Hakutulokset

1. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi kauhee, mä oon syönyt auringonkukan siemeniä ihan pussista nyt muutamia kertoja tässä raskauden aikana 😭 toivottavasti ei tuu mitään nyt siitä... Nyt en kyllä enää syö..
  2. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä kans tänään yököttänyt, varsinkin tyhjällä mahalla 😬 finnejä myös ilmaantunut naamaan kivasti 🙄
  3. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kaivattaisiin tuonne tämän palstan omaan faceryhmään lisää, meitä olis nyt neljä siellä, joten huhuilen taas että mulle yv jos haluatte mukaan 🥰
  4. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä ei pahemmin kans oireita oo, huomenna 6+0. No nyt kyllä turvotus alkanut ja pari pientä heikotuskohtausta mutta esim rinnat ei oo ollut yhtään kipeät. Parina päivänä paleli mutta sekin ohi..
  5. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Laita yv sun nimi, niin lisään Facebook kaveriksi ja sitten pystyn lisätä sut ryhmään 😊
  6. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onnittelut 😍 selkeä viiva! Laita yv kun haluat sinne pienempään ryhmään mukaan 😊👍
  7. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Perustin sellaisen faceryhmän mihin voi vaikka tältä palstalta halukkaat liittyä ja pidetään siten ryhmä pienempänä 🙂 minulle voi laittaa yksityisviestillä täällä nimen, niin lisään kaveriksi ja lisään ryhmään.
  8. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kiva! Ilmoitelkaa jos jotkut muutkin tahtoo mukaan niin perustan 😍 olisi kiva siinä mielessä, että siellä saa ehkä avoimemmin keskustella ja jännäillä ne jännittävimmät raskauden hetket ja synnytystä ym.
  9. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Hei! Ajattelin että jos joku muukin kaipaa sellaista intiimimpää tammikuisten ryhmää, voisin sellaisen perustaa 🙂 Mitään vikaa ei ole siis isommassa ryhmässä ja itsekin oon muiden lasten kohdalla sekä isommissa ryhmissä myös ja niitä myös seurannut ja ollut niissäkin aktiivinen 🙂 mutta mulla on...
  10. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Laitoin viestiä 🙂
  11. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Joskus jotkut saavat vain haalean viivan, eikä tummu kontrolliviivan vahvuiseksi ollenkaan, ja silti kaikki hyvin ❤️ toivotaan että sulla olisi näin!
  12. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mä yritän huomenna taas päivitellä tuota laskettujen aikojen listaa kun pääsen koneelle 🙂 Täällä odottelen, että tulis edes jotain merkkejä raskaudesta.. oon nyt nähnyt kahtena yönä unta että saan keskenmenon, toivottavasti johtuu vain menneestä ja keskenmenon pelosta eikä olisi mitään enneunia 🙄
  13. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mitähän mahtaa olla, kun välillä ylös noustessa tai kävellessä vihlaisee reiden sisällä siihen tyyliin että meinaa jalat lähteä alta, nyt vasta kuitenkin 5+2? Tälläistä oli muista lapsista vasta ihan loppuraskaudessa..
  14. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Oon myös hoitoalalla, mua ei niin jännitän kertoa, esimies tietää aiemmasta keskenmenosta joten ehkä osaa odottaa että uutisia tulossa uudelleen jossain vaiheessa.. Teen listaa lasketusta ajoista tuohon mun ekaan viestiin tässä ketjussa, laitan siihen nyt ne aluksi mitä bongasin täältä...
  15. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onnea kaikille plussanneille 😍 jossain vaiheessa vois jotain Facebook ryhmääkin miettiä? 🙂 Siellä olis helpompi ehkä jutella ja jakaa asioita kun tässä. Tuo lista tännekin kuulostaa hyvältä.
  16. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi että, toivotaan että sielläkin sairastelut menis äkkiä ohi! Tuntuu että tämä raskaus vain pahentaa näitä flunssan oireita 🙄
  17. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kivaa kun taas uusia plussia 😍 Täällä ei tarvi onneksi peitellä, mulla olisi ollut viikonloppu töitä, mutta huomisen joudun jäädä kotiin kun flunssa pahenee ja lämpöäkin (tiedä sitten johtuuko raskaudesta vai flunssasta), niin ei ole oikein vappumenoja täällä 🙂
  18. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onnea uusille plussanneille ❤️ Mulla myös keskenmeno ja kemiallinen ennen tätä, niin pelottaa että taas menisi kesken, ja kun on tämä oireettomuus, ei tunnu yhtään että olisi raskaana, paitsi että menkat on jääneet pois.. Muutaman kerran pientä menkkajuilintaa mutta palelukin hävinnyt ja nyt ei...
  19. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä ei oikein tällä hetkellä muuta kuin väsytä 😅 mitään muuta tuntemuksia ei oo..
  20. L

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä myös pitää yksityisen kautta varhaisultraa, toki en tiedä miten se menee jos on keskenmeno taustalla. Mutta luulen et yksityiselle 🙂 Oon nähnyt ihme unia nyt joka yö, kai se hormonitoiminta vaikuttaa myös niihin näemmä 😁

Yhteistyössä