Hakutulokset

1. J

Mitäpä olette mieltä tästä sormuksesta?

Liian pramea minun sormeeni.
  2. J

Mitäs olette tällaisesta sormuksesta mieltä:

Ei ole mun makuun, jotenkin liian paksu (ei leveä vaan paksu) ja liikaa kiviä. Tai sitten enemmän kiviä, tuo on vähän hassu määrä, pitäisi olla joko kahdessa rivissä/yksi rivi ja ohuempi sormus/leveä sormus ja vain yksi hieman isompi kivi. Mutta nämä vain minun mieltymyksiä. :) Onnea...
  3. J

Korvalävistys vauvalla?

"Millainen äiti satuttaa lastaan", yhtä paljon lävistys 'sattuu' kuin rokotuskin. Ehkä lapsi ahdistuu vaatteista joita puetaan hänelle päälle? Syöttää ruokaa josta hän ei välttämättä pidä? Eihän näistä voi tietää. :) Tuskin ap tarkoittaa "kiusata" lastaan, kyllä minäkin voisin kuvitella...
  4. J

Telkkarin rajoittamisesta

Ei kyllä meilläkään rajoiteta. Ainoa mitä nyt vähän on se että en katso mitään verisiä kauhuleffoja/tappeluleffoja silloin kun muksu on hereillä. Kyllä meillä saa katsoa salkkareitakin (itsekin katson, mihinkä lapsen siksi aikaa laittaisin) ja simpsoneita saa tottakai katsoa, en näe mitään...
  5. J

G: Olisitko mielummin hiukan alipainoinen vai hiukan ylipainoinen?

Ihan yhtä terveellistä ylipaino kun alipainokin on. ;p Itse olisin mieluiten alipainoinen.
  6. J

tamperelaiset hoi!

Mistä kannattaisi lähteä hakemaan Tampereen kaupungin asuntoja, joihin myös luottotiedoton opiskelija-yh-äiti voisi muuttaa? Onko sellaisia olemassakaan? :/
  7. J

Asunnot Tampereella

Mutta eikös noihin Toasiin ja Opintanneriin katsota puhtaat luottotiedot? Näin muistaisin olleen eräällä tuttavallani joka myös lähti Tampereelle opiskelemaan, tosin luottotiedot menettäneenä.

Yhteistyössä