Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

No näyttäis olevan! 😍😍😍 Onnea! Mikä dpo sulla?
  2. P

Haaveena vauva 2023

Mites muut piinailijat, onko millaisia tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoa? Mulla kp 7 tänään ja oireita tuntuisi olevan, voi toki olla myös lähestyvät kuukautiset / PMS / toiveajattelu. 😶 Alavatsalla jomotuksia, repäisykipuja, rintoja aristaa, jäätävä turvotus ja etova olo. Saa nähdä mihin...
  3. P

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea plussasta ja toivotaan että täällä olisi sama lopputulos näillä kivuilla 🤭
  4. P

Haaveena vauva 2023

Onko teillä ollu menkkamaisia jomotuksia alavatsalla/alaselässä reilusti ennen menkkoja/positiivista raskaustestiä? Täällä dpo4 ja tosi voimakkaat alavatsakivut ja turvottelu koko päivän. Oon pohtinu et voiko menkat tulla näin aikaisin vai mitä ihmettä tässä nyt tapahtuu.
  5. P

Haaveena vauva 2023

@mamma41 viestistä tuli mieleen, että kuinka innokkaasti teidän miehet on mukana yrityksessä? Tietääkö ne teidän kierron/onko muutenkin säännöllisesti seksiä tiheästi/houkutteletteko hommiin oviksen aikaan muilla konsteilla? Täällä toistaiseksi ainakin seksin määrä vaihtelee paljon joten on...
  6. P

Haaveena vauva 2023

Tein uuden ovistestin vielä äsken ja siinä vahvempi viiva nyt kuin edellisessä jonka kuvan tonne laitoin. Vasta huomenna päästään tallettelemaan, onko jo liian myöhäistä tähän ovikseen? 🙈😶 Alavatsalla vasemmalla kipuja mut limoja en erityisemmin ole bongannut 🤔 joten en osaa ottaa kantaa...
  7. P

Haaveena vauva 2023

Onko tää nyt ovisplussa vai ei vielä? Toissapäivänä tein elämäni ekan ovistestin ja oli selvästi haaleampi, mut tässä hämää kun vaan tuollainen ohut viiva testiviivan vahvuinen 🤔 https://aijaa.com/KjtaIa
  8. P

Haaveena vauva 2023

Ehkä minäkin uskaltaudun mukaan, jonkin aikaa olen käynyt jo teidän kirjoituksia lukemassa. Ensinnäkin paljon onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille haaveilijoille ❤️ Ollaan molemmat +30v ja kaksi lasta ennestään; v. 2015 ja v. 2018. Pitkän pohdinnan jälkeen päätettiin, että kolmas saa...
  9. P

Toiveissa toinen lapsi <3

Ylihuomenna pitäs menkkojen alkaa, tänään tein herkällä testillä negan joten siihen taisi tämän kierron usko loppua.
  10. P

Ite tein kaks apteekkarin testin ja ei näkyny minkäänlaisia viivanpaikkoja. Eli täällä starttasi yk2, viime kierto venyi sitten lopulta kp 32 asti.
  11. P

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja plussatuulia! Täällä tuskallinen tilanne; kp 30/? Eilen aamulla tein herkän testin jota tihrustelin kauan että onko plussa vai ei, tänään sitä tikkua katsoin niin siinä oli selkeämmin haamuviiva. Tänään illalla tein apteekin oman testin joka oli selvä nega...
  12. P

Annenna tervetuloa joukkoon! :) Peukut pystyssä sulle että tärpännyt oisi, ilmoita heti kun testailet! (y):geek:
  13. P

Millanen ovis teillä on? Meillä siis eka kierto ilman hormonaalista ehkäisyä, kp 12 alko alavatsakivut ja koko alavatsa on arka etenkin ponnistaessa (virtsatessa etenkin) nyt noita kipuiluja ollut siis neljänä päivänä peräkkäin. Voisiko olla ovis vai onko jotain muuta? Hommailtiin siis kaks pv...
  14. P

Moikka! Täällä kuumeilee 3/15 syntyneen tyttölapsen äiti. Ikää mulla on 24v. ja asutaan itäsuomessa. Vauvakuume iski aika yllättäen ja nyt oonkin yrittänyt miestä puhua ympäri josko jo toinen lapsi saisi luvan tulla. Itse en ajatellut enää hormonaalista ehkäisyä jatkaa, joka siis tänään...
  15. P

Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

Itse ollut taas enemmän facen puolella (tosin melko vähän sielläkin, ollaan lomareissulla), mutta ikävä kuulla noin monen suru-uutiset :( voimia ja jaksamista kaikille <3 Täällä melko oireetonta elämää jatketaan, nyt oon huomannut yskiessä viiltoja alvatsalla, se kai on ihan normaalia...
  16. P

Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

Pecanpie, en saanu minäkään yvtä, Olisitko pystyny laittamaan mulle viestiä jos vika on mun osaamisessa :D Tiedättekö millon kotidopplerilla rupeis kuulumaan sydänäänet?
  17. P

Yv:tä laitettu! :)
  18. P

Moi! Eli olisin kiinnostunut siitä maaliskuisten fbi- ryhmästä ;) sähköpostiosoite on...

Moi! Eli olisin kiinnostunut siitä maaliskuisten fbi- ryhmästä ;) sähköpostiosoite on karoliina.laitinen@hotmail.fi
  19. P

Täälläkin ilmottautuu yksi uusi maaliskuun odottaja mukaan! Ensimmäinen lapsi olisi tulossa, viikot tällä hetkellä 7+2, eilen varhaisultrassa käyty edellisraskauden tuulimunan vuoksi. (ja huomasimpa että haaveilija 14; olet myös aiemmin ollut marraskuun odottajissa, sieltä minäkin tänne...

Yhteistyössä