Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2023

Minä tein tänä aamuna elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin❤️😭 Viime viikon lauantaista saakka olen jo vähän miettinyt, että voisiko nyt olla meidän vuoro. Oireina siis haalea vaaleanpunainen vuoto viikko ennen menkkoja, tykyttelevä paineentunne keskellä ala vatsaa ja rinnat ei...
  2. N

Haaveena vauva 2023

kuulostaa ihan samalta kuin mulla! Ennen aina oviksen jälkeen oli rinnat todella kipeät ja kosketusarat, nyt ei ole ollut mitään. Mulla kanssa ihan järkyttävää alavatsajuilintaa ehkä lauantaista asti jolloin tuli myöskevyesti hailakan punaista valkovuotoa. Mulla ei oo ollut koskaan...
  3. N

Haaveena vauva 2023

Onnea plussista ja pahoittelut uusista kierroista! mulle pahin menkkojen alku oli ehkä yk 3:n jälkeen jouluna, menin siitä tosi maahan, nyt taas paremmalla ja rennommalla mielellä. Mitä koulukuntaa ootte arvon kanssayrittäjät, testaatteko mahdollista raskautta heti kun se on järkevää vai...
  4. N

Haaveena vauva 2023

Mulla ovis yleensä kp 13-15 ja kierto 28-30, välillä tulee vähän aiemmin.
  5. N

Haaveena vauva 2023

Jep, tästä palstasta on ehkä kaikkein eniten hyötyä, jos kuunnellaan ja tsempataan toisia☺️ Toki vertaistukea voi kysyttäessä antaa, mutta muuten jättäisin turhan spekuloinnin esim. lääketieteen ammattilaisille. Muistetaan myös se, että jokainen saa kertoa tai olla kertomatta omasta...
  6. N

Haaveena vauva 2023

Käyttääkö moni täällä tuota Clearbluen Advanced ovistestiä ja pidättekö sitä luetettavana?🧐 olen siis tikutellut sillä ovista viime vuoden loppupuolesta lähtien, mutten on onnistunut raskautumaan(tiedän että on monen asian summa tulla raskaaksi). sain tosiaan pysyvän hymynaaman keskiviikkona ja...
  7. N

Haaveena vauva 2023

Mä tikutin parin kuukauden tauon jälkeen tällä viikolla ovista. Vilkkuva hymy tuli tiistaina keskiviikkona kp 12 pysyvä, silloin ehdittiin hommaillakin, kun mies oli alkuviikon työmatkalla. Ennen työmatkaakin ehditiin viime sunnuntaina, katotaan mihin riittää. Mulla on ollut monta kiertoa heti...
  8. N

Haaveena vauva 2023

@Selis tulen mukaan listoille jännäämään! Nemily 10/21 1. lapsi. Kp 8/29
  9. N

Haaveena vauva 2022

Minäkin tulin pitkästä aikaa käymään palstalla, todennäköisesti siirryn ensi vuoden ketjuun. Tässä kierrossa en edes tikuttanut ovista ja ollaan oltu parhaaseen aikaan vaan kerran eli ei kovia odotuksia. Ovia näytti ovista torstaille ja Flo tälle päivälle. Meillä miehellä on t o d e l l a kova...
  10. N

Haaveena vauva 2022

mulla oli ihan sama tässä kierrossa, hiiva vaivasi oviksen aikaan.. eipä paljon houkutellut puuhat. Hyvä vinkki tuo maitohappobakteeri!

Yhteistyössä