Hakutulokset

1. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Et ole yksin. Mulla tuli ekasta painoa muistaakseni 23kg. 😅 Tosin olin silloin tosi hoikka ja supistuksia oli läpi raskauden paljon. Itsekin haaveilen vähistä raskauskiloista, mutta ei tällä hevosen ruokahalulla ainakaan paino putoamaan pääse. 😅
  2. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo turvotus on jäätävää. Mutta mä joka olen sitä mieltä että kaikki oireet puuttuu niin poskiontelotulehdus iski kipujen kera ja mikään muu juoma ei maistu kun joku tollanen vihreä Jaffa. Taitaa olla jotain limeä ja mä en voi tavallisesti sietää limen makua, lisäksi en yleensä limsoista...
  3. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla oli viime raskaudessa tosi kovia vatsakipuja. Tai itseasiassa kahdessa ollut. Luulen että toi kymmenen vuoden tauko oli kehonkin puolesta kuin olisi ensikertalainen ollut. Ja tokasta lapsesta oli myös tuollaista tuhruvuotoa jossain kohtaa ja viime raskaudessakin ihan runsasta veristä...
  4. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tulethan kertomaan mitä siellä näkyi? Toivottavasti kaikki olisi hyvin. ❤️ Onneksi se ultra kuitenkin on jo huomenna. ❤️
  5. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä vähän sama. Raskaus oli tosi hankala pääosin järkyttävän närästyksen vuoksi. Pahoinvointi onneksi hellitti alun jälkeen. Nukuin alusta saakka vartin pätkissä. Vatsa kasvoi valtavaksi ja tuli liitoskipuja ja suoranaisesti masennustakin siitä paskasta olosta. Odotin vaan että vauva syntyy...
  6. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kannattaa varmaan kysyä ettei kauheasti venyisi se ultra-aika. 🤔
  7. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan! 😃 Täällä taitaa nyt useammalla olla lapsettomuustaustaa eli vertaistukea on saatavilla. ❤️ Juuri eilen mietin että kun meitä on tässä vain muutama ihminen kirjoitellutkin niin eiköhän se ihan oikeus ja kohtuus olisi että kaikilla menisi kaikki hyvin. 🙂😍
  8. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

No ei ainakaan ole pitkä odottaa sitten sen jälkeen ekaa ultraa. 😳 Sanoinko ne mitään siitä että pitäisikö sitä varata etukäteen?
  9. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kuinkas sulla oli noita viikkoja kuukautisista laskettuna? Mulla aika tosiaan jo 25.10. 😳 Meneepä ensikäynti inhottavan pitkälle sinulla. 😕 Taas itselläni ei olisi niin mitään kiirettä vielä neuvolaan.
  10. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Merkki oli muuten joku angelsounds. Oli ihan toimiva.
  11. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä omalleni sanoin ettei tartte neuvolaan tulla edes ultraan mutta se sitten taas haluaa. 🤣 Ehkä siellä nyt ottaa vaan aikansa ajatus isyydestä, mutta toivottavasti nyt tulisi sinne ultriin sun kanssasi. ❤️ Onhan se esikoinen tosi iso juttu molemmille, mutta etenkin äidille. Tuntuu varmasti...
  12. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Saisitko lainattua mistään? Mä ostin viime raskauteen mutta jäi lähes kokonaan käyttämättä. Pistin sitten mukaan Gambiaan ystävän mukana kun sieltä maaseudulta on niin pitkä matka sairaalaan. Viimeisessä raskaudessa tunsin liikkeet vasta 22-24 viikoilta itse ja se sitten vähän harmitti kun ei...
  13. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mun vanhempien tyttöjen isä oli samanlainen. Olikos teilläkin esikoinen?
  14. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Eilen lueskelin aikani kuluksi muita ketjuja ja sieltä selvisi että teillä matka plussaan ollut kivinen. 🥹 Toisaalta nyt kun se plussa testissä on niin eiköhän se ole ihan tarkoitettu näin ja vauvan saatte syliin asti. Näin ainakin kovasti toivon. ❤️ Lapsettomuus on siitä kumma asia, että...
  15. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo ei kyllä haittaa vaikka ymmärrän puolison harmin. Mutta ne ekat neuvolakäynnit on usein hyvin tylsiä ja kaikki neuvolat ei edes kokeile noita sydänääniä vielä kymppiviikoilla kun aiheuttaa vaan äidille huolta jos ei kuulu. Mikä sekin on siis ihan normaalia. Mutta tosiaan, kannattaa pitää...
  16. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Muistan elävästi kuinka olen ekassa neuvolassa odottanut hoitajaa ilman housuja kun ystäväni oli jo sillä käynnillä ultrattu. 🤣 No mua ei, vaikka oltiin samassa vaiheessa raskautta. 🤣🤣 Tuli aika tyhmä olo. 🤣 Ja seuraavassa raskaudessa mulla oli aika kamala neuvolan täti joka ei laskenut mua...
  17. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ensimmäinen neuvola-aika on vain keskustelua ja joitakin ajanvarauksia. Ainakin täällä Pirkanmaalla joka käynnillä annetaan pissanäyte (kannattaa siis vähän pantata), tehdään mittauksia ja jutellaan. Vain harvoin julkinen tarjoaa varhaisultraa, mutta sinne voi mennä yksityisesti rv7 alkaen jos...
  18. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Me ei enää edes yritettäisi. Vauva on saanut vapaasti tulla siitä asti kun olen ollut 17. Ja tosiaan raskauksia kuusi kaikkiaan näiden 26 vuoden aikana. 😕 Vaikka hoidoissakin oltu. Se tapahtuu mikä tapahtuu.
  19. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla tuli toisessa onnistuneessa raskaudessa vuotoa alussa muutamina päivinä. Just sellaista ruskeaa. Viimeisestäkin kunnon verinen vuoto rv28. Sen sijaan ensimmäinen raskaus oli keskeytynyt km joka ei koskaan vuotanut yhtään ja toinen oli rv5 spontaani km joka alkoi heti kirkkaalla...
  20. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Omasaa tilanteessa auttaa että paras ystävä sai esikoisen kanssa vasta plus 40- vuotiaana. Alkaa olla nykyisin aika yleistäkin ihan. Neuvolasta sanoivat, että 45- ja 47- vuotiaatkin äidit ihan arkipäivää nykyisin. Oireettomuus huolettaa, sitten toisaalta sellainen olo että mikä tässä edes voisi...

Yhteistyössä