Hakutulokset

1. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei sinäänsä ole sokerirasituksessa ongelma juoda sitä litkua, musta se maistu vähän sellaiselle makealle sokerimehulle. Lähinnä en koe tätä koetta kovinkaan tarpeelliseksi itselle, ei sukurasitetta tai ongelmia muutenkaan sokerien kanssa. Esikoisen raskaudessa emmin kokeeseen mutta menin...
  2. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Sellanen kuin namitupa: https://namitupa.fi/verkkokauppa/tuote-osasto/namitupa/namitupa-raskaus-salmiakit-glykyrritsiini-vapaat/
  3. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Wau onpa tänne tullut paljon tekstiä, onnea plussanneille ja muille tsemppiä kiertoon ja piinailuun <3M Menkkojen alettua sitä jotenkin lamautuu ja kaikki vauvanodotusajatukset kaikkoaa siihen ovikseen asti ja siksi palstailutkin on alkukierrolla vähissä. ON: mulla nuo kierrot on melko pitkiä...
  4. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Blaah, ei tarvinnut testiä tehdä, kun illalla täti tuli kylään eli uuteen kiertoon Napsunen kp 2/35
  5. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mä myös seuraan Lapsi tuntemattoman kanssa- ihan täpöllä. Eilen tein saman ja oli pakko katsoa se ensi viikon jakso Ruutu+:stä ja huh oli kyllä tunteisiin vetoava. Tänään dpo 15 eikä tätiä näy. En ole vieläkään saanut testejä ja tänään olisi miehen kauppapäivä, joten kai se on laitettava testi...
  6. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Oviksesta oli puhetta, mulla ne tuntuu aina vasemmalla, yleensä useamman päivän on tuntemuksia. Pyyhittäessä bongailen myös varmistuksen oviksen ajoitukseen. Tuon vv bongailuun oli siellä Vauva 2020 keskustelussa hyvä blogivinkki, täällä siis kuvia vv:stä niin ei ehkä herkimmille (blogi...
  7. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Ihania miehiä teillä, varmasti myös sille toiselle puoliskolle nämä plussanodotusajat merkityksellisiä <3 Tästä tajusinkin etten ole tainnut omalle miehelle puhua ollenkaan ovulaatioajoista tai milloin olisi otollisin aika "ruveta hommiin". Toisaalta ollaan menty vähän vielä tulee jos on...
  8. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mulla on aina ollut toive, että saisin tytön. Jotenkin tuntui etten osaa mitään poikien juttuja ja tyttö olisi vain helpompi. Tämä meidän eka onkin tyttö ja toisaalta olisi ihanaa saada toinen prinsessa mutta toisaalta nyt oma näkemys on muuttunut ja alan olla ehkä enemmän kallellaan siihen...
  9. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mulla ruokarajoituksista tiukkaa tekee salmiakki, kahvi ja meetvursti :D noh meetvurstikiellon pystyn kiertämään niin, että syön sitä paistettuna pitsassa heh Mäkin olen seurannut tuota lapsi tuntemattoman kanssa, malttamattomana katson aina jakson ennakkoon. Aluksi ajattelin, että tämä on ihan...
  10. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

@bellaella22050909 piinailijoita ei ole poistettu kiertopäivälistalta :) Mä en tikuta ovista ja elelen näillä mun omilla tuntemuksilla, vasenta puolta alamahassa vähän kolottelee ja nyt naama on sen näköinen, että alkais kohta olemaan ovishetki. Onko muilla tällaista, että joka kuukausi vain...
  11. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Tänne onkin jo tullut paljon porukkaa, kiva :) välillä en ole muistanut käydä lukemassa mutta nyt täytyykin terästäytyä Itsellä on ensimmäinen tosi varhainen raskausoire ollut juuri se hajuaistin terävöityminen. Sen jälkeen tullut tissikivut :D @bellaella22050909 kiva, kun jaksat päivitellä...
  12. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Kiva, kun ootte lisännyt listan :) Mut voi myöskin lisätä: Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi (Tänään) kp 14/35-45
  13. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Heippa, tulen kurkkailemaan nyt tänne 2021-ketjun puolelle. Olen kirjoitellut tuolla 2020-ketjussa välillä mutta nyt ei ole enää tsäänssejä 2020-vauvalle niin voisin siirtyä tänne :) Eli pillerit lopetettu 10/19, sen jälkeen on ollut kolme kemiallista ja kierrot olleet sitten sitä 40-45 päivää...
  14. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Tänään alkoi vuoto, joten kemialliseksi nyt sitten meni tämä plussa. Kolmas kemiallinen nyt peräkkäin, jostain syystä kiinnittyminen ei onnea tai soluissa jotain häikkää. Ääh. Mut voi siis poistaa listalta. Meille ei siis kerkeä enää vauva 2020 tulemaan, joten täytyy ruveta kurkkimaan tuota 2021...
  15. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Mä testailin mutta testi ei ollut vahvistunut vaan kovasti haalennut, tuo elempi siis tämän aamuinen. Epäilen siis kemiallista https://aijaa.com/qQGK86
  16. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Pari päivää tissit kipeänä ja jotain sellaista painon tunnetta mahassa, nyt ei ole ollut tänään /eilen tuntemuksia. Yöllä tosin näin unen, että pissin tikkuun plussan :D
  17. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Noniin maltoin olla testaamatta ennen tätä sunnuntaita niinkuin lupasin itselleni :D haamulaiselta näyttäisi. Dpo 18 oli siis arvioni, jospa lähtisi vielä vahvistumaanhttps://aijaa.com/8JMKn4
  18. Napsunen

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 mä aattelin testata sunnuntaina vasta, ettei tule sitten liian aikaisin testailua ja innostuttua mahdollisesti turhaan. Kerrankin yritän hillitä itseni :D
  19. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Mä en ole hirveästi ajatellut mikä vuodenaika olis paras, meillä yksi joulukuinen ja silloin synnytyksen aikaan oli vähäisten synnytysten kuukaudesta se hyöty, että synnytyssairaalassa oli hyvin tilaa. Saatiin valita kumpaan meitä lähellä olevaan sairaalaan mennään. Perhehuoneen sai myös...
  20. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Täällä oli tuosta BMI:stä puhetta niin ai kauheeta, kun laitoin omat tiedot tuohon ja näyttää merkittävää lihavuutta. Olen siis m-kokoinen ja ruumiinrakenteelta mielestäni normaalipainoinen. En todellakaan tuijottaisi pelkkää BMI:tä, kun kehon koostumus kertoo paljon enemmän. Toiset on...

Yhteistyössä