Hakutulokset

1. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onpa sulla paha pahoinvointi😞 toivottavasti saat tk:sta apua oloon! Oletko pystynyt syömään mitään? mulla vaan väsymys ja voimakas etominen oireena, mutta oksentaa ei ole vielä kertaakaan tarvinnut. Ei oo kyllä mikään elinvoimainen olotila tällä hetkellä..
  2. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voi ei💔 voimia teille kaikille!
  3. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Naaaam, olispa lettuja!!! Mulla jatkuu semmoinen tavallinen kuvotus, viikonloput näyttää olevan pahimpia kun on vaan kotona ja ehtii miettiä oloa. Syödä pitää kyllä koko ajan, mutta mausteet, rasva ja suola on nou nou😬
  4. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Joko täällä on kanssaodottajilla alkanut pahoinvointi vaivata? Kiinnostaisi kuulla teidän parhaat vinkkivitoset kuvotuksen selättämiseen! Itselläni viikonloput on pahimpia, kun on kotona ja ehtii ajatella oloa. Töissä keksin loppuviikosta syödä joka oppitunnin jälkeen cream crackerin tai...
  5. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onpa hyvä juttu💓
  6. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mäkin aina mietin, että kuinkahan tuolla talvella pienen kanssa pärjää kylmässä ja liukkassa, mutta alkuun ollaan toki vaan kotona sittenpä alkaakin päivä jo pidentyä huomattavasti😍 jotenkin kivempi ehkä niin kuin mennä vauvan kanssa kaamosta kohti . Oon kans huomannut palstan hiljentymisen...
  7. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Musta tuntuu, että ruokahalu voi muuttua yhdessä yössä. Alkuviikosta himoitsin nuudeliruokia, mutta nyt pelkkä ajatuskin öyköttää ihan tajuttomasti. Töissä olen pystynyt syömään peruslounaan ihan kohtalaisesti, mutta kotona kaikki ällöttää, varsinkin rasva ja mausteet. Kirpeät, happamat ja...
  8. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

voi, onpa kurjaa tuollainen reaktio😔 toivottavasti tulee myös onnitteluja! Me kerrottiin äitienpäivänä mun vanhemmille ja itkuhan siinä tuli kaikilta😭 oli niin ilon aihe, kun on ensimmäinen kyseessä. Muille ei vielä kerrota, mutta aattelin, että kiva jos joku muukin tietää ja voidaan iloita...
  9. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mulla on 5+3 ja rinnat on ollut tosi pinkeinä ja kipeinä plussasta asti. Tällä viikolla on alkanut tulla kuvotusta, muttei vielä oksuja. Kaikki rasvainen ruoka ällöttää ja hajut myös. Mun tekee mieli salaattia, juustosämpylöitä, mehujäitä ja kirpeitä karkkeja. Suklaata en voi kuvitellakaan...
  10. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mun makuaisti on kadonnut koronan takia kokonaan, vielä tää viikko sairauslomaa. Ruokakaan ei maistu yhtään, niin välillä tulee ällö olo, mutten tiedä onko se tuo alkio vai tauti🤷‍♀️ rinnat on alkanu kyllä kipeytyä.
  11. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voimia hoitotyön tekijöille🫶 Ootte Kyllä supertyyppejä! Toivottavasti työnantajat on ymmätäväisiä. Joko teillä on muuten ilmestynyt raskausoireita?
  12. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mä olen opettaja ja mulla sikäli hyvä tilanne, että pääsen koko kesäksi lomalle kuukauden päästä. Oon määräaikainen, niin kerron sitten elokuussa, jos kaikki on mennyt hyvin. Vähän jännittää tämä toukokuu kuinka jaksaa, kun pitää koko ajan olla tosi skarppi eikä taukoja välttämättä päivän aikana...
  13. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Okei, tämä olikin uutta tietoa😊 mulla on kierto aina 28-29 päivää, niin menee neuvolan standardiin sitten sopivasti.
  14. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Onpa harmillisen pitkä aika odottaa ekaa tapaamista.. mikä sovellus sulla on käytössä? Neuvolan la pitää varmaan paikkaansa, kun mulla on nyt 4+2 ja la osuu tuohon 7.1. mietin kans varhaisultraa.
  15. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mä soittelin tänään neuvolaan ensimmäistä aikaa. Käyn tänään myös virallisessa koronatestissä. Mulla ei oo vielä muita oireita kuin paineen tunne alavatsassa ja selässä. Tosin tuntemuksen sekoittuu nyt koronan kanssa.. olisipa kiva saada lista aikaiseksi😊
  16. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä sama! Mies sai positiivisen tuloksen koronatestistä keskiviikkona ja oon itse kanssa odottanut koska tulos tulee.. itse olen vaan nuhainen ja yskäinen eli ei oo töihin menemistä huomenna. Yhden panadolin otin eilen, mutta muuten yritän mahdollisimman vähillä lääkkeillä. Hankala tästä...
  17. N

Haaveena vauva 2023

Musta tuntuu, että mulla on ennen ovista semmosta pientä jomotusta ollut toisinaan ja munarakkulan puhkeamisen (tjsp) tunnen repäisykipuna jommalla kummalla puolella. Tästä tuntuu olevan paljon mielipiteitä, mutta itse ainakin olen tuntenut oviksessa kipua. Silloin se olisi sinä päivänä kun...
  18. N

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Minä tein tänään elämäni ekan positiivisen raskaustestin ja liityn varovasti mukaan❤️😭 toivotaan kaiken menevän hyvin! Yritystä ollut noin puoli vuotta. Olin aika varma raskaudesta jo viikko sitten, kun tuli haaleaa vaaleanpunaista vuotoa ja alavatsaa tuikki keskelle. Eilen töissä puhalsin...
  19. N

Haaveena vauva 2023

Voin siirtyä, siirryn sitten pois jos jotakin sattuu😊 kiitos!
  20. N

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä, kyllä se plussa vielä tulee 💚

Yhteistyössä