Hakutulokset

1. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

@bellaella22050909 Foolihappo ja d-vitamiini on ne tärkeimmät! Kaksosista: mulla lääkäri ultras tämän kierron. Toisella puolella oli se 12mm ja toisella puolella oli kans yks isompi, että periaatteessa on mahdollisuus täälläkin kaksosiin :giggle: ON: dpo 2 ja alamahatuntemukset jatkuu ja...
  2. KukkaSosuli

Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

Mä olen ainakin huomannut, että hormonitoiminta vaikuttaa painoon todella paljon, voi tulla puolen kilon heittoja sitä mukaan mikä kohta kiertoa on menossa.
  3. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 mun tiedot ainakin meni oikein, mut voisin tulla piinailijoihin dpo 0 tänään :)
  4. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Siis kyllä. Nyt on eka hoitokierto ovulaatioinduktiolla. Kiitti kaikki tykkäyksistä ym. Mahtavaa kun kroppa sai apua toimiakseen. Eli koska plussasin, mulle vois laittaa huomiselle dpo0
  5. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Mä taisin saada elämäni ensimmäisen plussan ovulaatiotestiin! Eli onko nyt sit dpo -1? (n) Mä en todella tiedä. Voisin kyl tulla piinalistalle. Tänään alkoi tuntua mahassa kesken lenkin ja jatkui monta tuntia. Myös rinnoissa ja selässä oli tuntemuksia. Ettei mikään ihme että se plussa nyt...
  6. KukkaSosuli

Mulla alkoi tässä kuussa lapsettomuishoidot ja sen lääkkeen haittavaikutuksena oli painonnousu. Vaikka söin lääkettä vain 5pv, huomasin sen vaikuttavan painoon. Paino laski kuitenkin lääkkeen jäämisen jälkeen. Tällä viikolla en ole urheillut sitä kolmea kertaa vielä. Juoksulenkillä tuli käytyä...
  7. KukkaSosuli

Hei pitkästä aikaa! paino oli 5.1 93,4kg Tällä viikolla otin painon eilen 92,2 eli -1,2kg
  8. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Jestas mitä limoja tullut housuun tänään. Testit kertoo että ovulaatio lähestyy. Toivotaan, et saan kiinni! On kyl mahtia saada elämäni ensimmäisiä kaksviivaisia testejä :love: Ollaan pidetty nää lääkärin viimeisimmät uutiset täysin itsellä vielä. Jotenkin haluttiin elää tässä omassa kuplassa...
  9. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Niin, se on kyllä. Meillä kans yk 12 ja hirveästi kyl helpottaa se, et nyt sitä apua on vihdoin saatu. Tässä kierrossa kyllä pudotaan korkealta jos ei tärppää
  10. KukkaSosuli

Letrozol & ovulaatio

Mä kävin eilen ultrassa kp 13 ja siellä näkyi yksi johtofolli ja lääkäri ennusti ovulaatiota parin päivän päähän. Aloin sit tänään metsästämään sitä ovulaatiota. Katotaan miten käy Päänsärkyhän on jatkunut vielä eilenkin. Tänään on eka päivä kun ei iskenyt heti aamulla. Onki viikko kun lopetin...

Yhteistyössä