Hakutulokset

1. KukkaSosuli

Lokakuiset 2020

Hei! Ilmoittautuisin uutena mukaan. Täällä ollaan vielä vähän ymmällään että näin kävi. Tässä oli siis kyse yk 12, ollaan aloitettu yritys 9/2018. Tämä oli eka kierto missä oli ovulaatioinduktio apuna. Bongasin tässä kierrossa sen ensimmäisen ovulaationi ikinä. Olin valmistautunut uuteen...
  2. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Tää oli yk 12 ja yritys alkoi 9/2018. Tää oli eka hoitokierto. Mulla oli käytössä metformiinit, d-vitamiini, foolihappo ja mammavitskut. Letrot söin kierron alussa ekaa kertaa. Mä olen ollut tässä melki kokonaan maidoton, taidan nyt jättää ne tuotteet vähemmälle. Mies totesi kierron alussa että...
  3. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Mun täytyy ostaa joku digi joka sanoo tän mulle suoraan :LOL: Kiitos teille ❤️
  4. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Kyllä muistat ihan oikein :ROFLMAO: mitä ihmettä. Mä olin ihan varma että kierto alkaa pian ja pohdin jo mielessäni minä päivinä mahdan syödä letroja ens viikolla. Taidan jättää sen metformiinin sitten syömättä
  5. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Teinkö mä just positiivisen raskaustestin? Pregcheckin testi olis kyseessä ja dpo 13 kp 30 taitaa olla menossa... olen hyvin epäuskoinen ja epäileväinen. Pitääköhän odottaa vielä hetki ja tehdä lisää testejä. Vai lopetanko metformiinit heti tänään ja soitan huomenna lapsettomuuspolille ja...
  6. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Voi kuule, meitä on tuolla yks keskusteluryhmällinen lapsettomuus-otsikon alla. Tervetuloa :)
  7. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Yritystä takana nyt 1v 5kk ja esikoinen olis haaveissa. Lapsettomuushoidot alkoivat tässä kierrossa. Mulla on PCOS ja ovuloimattomattomuutta, joten katsotaan kuinka täs käy
  8. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Täällä dpo 9 ja olen kyl huomannut samaa energiapuuskaa kuin @Ananas90 . Viikonloppuna tein vaikka ja mitä ja sama meno tuntuu jatkuvan. Kauheasti intoa ja energiaa tehdä kaikkea. Rinnat on kipeät, pientä närästystä ja päänsärkyä, alaselkää särkenyt nyt pari päivää, aamulämmöt koholla. Eilisestä...
  9. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

@minttuni ja hei mulla kans näitä oireita on ollut samantyyppisiä myös aiemmissa ovuloimattomissa kierroissa. Tässä on sekin jännä, kun ei yhtään tiedä missä kohtaa ne menkat vois alkaa :geek:
  10. KukkaSosuli

PCOS ja raskautuminen

@Disco Volante toi odottelu on kyllä ihan kauheaa. Miten sitä onkin niin paljon. Se lähetteen ja ekan ajan odottelukin oli niin kauheaa! Olipas kiva kuulla tuo, et follit voi ottaa kasvupyrähdyksen. Mä jotenkin alan olla sitä mieltä, että tää eka kierto saa sen ovulaation ja seuraavat meneeki...
  11. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

@minttuni Sama homma. Mä sain kans plussan su illalla, et voipi olla et on venynyt ti asti. Rinnat on turvoksissa ja arat, aamulämmöt koholla, huonoa oloa aamupalasta lähtien ja alamahassa tuntuu jotain ajoittain, vähän kipuileekin. Ja täähän oli ensimmäinen ovulaatio mikä on todistetusti...
  12. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

@minttuni meillä on ollu ovulaatio samaan aikaan :LOL: jotenka sanoisin että la, su tai tänään :giggle: onkos sulla muuten mitään oireita? Just lämmittelin saunaa kun luin täällä näitä juttuja, aika sopivasti
  13. KukkaSosuli

Letrozol & ovulaatio

Kysyn muuten täältäkin. Minkälaisia johtofolleja teillä ok bongattu kierroissa? Mua vähän huolettaa tuo viime ultrassa bongatun koko..
  14. KukkaSosuli

Letrozol & ovulaatio

Mulla on kans käynnissä ensimmäinen letrokierto. Söin siis kp 3-7 ja ovulaatio oli kp 17 luultavasti. Tikuttelin kp 14 ultrauksen jälkeen ja onnistuin bongaamaan. Se oli kuulkaa hienoa se. Eka plussatesti ikinä, kun aiemmin ei ole tullut mihinkään testiin edes haamua. Tsemppiä! Itsellä nyt kp 24...
  15. KukkaSosuli

PCOS ja raskautuminen

Mua kiinnostais kyl kauheasti tuo mitä johtofollien koosta sanotaan teille. Mulla ol yks isompi oikealla ja vasemmalla 12mm ultratessa kp 13. Ovulaatio ennustettiin parin päivän päähän, limakalvo oli liian ohut vielä. No bongasin ovulaation tikkuun kolmen päivän päästä. Olin tietysti...
  16. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Mä oon kans tipahtanut kiertolistalta. Tänään on kp 24/33-65 :giggle: Omaa napaa sen verran et tänään on tosiaan dpo 7 ja toivo ja epätoivo vuorottelee mielessä. Välillä uskaltaa toivoa kaikkien oireiden perusteella, mut sit pelko nouseekin pintaan että jos nyt ei taaskaan tärpännyt vaikka...
  17. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Mulla tuo turvotus on eniten rinnoissa. Kohdun kohdalla kyl tuntui semmosta turvotusta ja paino nousee vähän ovulaation jälkeen
  18. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Mullahan noita ovuloimattomuus kiertoa on vaikka kuinka. Joissakin kierroissa rinnat turpos ja aristi, ihan kuin olisin ottanut silarit. Pahaa oloa, varsinkin jos juo kahvia. Tuntuu, et menkat alkaa vaikka niihin saattaa mennä vielä toiset 30pv. Sit mulla tuli ahdistusta. Mulla tuli vaikka mitä...
  19. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

20. KukkaSosuli

Haaveena vauva 2020

Täs olis mun aamulämmöt tässä letrokierrossa, missä oon luultavasti ovuloinut Jaa, en osaa muuten lisätä kuvaa. Miten se tapahtuu? :LOL:

Yhteistyössä