Hakutulokset

1. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Onhan se ihan ymmärrettävää, että nousee kaikenlaisia tunteita odotuksen odotusta ennen. Tämä on kuitenkin niin herkkä ja sydäntä lähellä oleva aihe. Vaikka se yritys olisi vasta alussa niin aivan sallittua on kaikki tunteet. Monenlaista ajatusta ehtii kyllä itsekin pohtimaan, itse olen...
  2. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Hohhoi, mä oon ihan super harmissani, kun nää mun kierrot pitenee ja pitenee. Nyt kp 37 ja flow povasi tälle päivää menkkoja. Noh vielä ei niitä näy, kaapista löytyi rfsu:n onestep ja ihankuin jotain siinä näkyisi, en tiedä saattaa olla myös toiveajattelua. Kokemuksia, onko nää rfsu:t herkkiä...
  3. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Onko teillä muilla hormonaalista aknea tai muita kehon merkkejä, joista bongaatte jo ajoissa ettei kierrossa tärpännyt? Olen nyt ruvennut tutkailemaan kiertokalenteria ja selvästi hormonaalinen akne on aina viikkoa ennen ovista tai sen aikoihin ja toinen finnipiikki tulee sitten noin viikko...
  4. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, ja vau ihanaa taas näkyy ihanasti vahvistuvia testejä <3 Täällä eletään kp 31/ jotain dpo 9, viikonlopulle testailua ehkä jos menkat ei ala. Ei kyllä niin mitään oloja. Ei oikein fiilistä, että olisi tärpännyt niin ei edes testit kuumottele Tietysti...
  5. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Tarrasukkia plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille Mulla on yleensä tosi selvät ovisoireet+kivut mutta tässä kierrossa en jotenkin ole huomannut niitä. Elelen nyt sitten Flo:n mukaan, jospa se ovis olisi sitten ollut viime lauantaina. Menkkoja voisi siis odotella juuri sille...
  6. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Voi ihanaa paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille. Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille Tuosta yrityksen kertomisesta: en varsinaisesti ole kertonut yrityksestä kenellekään. Jollekin kaverille olen sanonut, että tjottaillaan. Esikoinen alkaa olemaan sen ikäinen...
  7. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Fiilaan täysillä myöskin tätä, ehkä se just kulminoituu siihen, että loppukierrosta vauva-asiat pyörii mielessä koko ajan ja Google laulaa ja sitten kun pettymys tulee alkukierrosta niin pariksi viikoksi ajattelen ihan muita juttuja ja yritän pitää mielen positiivisena. Tässä vaiheessa ei edes...
  8. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mulla ollut muutaman päivän huonoa oloa, jonka tietysti kuvittelin johtuvan mahdollisesta tärpistä, kun eilen elettiin jo dpo 14 ja testit olivat antaneet haamua. Noh aamulla tein clearbluen testin aamutokkurassa ennenkuin ehdin huomata, että pöksyissä olikin hailua vuotoa (hitsi ihan hukkaan...
  9. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Tuohon pumpulin kysymykseen: Kysymys kaikille varsinkin alkutaipaleella oleville: tuleeko teille koskaan sellasta oloa, että ette oo varmoja ootteko ajatelleet tämän vauva-asian loppuun tai muuten epäilyttää? - Me nyt ei olla alkutaipaleella, kun on jo yksi lapsi. Mutta esikoinen on nyt 3,5v...
  10. Napsunen

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@LaTiLa haha ai nää viestit tuli tänne - eka luki että odottaa moderaattorin hyväksyntää. Kävin kokeilemassa että miten saisin tuotua kuvan aijaasta, kun ei meinaa millään toimia :D teen varmaan huomenna tai pe uuden pc:n
  11. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

mä oon yrittänyt tätä mutta tulee vaan viesti, että "Viestiäsi ei hyväksytty, koska se vaikuttaa roskapostilta tai asiattomalta. Voit kirjoittaa uuden viestin tai ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos tarvitset apua. " tai sitten, että "Tämä viesti odottaa moderaattorin hyväksyntää, eikä näy...
  12. Napsunen

Screenshot 20200624-081423
  13. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

ON: EIlen jatkui outo huono olo ja tein sitten iltapäivällä lyhyellä pidätyksellä kuvassa ylemmän pregcheckin - siihen tuli ihan hailura viiva. Nyt aamulla tein tuon alemman one stepin ja siinä vähän enemmän hailuraa näkymässä. Dpo omien laskelmien mukaan 16 mutta se on varmasti vähän liikaa tai...
  14. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 24.6.2020 - KESKIVIIKKO Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi Myytta, ya 12/17, 2.lapsi Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi Malia, ya 8/18, 1. lapsi Mohan, ya 9/18, 1. lapsi...
  15. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Mulle sopis kumpi sukupuoli vain, jos tulisi poika niin voisi olla vähän opettelua poikienjuttujen kanssa mutta hyvin se varmasti menisi. Jos meille tulisi toinen tyttö niin tulisi ainakin esikoisen söpöt vaatejemmat käyttöön, kääk mitähän niillekin tekee sitten jos toinen on poika heh :D...
  16. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 23.6.2020 - TIISTAI Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi Myytta, ya 12/17, 2.lapsi Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi Malia, ya 8/18, 1. lapsi Mohan, ya 9/18, 1. lapsi Amadecasa, ya...
  17. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Pääsispä tästä loppukierron maanisesta oireiden kyttäämisestä ja googlettamiselta rauhaan. Dpo 14 ja testi näytti aamulla negaa, flo povaa huomiselle menkkoja. Ei kyllä yhtään mukavia nämä piinapäivät argh :D
  18. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 22.6.2020 - MAANANTAI Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi Myytta, ya 12/17, 2.lapsi Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi Malia, ya 8/18, 1. lapsi Mohan, ya 9/18, 1. lapsi Amadecasa...
  19. Napsunen

Toiveissa vauva 2021

Jossain kohti on tainnut käydä stiplu tuon listan osalta, laskeskelin, että itsellä tänään kp 32 eli huomiselle voi päivittää kp 33/30 :)
  20. Napsunen

Onko tämä raskauskeijun one stepin tyypillinen viivanpaikka ? Nyt dpo13 Dpo13

Yhteistyössä