fiilikset koko yrittämisestä enää että ei oo jaksanut käydä täällä ollenkaan 😔 alkaa olla niin raskaita...
  12. L

Haaveena vauva 2023

Voisin tulla myös listalle 🙂 yritys aloitettu 11/21, 4. lapsi, kp 4/27
  13. L

Haaveena vauva 2023

Joo on tämä kyllä raskasta.. ensin kaavinnan jälkeen yritetty monta kuukautta ja sitten kun se plussa tulee niin vuoto alkaa.. mutta antaa toivoa että ainakin raskautuminen onnistui vaikkei jatkunut 🙂 ostin nyt rautatabletit ja macajauhetta, myös omega 7 kapseleita ja e vitamiinia 😅 olisipa apua!
  14. L

Haaveena vauva 2023

Mä plussasin tuossa muutama päivä sitten mutta sitten alkoikin vuoto, eli kemialliseksi meni 😔 olin jo niin onnellinen, mutta jotain positiivista että raskaus sentään lähes alkoi vaikka menikin heti kesken... Nyt otan kaiken mahdollisen lisäravinnon tässä kierrossa käyttöön ja ostin rautakuurin...
  15. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Mä voisin kans tulla tänne taas kirjoittelemaan.. vaikken nyt kunnon keskenmenoa kokenut mutta selvän plussan sain useampana päivänä mutta tänään alkoi vuoto ja viivat ehkä hiukan alkanut haalenemaan 😔 kyllä tuntuu taas pahalta, kerkesin innostua.. Tsemppiä ja voimia kaikille keskenmenon...
  16. L

Haaveena vauva 2022

Kyllä on taas harvinaisen paha olla.. pienen hetken annettiin taas se onni pienestä tulevasta nyytistä mutta yhtä nopeaa se vietiin pois ❤️😥
  17. L

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Mun raskaus päättyi varmaan tähän, kun alkoi tulla pientä vuotoa 😔
  18. L

Haaveena vauva 2022

Vuoto alkoi 😭
  19. L

Haaveena vauva 2022

Tää on clearblue digital, halusin nähdä mitä sisällä on ihan mielenkiinnosta 🙈
  20. L

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/90a6OF Mitäs arvon raati sanoo tästä? Voiko noista viivoista vetää jotain johtopäätöksiä?

Yhteistyössä