Hakutulokset

1. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Täällä dpo 13 ja myöskin tikkua uitettu. Mulla kaapissa harmiksi vain noita raskauskeijun onesteppejä, joita olin joskus kasan tilannut. Mulla ne antaa aina viiva paikkaa/haamua vaikka mihin aikaan kiertoa testaisi niin nyt sama homma viivanpaikkaa vain näyttää. Olisiko täällä suosituksia...
  2. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Huomenta vaan, olipa karmee ukkonen yöllä täällä pk-seudulla ja vielä nyt aamulla jyrisee hirmuisesti ja sataa kaatamalla Koitin nyt päivittää ekaa kertaa listaa, toivottavasti meni sinnepäin Täällä elellään about dpo 10 ja näköjään naama kukkii eli taitaapi saada odottaa menkkoja viimeistään...
  3. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 18.6.2020 Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi Myytta, ya 12/17, 2.lapsi Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi Malia, ya 8/18, 1. lapsi Mohan, ya 9/18, 1. lapsi Amadecasa, ya 9/18, 2...
  4. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Namituvalla oli ainakin valikoimissa https://namitupa.fi/verkkokauppa/tuote-osasto/namitupa/namitupa-raskaus-salmiakit-glykyrritsiini-vapaat/
  5. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Täällä moni käyttääkin tuota Flo:ta nyt itse otinkin sen käyttöön ja vaikuttaa kivalta sovellukselta. Nyt ennustelee menkkoja viikon päähän, nyt omien laskelmien mukaan dpo9 eli jännityksellä seuraan myös muiden tällä/ensi viikolla testaavien tuloksia :) Elintavoista, mä myös otan aika...
  6. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Jänniä uutisia täällä, onnea plussanneille ja tsemppiä muille :) Itse olen lueskellut taustalla mutta en ole oikein saanut kommentoitua mitään järkevää. Nyt alkaa olla ovis takana ja nyt jotenkin tosi positiivisilla mielin - ainakin tallettelut taisi osua ok kohdalleen. Ostin tosin kuukupin ja...
  7. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi päivittää huomenna su KP 2/32-35 Mä oon monesti ollut aikeissa ostaa kuukuppia mutta sitten ajatellut, että entäs jos tulee tärppi niin sitten jää pitkäksi aikaa käyttämättä. No ehkä nyt pitäisi ostaa, jospa se vauhdittaisi sitten plussan tuloa :D
  8. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Testailin tänään, dpo pitäisi ehkä olla 15. En ole varma haittaako silmät vai näkyykö tässä jotain. Tällä dpo:llä pitäisi kyllä varmaan olla vähän vahvempi viiva jos jotain olis. Musta tuntuu, että näistä ohuemmissa one stepeissa on aina haamuviiva mutta mites nää paksummat pregcheckit ,olisko...
  9. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus kiitos, kun jaksat päivitellä
  10. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus olikohan kierolistalle hypännyt mun kohdalle 3 tilalle 1? :) Nyt siis kp 30 On: mun laskelmien mukaan tämä kierto oli vähän lyhyempi ja huomenna olis dpo 15 eli testiä kehiin aamusta vapaapäivän kunniaksi. Naama kyllä kukkii sen näköisesti, että menkkoja vähän kyllä odottelen Sain...

Yhteistyössä